Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Huff, nå går det ikke an å spille MP for meg. Fiendene er ett sekund før meg og jeg dør tydeligvis av ett skudd, men på killcamen sprayer fienden som bare F.
  • 0
jeg møtte John F. Kennedy =}
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Noen flere som har problemer med å linke Xbox brukeren sin til My theater?

EDIT: nvm

EDIT(IGJEN!!!): Jeg har uploada vid'n så jeg skal kunne få den på callofduty.com/theater, men den vises ikke der, det står at jeg ikke har uploada en skit. Noen som vet hva problemet er?
  • 0
Tok noen timer før den dukka opp der hos meg når jeg prøvde.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Var det jeg tenkte meg. Takk uansett
  • 0
Yeaaaah. Å Spille på lag med CodeMaJic var ikke artig.. Lag ftw
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Noen som har klart å drepe den jævla Pentagon tyven?!
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Nilzo:
Noen som har klart å drepe den jævla Pentagon tyven?!


faktisk, jeg og en venn spillte FIVE, også skrudde vi på strømmen, vi var heldig nokk til å få en insta kill, men vennen min så han først og fikk kill

jeg aner ikke selv om du kan drepe han uten insta kill
  • 0
Kom til lvl 30 solo Kino Der Toten. Angrer nå på at jeg gjor det, 3 timer med en strategi som var egentlig veldig kjedelig, men ville bare se hvor langt jeg kunne komme. På lvl 30 bestemte jeg meg for å gi meg, så jeg tok å kjøpte et elendig våpen for å så bruke opp all ammoen på en zombie, også springe inn i et hjørne så jeg kunne dø...
QWOP = RageQuit
  • 0
Sikkert det du ville gjort i virkeligheten også.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Sikkert det du ville gjort i virkeligheten også.


Hahahaha L-toda-O-toda-L
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
Siterer coolandcalm:
Citerer Nilzo:
Noen som har klart å drepe den jævla Pentagon tyven?!


faktisk, jeg og en venn spillte FIVE, også skrudde vi på strømmen, vi var heldig nokk til å få en insta kill, men vennen min så han først og fikk kill

jeg aner ikke selv om du kan drepe han uten insta kill


Jeg bare tok glitchen for så å drepe han på bordet.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Citerer coolandcalm:
Citerer Nilzo:
Noen som har klart å drepe den jævla Pentagon tyven?!


faktisk, jeg og en venn spillte FIVE, også skrudde vi på strømmen, vi var heldig nokk til å få en insta kill, men vennen min så han først og fikk kill

jeg aner ikke selv om du kan drepe han uten insta kill


Jeg bare tok glitchen for så å drepe han på bordet.


GLITCH?! tell meh!
  • 0
Hvis du skal ta tyven i FIVE, så kan jeg anbefale denne teknikken:

http://www.youtube.com/watch?v=XN-lzjN5QgM

Gjorde det selv, og det fungerer helt fint
(NB! Fungerer bare hvis du spiller alene)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Bah, kom til lvl 17 på Kino der Toten. Irriterende at man må barer løpe rundt hele tiden for å overleve.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Fikk triple killet mitt submittet på topp 10 nå Veit ikke om det betyr om jeg kommer med på neste episode eller om jeg er med i konkurransen om det
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Fikk triple killet mitt submittet på topp 10 nå Veit ikke om det betyr om jeg kommer med på neste episode eller om jeg er med i konkurransen om det


ikke for å være frekk eller noe sånn.. Men sannsynligheten for at klippet ditt kommer med er noe liten.. Mange submitter klipp og selvom klippet ditt er utrolig nice har folk allerede fått quads (4stk) over der.. Så ville nokk trodd de velger en av quadene foran en triple..

"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Warwigan1:Fikk triple killet mitt submittet på topp 10 nå Veit ikke om det betyr om jeg kommer med på neste episode eller om jeg er med i konkurransen om det



ikke for å være frekk eller noe sånn.. Men sannsynligheten for at klippet ditt kommer med er noe liten.. Mange submitter klipp og selvom klippet ditt er utrolig nice har folk allerede fått quads (4stk) over der.. Så ville nokk trodd de velger en av quadene foran en triple..


