Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

2 røde ringer etter 5min?


Ja jeg får 3 røde ringer etter 5min på xboxen. Jeg har åpna og støvsugd 5ganger I DAG

help
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ad/Xbox_360_Er
ror_codes.svg

Tror ikke det er noe du kan gjøre for å fikse det. Du kan jo prøve håndkletrikset, da.

Prøvd håndkle
  • 0
Du er fucked. Støvsuger man Xboxen risikerer man bare å ødelegge den enda mer ved at den drar med seg komponenter eller ødelegger viktige deler, og det ville ikke hjulpet uansett siden du har tre røde ringer. Det eneste som vil fikse den er å sende den til reperasjon, men siden du har åpnet boksen har du ødelagt garantien på den og Microsoft vil derfor ikke reparere den.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
har 2 røde ikke 3
  • 0
  • Ine
  • Ine
Så du ikke på linken jeg linka til? 2 røde ringer = overoppheting. La Xbox-en bare stå i en dag uten å røre den, så skal den nok funke dagen etterpå.
Riddle me this
  • 0
Ved og ha den på i ett døgn mener du da slik att den bare står og blinker? viftene slår seg av 2min etter den begyner og blinke
  • 0
  • Ine
  • Ine
Ikke ha den i ett døgn. La den stå. Av. Poenget er at den skal avkjøles
Riddle me this
  • 0
Prøv å dra ut alle ledningene.
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Prøv å ødelegg den. Da lyser den ikke mer!
Love will tear us apart.
  • 0
Close, kjøpte ny xbox
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
Prøv å ødelegg den. Da lyser den ikke mer!


Haha!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer EXcrack:
Close, kjøpte ny xbox


oooooooo den er sur
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Men, er du sikker på at viftene var kobla orendtlig i ? For hvis viftene ikke går rundt vil jo kjeksboksen bli varm etter kort tid, den blir jo pissvarm etter 5min MED vifter..
Sjekk om ledningene til viftene sitter i
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hoho! Fail
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
hvordan faen kan du ha 3 røde ringer på en xbox? av det jeg har sett er det bare 1 ring på den som kan lyse
  • 0
  • KlM
  • KlM
HA HA HA HA HA HA!

Når du åpner Xboxen går garantien automatisk ut. Lykke til med å få den reparert.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Failblog.org
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Føler noe lignende skjedde med meg, var på Householdhacker sitt forum og lurte på om de kunne hjelpe med gripen på pc-ens internettkabel ingang/utgang (siden jeg brukte pc-en som wi-fi til xbox-en.
INGEN SVARTE!
Så endte med å kjøpe en wi-fi adaptor!
FOR 800,- heldigvis jobber broren min på spaceworld så fikk den for 650,-
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!