Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Folkens; dilemma!

Jeg har nå kommet i level 50, og spørsmålet om jeg skal gå i Prestige surrer rundt i hodet. Jeg gikk ikke i Prestige i MW1 eller 2, av de enkle grunner at jeg ikke ville miste våpnene. Jeg gikk fort lei av spillet da, og det jeg lurer på nå, er: Er savnet etter de bedre våpnene sterkere enn følelsen man får av å kunne unlocke ting på nytt? Skal jeg gidde å gi fra meg alt for et lusent emblem?
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Lusen tittel faktisk

Men jeg gjør det bare for ekstra classer og det holder spillet gående litt til, Det er helt opp til deg, pluss at du kan komme deg i level 50 igjen på en noen dager..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Gjør det du føler mest for på hjertet!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Er prestige 5 jeg nå, snart 6 og jeg elsker å gå prestige, holder spillet gående.. men jeg har som mål og komme til 15 prestige..
The D' is silent.
  • 0
En kompis hadde 5 gameplaydager og var i 9prestige, 2.14 i killratio, 2.50i win ratio og 227 i win streak, plutselig fikk han en melding om at han var blir bannet fra Black ops i 33timer, når han startet spillet var han deranka til lvl 0 i ikke noe prestige, men han mista ikke noe stats eller noen ting, bare lvl......No cheating involved..Fail by Treyarch.
  • 0
den video'on sugde! den buffra syyykt dårlig!
  • 0
Siterer toffen98:
den video'on sugde! den buffra syyykt dårlig!


vurdert å la den buffere ferdig før du trykker play?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer toffen98:
den video'on sugde! den buffra syyykt dårlig!


Den? Det er flere av de og kanskje du burde få bedre nett...? Hvis ikke; spill snake ;)
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Heeey!

Sjekk ut vår fete YouTube-channel med bra gameplay og med videor i HD-kvalitet!

http://www.youtube.com/user/nordicgaming2010

Hvis du liker videone våre, hvorfor ikke like, kommentere og subscirbe?

På forhånd, Takk!

cheers, nG_Wolf
  • 0
Siterer filiabel:
Heeey!

Sjekk ut vår fete YouTube-channel med bra gameplay og med videor i HD-kvalitet!

http://www.youtube.com/user/nordicgaming2010

Hvis du liker videone våre, hvorfor ikke like, kommentere og subscirbe?

På forhånd, Takk!

cheers, nG_Wolf


Tja sett bedre, men ikke verst
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Care package er søren med den beste killstreak rewarden. Ikke slik som i MW2 hvor den sugde
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Care package er søren med den beste killstreak rewarden. Ikke slik som i MW2 hvor den sugde


Spesiellt når du har Hardline Pro; får den etter 4 kills og du kan til og med velge bort spyplane og annet sjit!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
hææ? kan man velge bort spy plane? hvordan gjør man det?
Siterer kris2ffer:
Citerer sowns:Care package er søren med den beste killstreak rewarden. Ikke slik som i MW2 hvor den sugde



Spesiellt når du har Hardline Pro; får den etter 4 kills og du kan til og med velge bort spyplane og annet sjit!
  • 0
Har du egentlig spilt spillet, toffen? Jeg begynner å lure, du spør jo ut om ting som har vært kjent lenge

Men, ja, du kan få en ny killstreak i care-package hvis du bruker Hardline Pro ved å dobbel-trykke X på 360 eller Firkant på PS3.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Jeg har virkelig begynt å få øynene opp for demolition. Har du et team er dette bare spawnrape deluxe. Spawnen deres kan ikke endre seg noe særlig og du kan bare stå der å hamre de. Vi spilte mot en dude som endte opp med 5 - 70 i KD. Snakk om å være sporty xD
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
seff har jeg spilt det, men er ikke så god på hva man kan gjøre med de forskjellige perksa! jeg er jo i første prestige! Men det er jo ikke noe særlig høyt da men jeg fikk det jo til jul å jeg har bedre ting enn å bare sitte å game!
  • 0
Før hatet jeg fler spilleren men har begynt å like ground war,CTF og team deathmatch. Men Wager er jo fortsat best
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg fikk det også til jul, jeg er i første prestige as well, likevel, så viste jeg alt det du lurer på før jeg eide spillet selv

I tillegg så spiller jeg ikke Black Ops så mye nå for tiden. Nettet mitt er rett og slett for dårlig. Jeg får en og annen god runde fra tid til annen, men for det meste så rager jeg bare ut av spillet og spiller Sims 3 eller Far Cry 2.

Men alle har vel ikke tid til å game, og du som bare er 12 år skulle vel egentlig ikke fått lov til å spille spillet i det hele tatt, så jeg klandrer deg ikke.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
kjeft dua! bedre enn deg i cod!
  • 0
Siterer toffen98:
kjeft dua! bedre enn deg i cod!



doubt it
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
doubt it
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer toffen98:
kjeft dua! bedre enn deg i cod!


Ikke sikker! I doubt it som NewAge sa.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer NewAge:
doubt it
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer toffen98:
kjeft dua! bedre enn deg i cod!


1v1 bitch ?
Everyday I'm Hustlin'
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!