Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


The Wolf Among Us, episode 2.
Bra episode

- Angående det så har jeg en gratis kode til episode 2 for xbox 360, om noen vil ha den
The D' is silent.
  • 0
Siterer ElGamer:
Pokemon White 2 for 299 kroner fra ToysRUs.


Du betalte for mye
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Du betalte for mye


Billigste og et av de eneste stedene spillet er mulig å få tak i. Og ja, jeg har sjekka innom mange steder meg bruktespill, enten uten hell eller så koster de faktisk mer.
  • 0
Stalker trilogien + Jazzpunk for ca. 160kr tilsammen på gog.com (Tidenes beste spill nettbutikk)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
The Legend of Zelda: Skyward Sword for 200.kr. på zavvi.com
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Nå har jeg endelig bestilt meg PS4 sammen med spillet inFAMOUS: Second Son!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Skaffet meg insurgency på steam dagen før. Anbefales på det sterkeste. Det føles ikke ut som et vanlig fps spill, men et mer seriøst spill hvor du må være både taktisk og tålmodig for å lykkes. I tillegg samardbeide og kommunisere. Koster ikke veldig mye og du får mye for pengene.

Igjen, anbefales på det sterkeste.
  • 0
Rainbow Moon Cross Bundle for 56 kr på EU PSN Store.
The Walking Dead: Survival Instinct for 3,99$ på Steam.
  • 0
Har forhåndsbestilt spill fra Platekompaniet og brukt rabattkoder for og spare penger.
South Park: The Stick Of Truth 404,25.kr. (X-Box 360)
Tales of Symphonia Chronicles 311,75.kr. (PS3)
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
the witcher og the witcher 2. begge spillene koster tilsammen 46 kroner på steam nå, det er ikke noe å lure på engang
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
the witcher og the witcher 2. begge spillene koster tilsammen 46 kroner på steam nå, det er ikke noe å lure på engang


Haha ja, det er ganske drøyt.

-----------------------------------------------------------------------

Var innom Gamestop i dag. Ganske umulig å gå derfra uten å kjøpe noe...

Dragon's Age II - (PS3) - 89
Fable 2 - (Xbox 360) - 39,90
The Last Story - (Wii) - 349
Crisis Core: Final Fantasy VII - (PSP) - 199
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Analogue: A Hate Story for 1,99€ på Steam.
Medal of Honor: Allied Assault War Chest for 1,99$ på GOG.com
NOX for 1,49$ på GOG.com.
  • 0
Last Of Us: Left Behind
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Forhåndsbestilte endelig Donkey Kong Country Tropical Freeze for 500 spenn.

Kan ikke vente!
  • 0
Jazzpunk - 7/10.

Kort spill men en god dose humor og easter eggs. Trekker ned for dårlig historie og kort spill.
The D' is silent.
  • 0
Forhåndsbestilte Thief på Steam for 45€, altså ca 360,- kr. Gleder meg!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Forhåndsbestilte Metal Gear Solid V: Ground Zeroes og InFamous: Second Son. PS4en får sikkert mye ro frem til da. Heldigvis kommer Lords of Shadow 2 ut mot slutten av Februar, så har forhåpentligvis noe å drepe tid med til de to andre kommer ut. Soundtracket i demoen av LoS2 var storslagen, gleder meg mye til å høre resten av det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Forhåndsbestilte Metal Gear Solid V: Ground Zeroes


Må se å få bestilt det snart selv. Skulle bare ønske det hadde vært mulig å få tak i denne i Europa også
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Må se å få bestilt det snart selv. Skulle bare ønske det hadde vært mulig å få tak i denne i Europa også


Huff, ja. Hadde jeg tenkt på det litt før, så hadde jeg bare kjøpt figuren for seg selv. Har sett den oppe til salgs på flere nettsider hvor jeg ofte har handlet. Men nå har forhåndsbestillingene stengt for lenge siden
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Atelier Escha and Logy: The Alchemist of Dusk Sky (PS3)
Forhåndsbestilt fra zavvi.com. (Det har blitt flere spillkjøp og forhåndsbestillinger på meg i år enn jeg hadde trodd så nå gleder jeg meg bare til de begynner og ankomme postkassen.)
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Batman Arkham: Origins - PC

LEGO: Marvel Super Heroes - PC
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Da har jeg forhåndsbestilt det som muligens blir årets høydepunkt (for mitt vedkommende, vel og merke)... Nemlig Dark Souls 2

Må nok innrømme at jeg gleder meg ganske mye.
Jeg endte opp med Black Armour- utgaven til den nette sum av 449, på komplett.no
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Jeg endte opp med Black Armour- utgaven til den nette sum av 449, på komplett.no


Ikke gale!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Forhåndsbestilt Final Fantasy X/X-2 HD Remaster (PS3) for 249.kr fra Lefdal.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Kjøpt og kjøpt...fikk det fra AMD: Thief (2014) til PC
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!