Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Jeg må si at jeg startet BO rett etter jeg leste om patchen på denne tråden og Quickscopa flere på 10min enn jeg har gjort noen sinne...
Litt overdrevet
  • 0
Siterer NewAge:
ikke vet jeg Har aldri prøvd det på PC men utifra hva jeg har hørt skal det være vanskeligere å QS på pc...


Fordi det ikke er autoaim, eller skal jeg kalle det noobaim.

*Lol, jeg begynte å skrive på Engelsk. Har hatt engelsktentamen i dag
  • 0
Siterer nVpiLuckiest:
Jeg må si at jeg startet BO rett etter jeg leste om patchen på denne tråden og Quickscopa flere på 10min enn jeg har gjort noen sinne...
Litt overdrevet


Nei det er ikke så overdrevet
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer svænni:
Citerer NewAge:ikke vet jeg Har aldri prøvd det på PC men utifra hva jeg har hørt skal det være vanskeligere å QS på pc...



Fordi det ikke er autoaim, eller skal jeg kalle det noobaim.



*Lol, jeg begynte å skrive på Engelsk. Har hatt engelsktentamen i dag


autoaimen er der jo fordi du ikke kan presisere skudd med kontrollstikkene som du kan med mus og tastatur, vil du ha en bedre forklaring gå å se Wings of redemption filmen som heter XBOX vs PS3 vs PC
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er drid lei av kniven i blace ops
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer svænni:
Citerer NewAge:ikke vet jeg Har aldri prøvd det på PC men utifra hva jeg har hørt skal det være vanskeligere å QS på pc...



Fordi det ikke er autoaim, eller skal jeg kalle det noobaim.



*Lol, jeg begynte å skrive på Engelsk. Har hatt engelsktentamen i dag


autoaimen er der jo fordi du ikke kan presisere skudd med kontrollstikkene som du kan med mus og tastatur, vil du ha en bedre forklaring gå å se Wings of redemption filmen som heter XBOX vs PS3 vs PC


Og det er derfor mange synes det er enklere å quickscope på konsoll.

Har forresten sett den videoen til Wings, og han vet ikke noe om hva han snakker om. Spesielt ikke det med PC-delen.
  • 0
Siterer svænni:
Citerer NewAge:Citerer svænni:

Citerer NewAge:ikke vet jeg Har aldri prøvd det på PC men utifra hva jeg har hørt skal det være vanskeligere å QS på pc...



Fordi det ikke er autoaim, eller skal jeg kalle det noobaim.



*Lol, jeg begynte å skrive på Engelsk. Har hatt engelsktentamen i dag



autoaimen er der jo fordi du ikke kan presisere skudd med kontrollstikkene som du kan med mus og tastatur, vil du ha en bedre forklaring gå å se Wings of redemption filmen som heter XBOX vs PS3 vs PC



Og det er derfor mange synes det er enklere å quickscope på konsoll.



Har forresten sett den videoen til Wings, og han vet ikke noe om hva han snakker om. Spesielt ikke det med PC-delen.


f.eks?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
edit:-whoops
  • 0
http://www.youtube.com/user/PershaAwesome

Linker hele profilen min, har en god del videoer som er verdt å bli sett på... PLz.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Svarte da, det eneste patchen gjorde var å gjøre det litt bedre å snipe! Alt har jo blitt verre!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer svænni:
Citerer NewAge:Citerer svænni:

Citerer NewAge:ikke vet jeg Har aldri prøvd det på PC men utifra hva jeg har hørt skal det være vanskeligere å QS på pc...



Fordi det ikke er autoaim, eller skal jeg kalle det noobaim.



*Lol, jeg begynte å skrive på Engelsk. Har hatt engelsktentamen i dag



autoaimen er der jo fordi du ikke kan presisere skudd med kontrollstikkene som du kan med mus og tastatur, vil du ha en bedre forklaring gå å se Wings of redemption filmen som heter XBOX vs PS3 vs PC



Og det er derfor mange synes det er enklere å quickscope på konsoll.



Har forresten sett den videoen til Wings, og han vet ikke noe om hva han snakker om. Spesielt ikke det med PC-delen.


f.eks?


Wings sier at det er veldig mange hackere på på PC, noe som er helt feil. Det er i allefall veldig sjelden at jeg møter noen og det skjer faktisk oftere at jeg møter hackere på Xbox 360. Folk rapporterer og spillene har sitt eget system mot hackere. For meg, så har hackere på PC aldri vært et problem.

Han sier også at det er dårligere å bevege seg på PC enn på konsoll, noe jeg er litt uenig i, men det spørs på hvilken sjanger det er. På PC kan man ha mye høyere sensitivity som gjør det enklere å snu seg og se rundt seg mens man spiller. Det er er viktig i FPS sjangeren. Derimot om man skal spille et adventure spill der man ikke trenger raske reflekser osv, er nok konsoll kontrollere bedre og mer behagelige å bruke.

