Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


jeg snakka med folk på GOW på live og de sa at man måtte holde in enn knapp for å snakke på live og at campaign var veldig kort

Men jeg stoler mer på dere
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Kjøpte i går en svart nydelig Nintendo DS med The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Kjøpte også The Orange Box til 360

det er mitt seneste innkjøp, og er veldig fornøyd.

Lagt til 2007-10-20 13:27:
Siterer Metalizd:
jeg snakka med folk på GOW på live og de sa at man måtte holde in enn knapp for å snakke på live og at campaign var veldig kort


ja, det er kort. men tror mange er enige når jeg sier at man kan spille det om igjen og om igjen og om igjen... uten å bli lei av det.
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
- The Orange Box (Xbox 360)
- Crash of the Titans (Xbox 360)
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
en kompis av meg har kjøpt ps3, jeg fikk resistance fall of man, av han siden han bare spilte motorstorm jævla kjekt online
  • 0
kjøpte doom3, ssx on tour, nfs carbon, wakeboardin shaun murray. til en pris av 99kr 99kr 229kr. kun carbon var 360 resten var xbox.
EvilSoulEater
  • 0
  • xpn
  • xpn
skate til ps3 dritbra gameplay og grafikk. også bra online
  • 0
ORANGE BOX!! Superfornøyd!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kjøpte hellgate london!
Instalerer det nå
  • 0
Fikk Orange Box til bursdagen. Hvis det teller
Heihei
  • 0
- Clive Barker's Jericho (Xbox 360)
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Bioshock og Fifa 08, om noen dager blir det Call of Duty: Modern Warfare og Assassin's Creed, har bestilt begge
Snart Call of Duty: Modern Warfare
  • 0
Stalker her! Dere klarer aldri å gjette hvor blillig det var!!! 100 spenn! Jeg kjøpte det med en gang!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
The simpsons game.

Jeg har knekt hånd så jeg kan ikke spille men det gjør lillebroren min. Utrolig bra og morsomt.

Så dere gametrailers anmeldelsen. Ingenting å gjøre etter singel questen. På wii versjonen bullshit! Mange morsomme minispill.

Thrillvill off the rails.pc

Utrolig moro
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
  • RDB
  • RDB
The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass

Planen er å legge det på hytten og spille det neste gang jeg skal opp dit over en lengre periode. Men det utrolig vanskelig å ligge unna spillet.

Har spillt frem til du kommer til første by, og det er utrolig morro.
  • 0
Eternal sonata
This is great banter, it really is.
  • 0
Rockstar: Table Tennis xD...kanskje ikkje det beste kjøpet eg har gjort
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Kjøpte Halo 3 på relasen og PGR 4 på sin release(12 Oktober tror jeg). En stund siden nå men.
Skal kjøpe meg CoD 4 snarest etter release når jeg får meg penger.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
- TimeShift (Xbox 360)
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Black Sabbath: Paranoid [CD]

Kjempe fornøyd! ^^,
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Xbox360 med Halo 3 på fredag drit fornøyd.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
Redrum: Kjøper du mye spill?
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Jeg har kjøpt meg 27 Xbox 360 spill på under 1 år nå, pluss at jeg har Wii og PS3, og det går jo noen spill til de også. Ikke mye til PS3, men endel til Wii. Så jeg kjøper vel litt.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Nyeste innkjøpt: GeOW og Bioshock. Synes faktisk Bioshock er fetest. Gameplayet er mer unikt enn Gears sitt.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
enig!

siste jeg kjøpte var assassins creed forhåndsbestilte det
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!