Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Seneste spillkjøp


Hunted The Daemons forge
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer Predator:
Kjøpte Call of Duty: World at War (PS3) av en kompis for 20 kroner.


Godt kjøp, godt spill!

Kjøpte BioShock til PS3, så altfor lenge siden jeg runna det på pc, vil runne det på nytt
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Alice: Madness Returns og Beat Hazard Ultra (DLC).
  • 0
Hadde litt igjen på et gavekort, så jeg plukket med noen fra GS

Wii:
Madworld
Resident Evil 4

Xbox 360:
Castlevania: Lords of Shadow
  • 0
Alice Madness Returns og Metro 2033 ble kjøpt for tre dager siden. Alice var ikke så veldig bra, helt greit. Dere kan bare styre unna og bruke pengene på noe annet. Absolutt ikke unikt eller bra nok til å være et must have.

Metro 2033 derimot! Det var enormt bra! Utrolig stemning og bra gameplay. Anbefales på det sterkeste til alle som ønsker et FPS som er litt annerledes.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Metro 2033 derimot! Det var enormt bra! Utrolig stemning og bra gameplay. Anbefales på det sterkeste til alle som ønsker et FPS som er litt annerledes.


Forbered deg på noen dårlige map-designs

Ellers er spillet supert.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Absolutt ikke unikt eller bra nok til å være et must have.


Nja, vil nå si at Madness Returns er mye mer unikt enn Halo (bilde ditt).
  • 0
Infamous 2 Et nydelig spill som fikser de fleste feil fra enern
What is dead may never die
  • 0
Siterer Zyrocz:
Nja, vil nå si at Madness Returns er mye mer unikt enn Halo (bilde ditt).


Vel, Halo trilogien gjorde ganske mye når det kommer til hvordan utviklingen av skytespill på konsoll utfoldet seg.

Husk, selv om Halo serien er melket til døde i dag, så betyr ikke det at det var unikt og på mange måte revolusjonerende da det kom. Selvfølgelig ble endringene mindre og mindre med hvert spill, men da hadde allerede mye blitt gjort og det er viktig å ikke endre for mye sånn at det ikke føles som Halo lenger.

Ser heller ikke hvordan mitt bilde av Master Chief fra Halo 3, som jeg har hatt helt siden jeg startet på denne siden (før Halo serien ble melket til døde), gjør Alice: Madness Returns mer unikt. A:MR har presise kontrollere, gode platform sekvenser og bra kampsystem, men det mangler også en rekke ting (som jeg ikke gidder å ta opp her).

Og hvis du du ser på hva som er unikt av faktisk betydning i Alice så er det ikke så lett å finne så mye. Du kan krympe feks, men hvordan endrer dette det faktiske gameplayet? Ikke stort. Så kan du legge til at spillet har dårlig musikk, skittne teksturer, en lite fargerik verden, og en rekke andre problemer og vips så har du et helt greit spill.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Klarte ikke og styre meg,så kjøpte meg Dungeon Siege III: Nordic Edition.
Har også bestilt The First Templar fra cdon igår og sitter spent og venter på det.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Vært i Trondheim, så jeg har kjøpt meg Enslaved: Odyssey to the West (PS3), Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, inFamous 2, Arcania: Gothic 4: Collector's Edition (360), FIFA 11 (360), Blur (360) og The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D.
  • 0
Byttet litt med Tommy Kvaernerud!

Skaffet meg gh2 (hadde det før, men solgte det, beste GH spillet!)
lotrconquest (hadde jeg også før, men jeg må ha komplett lotr samling!)
Brutal legend (var nysgjerrig ^^,)
oooog.. cod2!

Så byttet jeg fra meg en wii nunchuck og smario galaxy!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Kjøpte noe som jeg muligens kommer til å angre på, nemlig Move Starter Pack.
Dead Space 2, Resident evil 5 og sly collection er potensielle kjøp, når pakken dumper ned i postkassen...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg og broren min kjøpte to spill fra Wii'ens Virtual Console. Utrolig bra utvalg av klassiske Nintendo konsoller for en billig penge.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Super Metroid
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hunted: The demon`s forge
Yes
  • 0
Har kjøpt meg Minecraft
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har kjøpt Brink til PC

Tøft spill hittil.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Forhåndsbestilte Battlefield 3
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Ikke akkurat kjøpts, men fikk F.3.A.R. og Ape Escape fra Spillverden.net for å anmelde de.
  • 0
Fikk endelig skattepengene mine, så da gikk jeg til innkjøp av Minecraft.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skattefritt i juni, så jeg romsterte i Ps2 hyllene på Gamestop

Prince of Persia: The Sands of Time
Prince of Persia: The Two Thrones
Prince of Persia: Warrior Within
GTA: San Andreas
Broken Sword: The Sleeping Dragon
Soul Calibur II
Soul Calibur III
Primal
LotR Two Towers
Max Payne

550kr for alle.
Så er det bare å krysse fingrene for at de virker.
  • 0
Kjøpte Dragon Age: Origins til PS3 for 179 kr på Platekompaniet i dag
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Neste gang jeg skal innom Gamestop skal jeg forhåndsbestille: Assassins Creed: Revelation, Battlefield 3 LE og kanskje UC3 Collectors edition...

Og hvis de har tilbud på God of War Collection skal jeg kjøpe det også
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Da benyttet jeg meg av Steams tilbud og kjøpte Dreamfall og The Longest Journey for 50 kroner. Er ikke akuratt så ekstremt billig mtp at Drømmefall kan skaffes ganske billig i butikk, men er greit å få med forgjengeren også.
  • 0
Bestilte Fallout 3 GOTY fra Play.com for 95kr og kjøpte Medal of Honor: Tier 1 edition på Gamestop for 99kr.

Yah
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!