Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Dropper hardened jeg også. Blir bare kortkastet synes jeg, MW2 hardened edition var mye bedre.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer Petrol:
Tror kanskje jeg dropper Hardened Edition. De gamle zombie-banene hadde sikkert vært kule, men de nye som følger med spillet er sannsynligvis enda bedre, så jeg vet ikke hvor mye jeg hadde brukt de gamle banene... Det skal vel uansett gå an å kjøpe WaW-banene utenom Hardened og Prestige Edition?


Enig. Dropper Hardened og kjøper vanlig. Om noen andre blir med på det så kjøper jeg heller de gamle zombie banene som DLC senere. Jeg gidder ikke kjøpe Hardened når jeg er så usikker på om jeg kommer til å beholde spillet eller selge det senere. Etter å ha spillt gjennom WaW på 360 for bare noen dager siden så må jeg si at jeg var litt skuffet...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kan det ha noe med at du bare spilte Nacht Der Untoten, Kraken?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Trasform and roll out!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Da sitter stakkars Oppklort igjen med zombiebanene sine. Uten samarbeidspartnere blir han presset til å begi seg ut på zombieslaktingen alene, men drives snart til vanvidd.
De skal vel ha samme matchmaking-system på det der som tidligere, så det går nok greit.

(wtf-overdose-skapende kommentarer for seier)
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Kan det ha noe med at du bare spilte Nacht Der Untoten, Kraken?


Siktet til singelplayeren. Nacht Der Untoten var ganske genialt, men tror det er nok med Zombie banene som kommer i Black ops.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Håper bare Platekompaniet vil selge det for 399,- på utgivelsesdatoen, slik de gjorde med Red Dead Redemption. I så fall vil jeg spare 300 kroner, noe som blant annet kan brukes på tanntråd, snytepapir og q-tips.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Q-tips FTW! Rensker øra mine med dem!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gleder meg til dette, men om treyach blir så selvgode at dem begynner å selge map packsene for 107 kr. Så gidd jeg faen ikke betale for dem! Nok å gjøre det med et spill!
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Ohh tanntrå, lekkert
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Bulket testikkel:
Gleder meg til dette, men om treyach blir så selvgode at dem begynner å selge map packsene for 107 kr. Så gidd jeg faen ikke betale for dem! Nok å gjøre det med et spill!



Kjøper gjerne en map pack til 1200MS points men da skal det faen meg være 5 nye maps og ikke 3 nye og 2 gamle...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ja 5 veltenkte og velpolerte baner som ikke bare er laget for å presse penger ut av folk
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer Bulket testikkel:
Gleder meg til dette, men om treyach blir så selvgode at dem begynner å selge map packsene for 107 kr. Så gidd jeg faen ikke betale for dem! Nok å gjøre det med et spill!


Kunne ikke vært mere enig!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
En dag til vi får vite what the fudge is up ! gleder meg til imorgen Har sett noen rykter om at Beta signupen starter imorgen...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Bestilte dette til PS3en, er så vandt med å spille COD spill med DualShock 3
Boom! Rebel! Yell!
  • 0
Dualshock 3? Som i kontrollen til PS3?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Dualshock 3? Som i kontrollen til PS3?


Kan vel strengt tatt kobles til PC? Wait a second... *løper til kontrolleren*

EDIT: Jeg trenger drivere!
Decyfered!
  • 0
Black Ops
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Waht?
Fem-stjerners medlem
  • 0
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
mrhhhhfff! http://bildr.no/view/712896


... Can't wait
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Black ops!!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Carl
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!