Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Siterer Crazy Kraken:
Tja, det er jo ganske mange andre Zombie spill der ute så det kan jo hende han har andre favoritter eller ikke liker zombier i det heletatt.


Jeg elsker zombier!
Dead Rising, Left 4 Dead, zombier i Borderlands, zombier i Red Dead Redemption, zombiefilmer, zombiebøker, zombier i kunstverk, lagde en 2m zombiestatue av en utstillingsdukke for noen år siden.

Men zombier i CoD... ikke spesielt morsomt.
(Ikke alene hvertfall)
  • 0
Ohh ohh gasm

fikk en ganske greit episk tomahawk kill på sticks and stones, legg merke til den spesielle bouncinga

http://www.youtube.com/watch?v=oPftzHkIcVM
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Vel, det er jo litt arkade preg på Zombiemodusen til Blops. Selv liker jeg bedre zombie spill/moduser der man faktisk kan OVERLEVE på slutten...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Men zombier i CoD... ikke spesielt morsomt.
(Ikke alene hvertfall)

Spill det med tre/to gode venner med mic før du dømmer det nord og ned
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Spill det med tre/to gode venner med mic før du dømmer det nord og ned


Syns det er så lett å gå lei av det og det er jo litt synd, samme om jeg spiller alene eller med folk.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Prøvde meg forresten på storyen på veteran.
Holy freaking shait!
Kom ikke lenger enn til siste del av Vorkuta før jeg nesten kastet kontrolleren i tv'n.
Ikke ofte jeg blir så irritert av spill, men jeg daua 30-40 ganger på samma checkpoint.

Prøvde å følge noen guider fra rundtom, men ikke rakker'n om det ble noe lettere av den grunn.

Hvorfor kunne det ikke hvert like lett som MW2 på veteran!?
Der løp jeg igjennom uten de store problemene.

Kommer nok til å prøve igjen senere, men jeg var på nippet til å gi opp hele greia å kaste det ut vinduet.
  • 0
Synes zombie-mode er dødskjedelig!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
har ikke prøvd meg på zombie enda men er meget sikker jeg kommer til å syntes det er kjedelig.. syntes ihvertfall det på waw uansett om jeg ikke prøvde så mye..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer Taxta:
Synes zombie-mode er dødskjedelig!


Prøvd å spille med andre?
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Zombie mode er episk, både alene og med andre. Det er bar elitt kjedelig i begynnelsen, men det blir bedre etterhvert.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Prøvde meg forresten på storyen på veteran.
Holy freaking shait!
Kom ikke lenger enn til siste del av Vorkuta før jeg nesten kastet kontrolleren i tv'n.
Ikke ofte jeg blir så irritert av spill, men jeg daua 30-40 ganger på samma checkpoint.


Du får glede deg til første Vietnam oppdraget. Hadde ikke noen problemer med de første oppdragene, men det første oppdraget i Vietnam satt jeg fast i nesten 45 minutter på det samme Checkpointet
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Zombie mode er episk, både alene og med andre. Det er bar elitt kjedelig i begynnelsen, men det blir bedre etterhvert.


Selv syns jeg det var omvendt. Kult i starten da det var nytt, mindre kult nå... Sier ikke at det er dårlg, men det passer bare ikke 100% for meg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer serious_gamer:
Ohh ohh gasm

fikk en ganske greit episk tomahawk kill på sticks and stones, legg merke til den spesielle bouncinga

http://www.youtube.com/watch?v=oPftzHkIcVM

Den var frekk den! haha, hadde gjort noe å fått den i game winning kill på SnD.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Selv syns jeg det var omvendt. Kult i starten da det var nytt, mindre kult nå... Sier ikke at det er dårlg, men det passer bare ikke 100% for meg.


Mente der sånn at de første rundene med Zombier (Under 12) er ganske så kjedelige, så blir det mer hektisk og gøyalt etterhvert
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Da var patchen ute folkz!!!!!!

her er innholdet:

11/17 (full title update)
· Improved matchmaking to find matches significantly faster
· Improved matchmaking to ensure that players are more effectively matched to games with the best networking conditions
· Improved host selection to ensure that the best host is always selected in the pre-game lobby
· Improved party system to ensure that parties don't get broken apart
· Disable ability to join Private Match, Combat Training and Theater lobbies when searching for Player Match games
· Server-side and game-side changes to decrease the amount of failed Film uploads
· Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
· Prevention of Combat Training stats getting crossed with Player Match stats under rare conditions
· Prevention of temporary loss of functionality when a button was being held down at the point of a disconnect
· Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
· Additional fine-tuning of audio levels for bomb plants/defuses
· Additional online security enhancements

link: http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=73&t=313362

Lagt til 2010-11-18 13:05:
xbox360 this is ps3 aner jeg ikke når den kommer / hva den vil inneholde
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Å takk for at de fikser en del ting som har med lag og connection proglemer å gjøre! Tror jeg får prøve et par runder med Matchmaking når jeg kommer hjem igjen!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Hk0n:
Prøvd å spille med andre?