Grafikken på PC er bedre, noe Wings motsier. Han sier at PC har like omtrentlig like bra som PS3 og at Xbox 360 har enda bedre, da han sammenlignet Black Ops på de forskjellige formatene. Javel!?

Ble litt off-topic.
  • 0
Siterer Periso:
http://www.youtube.com/user/PershaAwesome

Linker hele profilen min, har en god del videoer som er verdt å bli sett på... PLz.


Kult
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer svænni:
Wings sier at det er veldig mange hackere på på PC, noe som er helt feil. Det er i allefall veldig sjelden at jeg møter noen og det skjer faktisk oftere at jeg møter hackere på Xbox 360. Folk rapporterer og spillene har sitt eget system mot hackere. For meg, så har hackere på PC aldri vært et problem.



Han sier også at det er dårligere å bevege seg på PC enn på konsoll, noe jeg er litt uenig i, men det spørs på hvilken sjanger det er. På PC kan man ha mye høyere sensitivity som gjør det enklere å snu seg og se rundt seg mens man spiller. Det er er viktig i FPS sjangeren. Derimot om man skal spille et adventure spill der man ikke trenger raske reflekser osv, er nok konsoll kontrollere bedre og mer behagelige å bruke.



Grafikken på PC er bedre, noe Wings motsier. Han sier at PC har like omtrentlig like bra som PS3 og at Xbox 360 har enda bedre, da han sammenlignet Black Ops på de forskjellige formatene. Javel!?



Ble litt off-topic.


Vil bare svare med sånn jeg forstod og mine oppfatninger av de tingene du nevnte..

-Når han snakket om hackere mente han ikke BO men andre spill.. f.eks cs eller battlefield...
-Det er dårligere å bevege seg på pc, da mener han ikke bevegingen med musen som i sense osv men med tastaturtastene, det flyter mer og er lettere på konsoll..
-Når det kommer til grafikk er spillet som wings sier designet til 360, det er 360 det blir tjent mest på osv. så blir det convertet til de andre formatene så selvfølgelig mistes litt av grafikken i overførelsen men med en god pc tviler jeg på du merker det mye..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Etter patchen:
*Kan ikke mute folk i lobby
* På Gun Game, hver gang eg får Grim Reaper blir det en feil med spillet slik at jeg tar opp og ned G reaperen som om jeg bytter våpen
* Hver gang jeg trykker innpå en random dudes profil og går ut igjen ender jeg alltid i friend invite stedet og må klikke meg ut.
* Mister connection nesten hele tiden.
Flott jobbet Treyach!!!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
patchen fucket opp mye, men gir dem ihvertfall en sjangse til å få det fikset iløped av uken/ begynnelsen av neste uke..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
To be honest: Jeg ble kjapt lei av multiplayer, jeg aner bare ikke hva jeg ikke liker, jeg bare spiller det, og bare kommer på tankene til MW2.

Men det jeg er meget fornøyd med er Zombies, jeg hadde gjerne betalt 800 MS får en map pack som inkluderer en zombie map eller 2
  • 0
Helt enig coolandcalm
Per aspera ad astra
  • 0
Fikk en tripple på combat training etter den nye patchen
Veni, vidi, avicii
  • 0
jeg spiller uten auto aim på konsoll, den er BARE i veien..

men uansett så er den nyeste patchen gjort spillet om til 100% bortkastet tid, etter en og en halv time online spillte jeg 5 kamper og fullførte bare 2, de 2 andre mista jeg connection og den tredje laga så mye at jeg stakk...
  • 0
Jeg spilte veldig mye igår å hadde ingenting problemer i det hele tatt.

Eneste jeg har merket er at vis jeg går inn på playercardet til noen og går ut havner jeg på ingamefriend listen.. Men ingen connection problemer i det hele tatt..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
-Når han snakket om hackere mente han ikke BO men andre spill.. f.eks cs eller battlefield...


Har aldri hatt noe problem med hackere så lenge jeg har spilt på PC uansett hvilket spill. Det var det jeg mente
  • 0
Siterer svænni:
Citerer NewAge:
-Når han snakket om hackere mente han ikke BO men andre spill.. f.eks cs eller battlefield...


Har aldri hatt noe problem med hackere så lenge jeg har spilt på PC uansett hvilket spill. Det var det jeg mente


Serr?! hvordan er det mulig?
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer serious_gamer:
Citerer svænni:Citerer NewAge:

-Når han snakket om hackere mente han ikke BO men andre spill.. f.eks cs eller battlefield...



Har aldri hatt noe problem med hackere så lenge jeg har spilt på PC uansett hvilket spill. Det var det jeg mente



Serr?! hvordan er det mulig?


enig jeg møter cheatere så å si hver gang jeg gamer på pc.. som er en av de store grunnene til at jeg ikke gjør det lengre..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det er det dårlige med PC, mye lettere å hacke...
Safety first!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!