Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killzone 3


Killzone 3

Da er der bare å begynne å glede seg til det neste spillet i Killzone-serien, Killzone 3! Ikke bare får vi en ny runde med fantastisk action og grafikk, men denne gangen får vi det også i 3D!

Jeg forventer en tsunami av informasjon under årets E3 som ikke er så veldig lenge til, forhåpentligvis kanskje en dato på når det vil være i butikkhyllene.

Så hva tror dere? Vil det bli like bra eller til og med bedre enn Killzone 2? Og tror dere det kommer til å funke bra med 3D? Gleder dere dere?

http://www.gametrailers.com/news/killzone-3-revealed-playable/20
86
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
vil sikkert være grafikk bombe som K2 med greit gameplay og dårlig story, dårlig charecters med dårlig dialog også dårlig script.. alt som er viktig for ett minneverdig spill med andre ord..

K1 til tross for sine tekniske problemer var overall et bedre spill enn K2 IMO...

.. Likevel krysser jeg fingrene på at det vil bli et bra (nok) spill..
  • 0
Det har nå blitt bekreftet via spillbladet Gamepro at Killzone 2 vil ha mye bedre historie og ikke minst kontrollere og gameplay enn det første spillet. Det vil også være jetpacks og snø baner.
  • 0
Siterer fantomena:
Det har nå blitt bekreftet via spillbladet Gamepro at Killzone 2 vil ha mye bedre historie og ikke minst kontrollere og gameplay enn det første spillet. Det vil også være jetpacks og snø baner.


Killzone 2? Du mener vel Killzone 3

MEn uansett... JEg har gode forhåpninger til dette spillet.. 2ern var kul den. Men dog, Ingen halo dreper.. Men jeg håper at Killzone 3 kommer til å bli nådestøtet ..
  • 0
Hadde det ikke vært for at jeg vant Killzone 2 i en radiokonkurranse så hadde jeg aldri kjøpt spillet, og likså greit. Det var ikke så konge, egentlig.

Derfor er jeg skeptisk til dette. Spesielt det med 3D spilling. De satser stort på at 3D TV'er og konsoller blir standar over de neste par årene, og det tviler jeg på.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Killzone 3 skal jeg ha meg.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Vet ikke om jeg skal ha dette. Både Killzone 1 og 2 var fail.
  • 0
Den er også på hjemmesiden.
  • 0
I know, men jeg klarte å skrive inn feil fødselsdato så jeg ikke kom inn.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jeg likte ikke Killzone 2 noe særlig, var engasjert en liten periode, men ble altfor fort lei de samme mørke banene og det fordømte shotgun-våpenet på små baner med mye spillere. Skal sjekke ut 3'ern, men om det blir noe kjøp er vanskelig å si. Bare jeg som savnet en stor åpen bane med lys i 2'ern? Ja, vet at spillet finner sted på denne planeten Helghan, men Kanskje spillet bare ikke passer for meg ?
''eh'' - Link
  • 0
Kanskje vi kan spille litt som Helghast denne gangen, siden Sev tar på seg en Helghast maske i hjelm.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Gameplay! Eller, kinda, intruduksjon til jetpacks.

http://start2begin.co.cc/?p=389
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Gameplay! Eller, kinda, intruduksjon til jetpacks.

http://start2begin.co.cc/?p=389


Helvete... Likte ikke den AR'n...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Tyranus:
Gameplay! Eller, kinda, intruduksjon til jetpacks.

http://start2begin.co.cc/?p=389


Helvete... Likte ikke den AR'n...


Den AR'n er jo standard, er sikkert et lass med andre våpen å velge mellom.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Håper vi får presentert mer spillbarhet på E3
  • 0
Siterer bendik920:
Den AR'n er jo standard, er sikkert et lass med andre våpen å velge mellom.


Joda... Men bare å se på den, bringer tilbake dårlige minner...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Joda... Men bare å se på den, bringer tilbake dårlige minner...


Antyder du at KZ2 var dårlig?
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Når kommer KZ3 egentlig?
  • 0
Siterer ROJ123:
Når kommer KZ3 egentlig?


Mellom April og Mai til neste år
  • 0
Er vel bare å hente en tørkeklut, for sikkelet begynner vel å renne snart allerede!!
  • 0
Killzone serien er noe som Sony burde satse på mer enn bare 3 spill. Det er det beste skytespillet til PS3 og det blir ikke noe bedre enn det.

Når det da kommer en 3'er, så vil jeg ikke tro grafikken forbløffer oss like godt som 2'ern gjorde. For den er smooooth i 2'ern.

Killzone gutta har klart å gjøre online delen utrolig heftig, artig og langvarig. Det er like gøy å spille Killzone 2 online som Halo 3 online! DET SIER LITT!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Ehm, faktisk ikke. For jeg liker ikke Halo sin online del så mye xD
  • 0
  • Zook
  • Zook
En ting jeg lurer på: Killzone 3 er kompitabelt med Playstation Move, og er også spillbart i 3D. Jeg vet at 3D-versjonen kun er en tilleggsmodus og at det er valgfritt om man vil spille i 2D eller 3D, men hvordan blir det uten Move? Helt vanlige kontroller? Håper det, for jeg har ikke planer om å skaffe Move med det første. Ser ikke for meg et skytespill med slike kontroller.

Ser faktisk litt fram til spillet. Toern er absolutt godkjent selv om kontrollerne er litt i overkant trege, og dessuten var det jævla kort. Om historien varer 10-15 timer og det er litt mer variasjon (arktiske landskap og jungler er jo allerede bekreftet. lover veldig bra), blir dette noe å glede seg til
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!