Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


*I will slap you across this room*


..

.
..



...



MISSION ACCOMPLISHED!!!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Til de tre personene i verden som ikke har oppdaga det ennå: Stats på alle våpen, killstreaks, perks osv. her

Lagt til 2011-02-24 08:26:
Rart at statsa ingame ljuger
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Rart at statsa ingame ljuger


Det har de gjordt på alle COD spill.. Vledig rart ja..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ja herregud som jeg hater folk som leaver når det er:
Game starting in: 4..3..2..
Ragequit
need more players to balance teams
host migration failed

Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Er det Noen Her som Har Kommet lengre enn LvL 74 på Kino Der Toten??
Det er Rekorden Min
Er på Youtube om du er inntrisert i å se
Bare søk etter TheCodSnipa eller Black Ops Kino Der Toten LvL 74!!(NoGlitch) HD
The Simpsons!
  • 0
Gjorde du det solo?

Jeg klarer ikke å komme lenger enn lvl. 8 engang -.-
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Dårli spill, gå heller tilbake til mw2
BTW: min Mw2 Montage http://www.youtube.com/watch?v=SfqSPUrVnlQ.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Hva skjedde med findmakarov.com
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Hahahahah! Contract expired! Deniable Operations: Win 1 match.

Jeg klarte ikke kontrakten med å vinne en match på 40 minutter... Ikke så rart, siden jeg kommer på det dårlige laget 14 av 15 ganger.
  • 0
Nuketown 24/7 er genialt!

Har fått to matcher med over 90 kills (94-42 og 100-40 elns). Har også funnet ut at Uzi er dritmorsom å bruke. Har faktisk fått et (i mine øyne) montageklipp med den
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Uzi ironsightet er akkuratt som å se igjennom et rumpehull.. just sayin..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg er ganske vandt med å se gjennom rumpehull, så det er ikke et problem for min del Har nesten mer kills med Uzi tilsammen enn Ak74u...

Men, NewAge, om du er interresert i å se "klippet" mitt, så må du legge til ElvishTeacher52, sjekke ut recent games og finne et game med Domination på Havana. Det er delt opp i fire deler pga host migration, men det er det øverste. Klippet er helt på slutten.

Er 6-7 stykker med Uzien på rundt 10 sek, med en triple feed inni det hele
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Xboxen min er desverre ødelagt.. aner ikke når jeg får den tilbake, men har fått dårlig med klipp sofar så spørs om det i det hele tatt blir noen GR montage
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jaja, da blir det vel så jeg laster opp klippet på youtube elns.

Synd om det ikke blir noen montage, men det er en fin tanke, i det minste
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Thanks Tar det kanskje opp igjen da MW3 kommer ut vis det er theathre på det Denne ganger i med en gang så folk fortsatt har det gøy me spillet
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Xboxen min er desverre ødelagt.. aner ikke når jeg får den tilbake, men har fått dårlig med klipp sofar så spørs om det i det hele tatt blir noen GR montage

Red Ring?
  • 0
Siterer nVpiLuckiest:
Citerer NewAge:Xboxen min er desverre ødelagt.. aner ikke når jeg får den tilbake, men har fått dårlig med klipp sofar så spørs om det i det hele tatt blir noen GR montage

Red Ring?


Neh, vil ikke lese discer.. Garantien var også utgått så må gå igjennom gamestop for å få den på rep.. så det tar lengre tid en normalt i guess... men gamestop har den nå ihvertfall...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Uzi er sinnsykt morsom. Mest fordi ingen bruker den og - som NewAge så fint proklamerte - har ironsight som et rompehull.
Decyfered!
  • 0
er det noen som slår 136-45 kill- deaths? hihi

Lagt til 2011-03-06 21:39:
legg meg til på psn og så kan du se klippet mitt i file share

Lagt til 2011-03-06 21:39:
jeg heter toffen på psn forresten
  • 0
f********** I ********** for**** fi*** !!! i hele dag har PSN hatt nede nettverket dems! har ikke fått game noe i hele dag!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!