LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Seneste spillkjøp


      Sonic Generations for 549 kr, om jeg ikke husker feil.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Har bestilt BF3 Ltd Editon på PS3. Fikk det på PC først.

      Har også bestilt Ninja Gaiden Sigma 2. Skal vistnok være dritvanskelig. Håper det svarer til forventningene.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3) dukket opp i posten idag.
      • 0
      I går kjøpte jeg Uncharted 3: Drake's Deception, og i dag fikk jeg Sonic: Generations for å anmelde det
      http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
      • 0
      The Elder Scrolls IV: Oblivion 5th Anniversary Edition

      For 180kr

      Var dette et "røverkjøp" ?
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      Siterer fantomena:
      The Humble Bundle for 1 kr. xD


      Gjerrigknark...

      Du må støtte slike utviklere!
      "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Fikk i dag Battlefield 3 og Ninja Gaiden 2. Er fryktelig spent på begge, så vet ikke helt hvilket jeg skal starte med.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      kjøpte Dungeon defenders når det kom ut, samme med bf3 også
      • 0
      • Zook
      • Zook
      S K Y R I M
      You're sleeping over, right?
      • 0
      Skyrim (Collector's Edition) landet i posten idag.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Assassins Creed Revelations Animus Edition og 2x Saints row 3 (en av dem er CE, og begge er på PS3..)
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      Batman: Arkham city
      • 0
      • Ine
      • Ine
      Skyrim. Venter fortsatt på Windows (dumme CDON), så får ikke spilt det på en stund...
      Riddle me this
      • 0
      Halo CE anniversary for 350Kr.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Max Payne, Max Payne 2 Fall of Max Payne og Saints Row 3 Platinum Edition!

      Så nå har jeg to kopier av SR3
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      Fallout: New Vegas for 4.99£ på Steam.
      Indie Humble Budnle for 0.6 kr.
      • 0
      Portal 2, Penumbra 1 og 2 med expansion, Super Meat Boy og The Binding of Isaac. Ca 190kr...
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Skaffet meg Portal 2 til ca 70 kroner i et salg på Steam, ellers så vurderer jeg et kjøp av Halo: CEA før året er omme...
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Alle Grand Theft auto spillene til pc. Kjøpte også Starcraft 2 på samme dag JEg vet ikke hvor jeg skal få tid til å spille alle spillene
      Les en bok, pok en snok!
      • 0
      Mw3 og Skyrim.
      I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
      • 0
      Battlefield 3
      • 0
      Sequence
      • 0
      • Ine
      • Ine
      Alle Grand Theft Auto-spillene + Garry's Mod for tilsammen under hundrelappen.
      Riddle me this
      • 0
      • Los
      • Los
      Lovte meg selv å være flink å lese eksamen i helgen, og fikk i gave med meg selv:

      Deus Ex: HR fra Steam salget

      Men får ikke spille fordi jeg skal lese eksamen hehehe. Men gleder meg desto mer til jul
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      Tales of Abyss til 350Kr.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!