Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killzone 3


  • gnyg
  • gnyg
Si ifra på PM. Større sjangs for at jeg ser det
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Okei... Jeg skal ikke spille mer kz3 online, utenom å hjelpe de jeg har sagt jeg kan hjelpe. Nå er jeg møkklei av infiltratorer, cheaters, spawnkilling, camping. Og all slags mulig dritt.!!!!!!!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Okei... Jeg skal ikke spille mer kz3 online, utenom å hjelpe de jeg har sagt jeg kan hjelpe. Nå er jeg møkklei av infiltratorer, cheaters, spawnkilling, camping. Og all slags mulig dritt.!!!!!!!


Hehe. Takk for hjelpen.. Ny platinum i boks.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer bent_a:
Citerer gnyg:
Okei... Jeg skal ikke spille mer kz3 online, utenom å hjelpe de jeg har sagt jeg kan hjelpe. Nå er jeg møkklei av infiltratorer, cheaters, spawnkilling, camping. Og all slags mulig dritt.!!!!!!!


Hehe. Takk for hjelpen.. Ny platinum i boks.


Jo bare hyggelig.

Har dlc-en steel rain kommet?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hva synes folket om multiplayeren egentlig? Er det noen som likte multiplayeren til Killzone 2 men ikke til Killzone 3?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Synes onlinedelen var ganske bra til å begynne med, men skjønte fort at jeg kom til å gå lei etter kort tid. Klarer ikke helt å sette fingern på hva som er galt, men noe mangler og alt ble etterhvert litt småkjedelig. I tillegg var det mange frustrerende småting, gnyg nevnte de fleste av dem, og den føltes veldig generisk til tider

2ern har jeg bare så vidt prøvd og skal ikke uttale meg onlinedelen der
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det hender at jeg tar tiden innom. Og er greit god. Mye bedre på mer taktisk skyting enn Mw2 som jeg personlig suger i. En annen ting jeg har lagt merke til er at lagene ofte kan være 6 vs 9 osv. Det burde være slik at de blir balansert til å være så og si like.. Men slik er det ei.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!