Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Siterer fantomena:
Alan Wake ble jo 2010s beste spill for min del.


Godt å vite at det ikke bare er jeg som virkelig liker Alan Wake! Mange ble jo så skuffet, men jeg tror de hadde mye feil forhåpninger til spillet...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Need for Speed: The Run og Mario Kart 7. Herlige spill som jeg og barna har spilt en del
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer fantomena:
Alan Wake ble jo 2010s beste spill for min del.


Godt å vite at det ikke bare er jeg som virkelig liker Alan Wake! Mange ble jo så skuffet, men jeg tror de hadde mye feil forhåpninger til spillet...


Enig, Alan Wake var fantastisk, men hadde en litt skuffende slutt. Har ikke fått spilt "The Writer" enda, men hørte at den ikke gjorde ting så mye bedre. Håper på en fullverdig oppfølger neste generasjon.

Ellers kjøpte jeg Sony's såkalte "Halo killer" Killzone 2 for 50 kroner idag. Ble ikke helt overbevist av demoen da jeg prøvde den en stund tilbake, men for en 50 lapp tenkte jeg at jeg skulle gi det et forsøk.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer fantomena:
Alan Wake ble jo 2010s beste spill for min del.


Godt å vite at det ikke bare er jeg som virkelig liker Alan Wake! Mange ble jo så skuffet, men jeg tror de hadde mye feil forhåpninger til spillet...


Jeg har kommet til Episode 3 og det er så langt helt fantastisk!
Ligger på sånn ca. 4 plass av 2010 beste spill nå

1. Heavy Rain
2. Mass Effect 2
3. God of War 3
4. Alan Wake
5. Red Dead Redemption
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Kirby's Adventure, anyone?

Serious Sam 3; BFE

Old school shooter er et fint avbrekk fra alt det andre som er der ute!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Crazy Kraken:
De har bekreftet en lansering i vesten, men da har de siktiet til Nord Amerika og ikke Europa. Men jeg skal prøve å sjekke det opp mer, men mange har blitt lurt av den der før. Altså, lansering i vesten er ikke nødvendigvis betyr Europa.


Men det ville da vært veldig merkelig om spillet hadde kommet til Nord-Amerika men ikke Europa? Dessuten står det jo i artikkelen, samt flere andre jeg har lest, at spillet kommer til Europa, så dette bør vel ha blitt sagt av utgiveren?

Skal skaffe Ni No Kuni uansett hva. Syns det ser helt formidabelt ut! Kanskje det spillet jeg ser mest frem til i hele 2012 faktisk. Syns gameplayet ser bra ut, grafikken herlig, og kanskje aller viktigst; historien ser gripende ut. I tillegg står en av nåtidens største komponister bak musikken, nemlig Joe Hisaishi. Alt tyder på at dette blir et konge-spill!

Og bare for å holde meg on-topic; siste spillet jeg kjøpte var Rome: Total War, som jeg kjøpte på Steam-salg. Enda ikke testet det noe særlig, men får nok mer enn nok tid under norsk-tentamen
Get ready for a better you
  • 0
Mortal Kombat og Heavy Rain
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Siterer Almost:
Mortal Kombat og Heavy Rain


Uff, MK fikk meg ofte til en Ragequit...Smoke og Scorpion er helt syke >_>
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Modern Warfare 3 ville aldri ha kjøpt det hvis det ikke var for at det kostet 200 kr på komplett
Les en bok, pok en snok!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Eisenheim: Online på MK er helt ødelagt. Det lagger lite, men alle som spiller bruker kjipe taktikker.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Bestilt til en kompis til jul;

Red Dead Redemption til PS3.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Homefront, Steam, 4.99£
  • 0
Siterer Predator:
Bestilt til en kompis til jul;

Red Dead Redemption til PS3.

                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Golden Sun: Dark Dawn til 199.Kr,er kjempefornøyd!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Left 4 Dead 1 og 2 for ca 40kr
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Assassin's Creed : Brotherhood til 299 kr
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Humble Indie Bundle 4 for 15$

Denne gangen fikk man med:
Shank
Super Meat Boy
NightSky
Jamestown
Bit.Trip Runner
Gratuitous Space Battles
Cave Story+
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Humble Indie Bundle 4 for 8$

Denne gangen fikk man med:
Shank
Super Meat Boy
NightSky
Jamestown
Bit.Trip Runner
Gratuitous Space Battles
Cave Story+
  • 0
Skal få forhåndsbestilt Max Payne 3: Special Edition innen dagen er omme.
Figuren som er med er spesielt kul
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Far Cry 2, Rainbow Six Vegas 1 og 2 + Halo 2 for 200kr

Siterer Eisenheim:
Skal få forhåndsbestilt Max Payne 3: Special Edition
innen dagen er omme.
Figuren som er med er spesielt kul


Har bestilt den selv
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Far Cry 2, Rainbow Six Vegas 1 og 2 + Halo 2 for 200kr

Citerer Eisenheim kal få forhåndsbestilt Max Payne 3: Special Edition
innen dagen er omme.
Figuren som er med er spesielt kul

Har bestilt den selv

Cool story bro
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
"Lord of the Rings: War in the north" til PS3,249.Kr fra CDONs Julekalender tidligere denne uken.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Skyrim. No regrets.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
GTA III på iPad^^,
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Creteck:
Far Cry 2


Du kommer til å dø av kjedsomet. Jeg har aldri spilt et så kjedlig spill
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!