Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Siterer Nilzo:
Men hvor er Blackwell?!


Jeg er hjemme.

Lagt til 2011-01-26 15:08:
Heads up, Recorder ikke i helgene Da skal tida bli brukt på recording av egne klipp
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Har nyeste patch gått online på 360? Har ikke fått noen oppdatering, så jeg begynner å lure
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Har nyeste patch gått online på 360? Har ikke fått noen oppdatering, så jeg begynner å lure


Den kom/kommer idag
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Matscoolio:
Har nyeste patch gått online på 360? Har ikke fått noen oppdatering, så jeg begynner å lure


Den kom/kommer idag

en kompis sitter og godter seg over at jeg ikke har fått patchen...

Lagt til 2011-01-27 14:14:
<quote author="nVpiLuckiest">Citerer NewAge:
Citerer Matscoolio:
Har nyeste patch gått online på 360? Har ikke fått noen oppdatering, så jeg begynner å lure


Den kom/kommer idag

en kompis sitter og godter seg over at jeg ikke har fått patchen...</quote
Fikk den nå!
  • 0
Fikk nettop min første 0 deaths runde, 33-0 array domination ground war
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Siterer Kasperminator:
Fikk nettop min første 0 deaths runde, 33-0 array domination ground war


Gratulerer men vant dere kampen ?

Lagt til 2011-01-27 17:14:
Da var 360 patchen live:

1/27/11 (Title Update 6)
New Features:
• New contracts added to the rotation.
• Added optional pre-match timer for LAN / System-Link games.
• Support for "First Strike" map pack. All First Strike maps will be available in every playlist on 2/1.

Issues Addressed:
• Fix timing specific issue where the game can be put into slow motion.
• Addressed "disconnected path" error when using the doors in Radiation after a host migration.
• Fixed stability issues navigating lobbies after client on Split Screen Zombies quits out of a game.
• Addressed issue/exploit when removing Counter Spy Plane effects with the Jammer.
• Fixed a freeze when quickly loading maps one after another in private match.
• Fixed issue where players get primary weapons in Second Chance.
• Fixed "NEW" stamp not disappearing for Custom Slot 9 when highlighting the slot.
• Removed water vision effect when respawning after dying in the acid pool in Radiation.
• Several contract fixes.
• Now allow players to connect to System Link Games even if they are not connected to LIVE.
• Fixed crash when host migration occurred during a join-in-progress.
• Fixed issue with players seeing incomplete Create a Class submenus when Party leader switches lobbies or kicks player.
• Fixed in-game Friends List from opening when viewing then closing the playercard of a player in a lobby.
• Addressed Zombies split screen issue where players sometimes get booted back in the lobby.
• Replaced debug text appearing for some content in the in-game Store.
• Fixed crash when attempting to watch a film or clip with 3 or more profiles signed in.
• Fixed freeze while watching films and changing sign-in status using inactive profiles.
• Fixed a freeze if a player opens the Xbox Guide while the match is ending and quits immediately as they arrive in the post-game lobby.

Gameplay Tuning:
• Second Chance - players that put an enemy into Second Chance are now credited for a full kill once that enemy dies. If another player kills the enemy while the enemy is in Second Chance, they will get assist credit.
• Adjustments to the PSG1 with attachments.
• AK74U adjustments.
• RCXD adjustments.
• Silenced sniper rifle adjustments.
• Removed hit markers when shooting friendly equipment.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Kasperminator:
Fikk nettop min første 0 deaths runde, 33-0 array domination ground war


Gratulerer men vant dere kampen ?

.


Ja vant ganske lett 200-68
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Siterer Kasperminator:
Ja vant ganske lett 200-68


Nice!

Min beste flawless til nå er 38-0 på vanlig Team Deathmatch.. Vi vant ganske hardt også
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fikk forresten også en noscope headshot across map på villa(muligens i community montagen ?)
gikk opp på verandaen på villa så en fyr i et hus på motsatt side, et! skudd noscope med PSG-1 og boom, headshot
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Siterer Kasperminator:
Fikk forresten også en noscope headshot across map på villa(muligens i community montagen ?)

gikk opp på verandaen på villa så en fyr i et hus på motsatt side, et! skudd noscope med PSG-1 og boom, headshot



joda kommer sikker med det
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Såååå uvant med det Second Chance greiene de har funnet opp, men det er jo en bra ting så.
  • 0
BLACK OPS ER det mest buggete spillet jeg har spilt noen sinne,enten detter jeg ut av serveren eller så kicker serveren folk uten videre,et fantastisk DRIT spill.
  • 0
trollololololol!

Skaff deg 360 så slipper du det..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
hehe sant så sant men er ps3 mann

men de bør fixe black ops,sendte mail til treyarch og fikk svar i dag,de sa at mange slet og de skulle fixe problemet.men alle har vell hørt den før :-p
  • 0
Tror derre Battlefield kommer til og slå Call of Duty ?
Si meg hva derre tror ? Eller tror derre a Brink kommer til slå Cod !
  • 0
Siterer Kaminator:
Tror derre Battlefield kommer til og slå Call of Duty ?
Si meg hva derre tror ? Eller tror derre a Brink kommer til slå Cod !



jeg tror ikke battlefield klarer å slå COD. hvertfall ikke i nærmeste fremtid, men hvis det neste spillet i Cod serien failer totalt, så er det jo en mulighet

Brink ser utrolig kult, men det er vel litt mer tf2 aktig enn cod å BF?

.....du har nesten samme navn som meg btw
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Kasperminator its time to Kaminate you ! x )

Men jeg tror kansje brink kan slå cod, Furon den nye zombie bannen ser helt rå ut!
Gleder men hvorfor først til xbox hvorfor kan den ikke komme til alle konsolene likt ?
  • 0
å fytti furon, takk for den andre linken! ascension blir sååå sweet!
We are one!
  • 0
Siterer Kaminator:
Kasperminator its time to Kaminate you ! x )

Men jeg tror kansje brink kan slå cod, Furon den nye zombie bannen ser helt rå ut!
Gleder men hvorfor først til xbox hvorfor kan den ikke komme til alle konsolene likt ?

Fordi M$ har betalt activision for å slippe den på xbox, en måned før de andre
Per aspera ad astra
  • 0
Ascension blir AWESOME!!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Ascension blir AWESOME!!
We are one!
  • 0
Noen som har map-packen, den er ikke tilgjengelig..
  • 0
Skal være ute nå/innen et par timer... Vet at UK har fått den nå så skal ikke se bort ifra at vi har den også...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Noen som faktisk skal kjøpe map packen?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!