Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Crysis 2
Fable II
Vanquish

168 kr tilsammen, alle til X360.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (Litt dumt at de har droppet quick time event fra Ninja Storm 2 og RPG elementene istedenfor får du bare en rekke cutscene)
  • 0
Metal Gear Solid: HD Collection, Nintendo 3DS og The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time 3DS <3
Kept you waiting, huh?
  • 0
Spider-Man Edge Of Time PS3.
"Doh!"
  • 0
Mass Effect 3 til X-Box 360,litt over 200.kr.(24.timers tilbud fra Play.)
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Kjøpt:
Infinty Blade II
Angry Birds Space
Zelda Ringetone

Bestilt:
God Of War HD Collection 1
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har et spørsmål, passer kanskje ikke inn i denne tråden, men spør uansett

Jeg tenkte å kjøpe et spill via Game. Jeg lurer på om jeg får det billigere hvis jeg leverer inn et spill samtidig? Eller er det bare sånn noen ganger?
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Siterer Eisenheim:
Jeg tenkte å kjøpe et spill via Game. Jeg lurer på om jeg får det billigere hvis jeg leverer inn et spill samtidig? Eller er det bare sånn noen ganger?

Det hender, men ja; det er bare noen ganger de har tilbud som gjelder akkurat dette. Sjekk med butikken først
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Forhåndsbestilte Game of Thrones (RPG) på Gamezone

Har ikke de helt store forventningene, men det minner litt om Dragon Age sin tilbakestående fetter, så det kan bli brukbart om ikke annet.
Er blitt helt frelst av serien og bøkene, så jeg må bare se hva de har fått til.
  • 0
Nier
Majin and the Forsaken Kingdom
Demon's Souls
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Kjøp og kjøp, lastet ned det første Falloutspillet gratis fra GOG.com.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Kjøp og kjøp, lastet ned det første Falloutspillet gratis fra GOG.com.


Samme her.
  • 0
Siterer Grallen:
Kjøp og kjøp, lastet ned det første Falloutspillet gratis fra GOG.com.

Me three
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Takker for den, Grallen. Lastes ned nå
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Fallout på GOG.com for 0 kr.
  • 0
9th Company Roots Of Terror på Steam for cirka 9 Euro, anbefaler det hvis man er ute etter et RTS spill som ikke har en vanlig historie
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Unit 13 ;D
  • 0
Ikke akkurat spillkjøp, men har kjøpt men ny PC for konfirmasjonspengene mine (har litt igjen): http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=660004#extra

Specsa for de slappe:

Nvidia GeForce 580gtx
120 GB SSD
12 GB RAM
Intel Core i7-2600 3,4 GHz
2 TB intern harddisk
Windows 7 64 bit Home Premium
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer fantomena:
Fallout på GOG.com for 0 kr.


Same!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Diablo 3 for 398 kr på Gamezone.no.

Tenkte å kjøpe Ghost Recon: Future Soldier og Max Payne 3 (begge til PC) i samme slengen. Men har ikke mye interesse for noen av spillene. Og MP delen i spillene bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Så kjøper dem heller når det er spilltørke i sommer.
  • 0
Siterer fantomena:
Og MP delen i spillene bryr jeg meg ikke om i det hele tatt.

Endelig en som tenker som meg, iallefall tenker jeg slik i forbindelse med kjøp av konsollspill, jeg er kanskje litt gammeldags.. ; )

Nyeste spillet jeg har kjøpt er faktisk Halo 3! Og ja, vet det er i seneste laget for en klassiker..
  • 0
Forhåndsbestilte The Witcher 2 Enhanced Edition
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Forhåndsbestilte The Witcher 2 Enhanced Edition


  • 0
Har fått i meg Skullgirls, det er sinnsykt morsomt
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Kjøpte Legend of Zelda: The Wind Waker Limited Edition,
av Animorpher her på forumet.

Har lenge angret på at jeg solgte mitt eksemplar for en del år siden, men nå har jeg endelig muligheten til å spille det igjen.
Gjorde ferdig alt arbeid tidlig, så jeg kan starte helgen idag
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!