Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siterer IranianNosebone:
Bloodborne - The Old Hunters

Akkurat slik jeg håpet - til halv pris allerede i januar!


Jeg har ikke gjort ferdig Bloodborne enda, men kanskje jeg skal kjøpe Old Hunters nå som det er salg? Er det regnet for å være en god dlc?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer IranianNosebone:Bloodborne - The Old Hunters

Akkurat slik jeg håpet - til halv pris allerede i januar!

Jeg har ikke gjort ferdig Bloodborne enda, men kanskje jeg skal kjøpe Old Hunters nå som det er salg? Er det regnet for å være en god dlc?


Jeg digger det, men forbered deg på at det er litt sterkere fiender. Har blitt drept flere ganger i DLCet enn de fem gangene jeg har gjennomført det vanlige spillet. Men noen foretrekker det vel slik
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
@Crazy Kraken: Noen sier at DLCen er bedre enn selve spillet, så lenge det varer.

@dark samus nemesis: Der er jeg glad for å høre. Det er slik jeg liker Souls-spillene!
  • 0
@IranianNosebone: Skjønner hva du mener, liker det best slik selv. Liker selvsagt ikke å dø, men setter pris på utfordringen da
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ble nylig kjøpt Firaxis Humble Bundle for 140,- sånn ca. På tide med litt mer strategi igjen.
  • 0
Siterer ElGamer:
Firaxis Humble Bundle

Civ5 da? Eller XCOM? Begge er meget solide titler, selv om jeg langt på vei foretrekker XCOM av de to. Hvis jeg først skal prøve å ta over verden blir det nok heller i total war
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Civ5 da? Eller XCOM? Begge er meget solide titler, selv om jeg langt på vei foretrekker XCOM av de to. Hvis jeg først skal prøve å ta over verden blir det nok heller i total war


Hadde begge fra før, så hovedsakelig da Civ IV og Civ III, og for å få testet ut Beyond Earth. Må ha de gamle klassikerne som gjorde meg hekta på Strategi.
  • 0
Gravity Rush Remastered PS4 - 298 Kr på Gamezone.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Gravity Rush Remastered PS4 - 298 Kr på Gamezone.


Synd at det er et så dårlig spill da.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Synd at det er et så dårlig spill da.


Ok, deg om det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
The Witness

Rise of the Tomb Raider

Pløyd gjennom hoveddelen av The Witness allerede. Flott spill.
Begynte såvidt på TR. Virker som mer av det samme som sist (noe som ikke er negativt).
  • 0
Firewatch på PS Store. Liker det godt så langt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det er vel strengt tatt ikke spillkjøp, ennå i hvert fall, men jeg tenker det er like så greit å liste spillene jeg har støttet gjennom Kickstarter:

- Pathologic
- Yooka-Leylee
- Bloodstained
- Shenmue 3
- Battalion 1944 (JAA!)
- Visage
- Ghost Theory

Ingen av dem er fullførte ennå, så jeg har ingen erfaring med hvorvidt et spill gir like godt inntrykk når det er klart som når det reklameres for i Kickstarter.

For en eller annen grunn får disse ydmyke og hardtarbeidene menneskene, som presenterer prosjektene, spillene til å se så mye bedre ut enn de gjerne egentlig er, så jeg får se hvor godt de lever opp til forventningene når jeg spiller dem uten å ta disse tryglende ansiktene i betraktning.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
- Battalion 1944 (JAA!)


Dette så egentlig litt kult ut! Minner meg litt om Red Orchestra, et spill jeg er kjempeglad i. Kanskje det med litt Medal of Honor i seg også.
''eh'' - Link
  • 0
XCOM: Enemy Unknown Complete Pack

Alt pratet om toeren vekket interessen, så tenkte jeg skulle starte med dette, siden det var billig på steamsalget.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Kjøpte og lastet ned Firewatch. Tenker jeg starter på det i morgen.

Og der forhåndsbestilte jeg Odin Sphere Leifthrasir: Storybook Edition til PS4 for 1 098 Kroner. Ser ut til at de er utsolgt på Gamezone nå da, så er glad for at jeg slo til så tidlig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har kjøpt Season Pass til Fallout 4 og forhåndsbestilt "The Division" til Xbox One.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Det ho sa /\.

.... Hadde jeg bare hatt penger på kontoen.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Animorpher:
Har kjøpt Season Pass til Fallout 4


Vurderer å gjøre det selv, før de øker prisen. Men samtidig går det imot alt jeg ellers mener om å forhåndskjøpe DLCer.
  • 0
Har forhåndsbetilt:

- The Legend of Zelda: Twilight Princess HD - Limited Edition

- Dark Souls III - Apocalypse Edition (PS4)
Let the voice of love take you higher
  • 0
Forhåndsbestilte Dark Souls III: Apokalypse Edition til PS4. Gleder meg!
  • 0
Season pass til fallout 4 og The Division

Yesyesyes, fuck yes.
The D' is silent.
  • 0
Final Fantasy X/X-2 HD Remaster på PS4

Var sugen på en ny JRPG
  • 0
Grand Theft Auto - The Triology til PS4. De ligger på tilbud, og prisen var bedre enn jeg hadde håpet på - 50kr per spill.
  • 0
Kjøpte meg akkurat Windows versionen av Tales of Symphonia..
Faen så de Namco Bandai fucket opp her altså..
Skal si de liker å rævkjøre sine klassikere
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!