Ja. Like kjedelig. Kom til runde 16 med noen andre.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Runde 16? Da begynner det jo ikke å bli hektisk engang! FInn deg noen venner som kan det godt, og som ikke tar seg selv alt for seriøst (Ikke slik at de begynner å kødde og ødelegge) slik at det blir litt panikk blant dere. Det er først etter Wave 20 det er ORDENTLIG gøy!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Prøvde meg forresten på storyen på veteran.

Holy freaking shait!

Kom ikke lenger enn til siste del av Vorkuta før jeg nesten kastet kontrolleren i tv'n.

Ikke ofte jeg blir så irritert av spill, men jeg daua 30-40 ganger på samma checkpoint.



Prøvde å følge noen guider fra rundtom, men ikke rakker'n om det ble noe lettere av den grunn.



Hvorfor kunne det ikke hvert like lett som MW2 på veteran!?

Der løp jeg igjennom uten de store problemene.



Kommer nok til å prøve igjen senere, men jeg var på nippet til å gi opp hele greia å kaste det ut vinduet.


waw var værre.. bare tenk deg black ops på veteran også legg til en granat hvert 15 sekund også har du waw ca...

btw, går rykte rom at det eren ny patch ute.. funker den !?

(gidder ikke spille mer før de patcher dritten)
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Merker at altfor lite randoms jeg spiller zombies med bruker mikrofon, noe som gjør at jeg ikke får spilt det mye siden venner aldri joiner, og ikke faen om jeg spiller alene.
  • 0
Siterer Smæ:
Merker at altfor lite randoms jeg spiller zombies med bruker mikrofon, noe som gjør at jeg ikke får spilt det mye siden venner aldri joiner, og ikke faen om jeg spiller alene.


Skulle sikkert ha blitt med deg, men mine opplevelser med deg tilsier bare at du begynner å kødde og gjør at vi taper. Kan det ha noe med saken å gjøre?

Siterer Rampage Jackson:
btw, går rykte rom at det eren ny patch ute.. funker den !?

(gidder ikke spille mer før de patcher dritten)


Les NewAge sin kommentar litt lengre opp på denne siden
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Er det noen matchtyper hvor man får mer xp enn andre?

Spiller stort sett bare team deathmatch,
men det tar sinnsykt lang tid å gå opp i lvl for meg som er laaangt under gjennomsnittet god i slike spill.

En gjennomsnittlig runde for meg ligger på noe sånt som 10k-8d
Blir dårligere for hver runde jeg spiller -.-

Hvilke våpen og perks er egentlig bra å bruke hvis man er i lav lvl?
Er i lvl 15 nå, så jeg har ikke tilgang på allverdens.
  • 0
Kan anbefale Domination. Mange spillere som går etter objectives, bare drep dem, og prøv å ta noen objectives selv. Bruker selv Sleight of Hand, Hardline og Maraton. Har ikke brukt noe annet aktivt (har prøvd alt), og det fungerer fett!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Er det noen matchtyper hvor man får mer xp enn andre?



Spiller stort sett bare team deathmatch,

men det tar sinnsykt lang tid å gå opp i lvl for meg som er laaangt under gjennomsnittet god i slike spill.



En gjennomsnittlig runde for meg ligger på noe sånt som 10k-8d

Blir dårligere for hver runde jeg spiller -.-



Hvilke våpen og perks er egentlig bra å bruke hvis man er i lav lvl?

Er i lvl 15 nå, så jeg har ikke tilgang på allverdens.



SnD får du mest xp for, men vis du ikke er så god i spillet er det ikke å anbefale..

Ville spilt Domination, Ground war eller headquarters var jeg deg.. bare kast deg på objektivet og drep så mange du kan..

Anbefaler Galil med supressor med hardline, sleight of hand og hacker... Prøv å skaff deg hardline pro og bruk Sam turret, Sentry gun og care package som killstreaks.. med hardline pro kan du skifte det som er i alle 3 så får du 3 gode killstreaks i carepackager.. Muligens skaff deg et godt party med mennesker og bare rape face det er somregel det jeg gjør, har du gode folk rundt deg plukker du raskt opp på teknikker osv... Anbefaler også å se på folk på youtube å se hva de bruker og hvordan de beveger seg rundt mapet...

Anbefaler folk som: Seananner, xcalizorz osvosvosv.. Kan gi deg en lang list om du vil
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Noen som bruker elevator - trikset på zombie mode (FIVE)? Funker ganske bra så lenge noen dekker hvinduer og 2-3 stk skyter mot zombiene (når man går ut og inn i heisen).

Noen som har bedre måte å forsvare seg?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!