Er lov og håpe, men som forsvar var det en double med sniper som fikk andre plassen på siste black ops top 10
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Frankie Michelangelo:
Kom til lvl 30 solo Kino Der Toten. Angrer nå på at jeg gjor det, 3 timer med en strategi som var egentlig veldig kjedelig, men ville bare se hvor langt jeg kunne komme. På lvl 30 bestemte jeg meg for å gi meg, så jeg tok å kjøpte et elendig våpen for å så bruke opp all ammoen på en zombie, også springe inn i et hjørne så jeg kunne dø...


En taktikk du har lyst til å dele med oss?

Cl4w3d: Takk for linken. Det der kan jeg også bruke for å utforske banen litt, ettersom uflaks med lagkamerater har gjort at jeg enda ikke har kommet meg veldig langt på "Five" enda.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer coolandcalm:
Citerer Elektro Banana:
Citerer coolandcalm:
Citerer Nilzo:
Noen som har klart å drepe den jævla Pentagon tyven?!


faktisk, jeg og en venn spillte FIVE, også skrudde vi på strømmen, vi var heldig nokk til å få en insta kill, men vennen min så han først og fikk kill

jeg aner ikke selv om du kan drepe han uten insta kill


Jeg bare tok glitchen for så å drepe han på bordet.


GLITCH?! tell meh!


Den er patchet no på en eller annen måte, men i begynnelsen måtte man bygge kun to planker på et vindu. Deretter kunne man hoppe opp på de og hoppe videre til bordet ved starten. Her kunne man sitte uten at zombiene kunne ta deg.

Nå etter den er patchet vil du automatisk falle av planken, men en venn sa glitchen gikk an, men du må seinere i banen komme opp igjen og gjøre det, men tviler på at det går.

http://www.youtube.com/watch?v=CqvLXClRRrs
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Lol, den glitchen er n00b.. Mye bedre å stå over 'hoved'teleporteren nede i rommet med Defcon bryterne
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Skal lage Quick Scope Montage snart Problemet er at jeg ikke har filming card så jeg må nesten prøve med et hand camera ... kanskje det blir bra?
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Skal lage Quick Scope Montage snart Problemet er at jeg ikke har filming card så jeg må nesten prøve med et hand camera ... kanskje det blir bra?


upload til callofduty.com og download derifra...

handheld er somregel unwatchable når du er vandt med folk med hd kvalitet...

Se denne så er det der: http://www.youtube.com/watch?v=-ZVRqe2TliU

håper det hjalp
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Petrol:
Citerer Frankie Michelangelo:
Kom til lvl 30 solo Kino Der Toten. Angrer nå på at jeg gjor det, 3 timer med en strategi som var egentlig veldig kjedelig, men ville bare se hvor langt jeg kunne komme. På lvl 30 bestemte jeg meg for å gi meg, så jeg tok å kjøpte et elendig våpen for å så bruke opp all ammoen på en zombie, også springe inn i et hjørne så jeg kunne dø...


En taktikk du har lyst til å dele med oss?


Kan lage en film for dere eller noe sånt, men jeg har ikke noe å recorde med..:/
QWOP = RageQuit
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Venom140:
Skal lage Quick Scope Montage snart Problemet er at jeg ikke har filming card så jeg må nesten prøve med et hand camera ... kanskje det blir bra?


upload til callofduty.com og download derifra...

handheld er somregel unwatchable når du er vandt med folk med hd kvalitet...

Se denne så er det der: http://www.youtube.com/watch?v=-ZVRqe2TliU

håper det hjalp


Har gjort det ... vil ha en montage som er lengre en 30 sekunder. Se min youtube for resultatene på videoen

http://www.youtube.com/user/Skatingdudes?feature=mhum
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!