Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call Of Duty Black Ops-tråden


Her kan vi Diskutere det nye spillet fra Treyarch

Spillet vil under den kalde krigen mellom USA og Sovjetunionen, det betyr Vietnamkrigen mm.
Det har enda ikke blitt sluppet noe informasjon om flerspillerdelen bortsett fra en ny Create a Class funksjon, nemlig utseende endrer. Og dedikerte servere til PC.

Våpen som er bekreftet er en slag armbrøst med eksplosive piller og en Steyr AUG.

Utgiviningsdato: November 9, 2010



Her er link til Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=iCcTDAiroGQ&playnext_from=T
L&videos=JFUGEdv5I_I&feature=sub
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Utrolig dårlig førstepost. Den bør nok utfylles så fort mer info kommer om spillet
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Enig med bendik...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Skriv en bedre første post neste gang.

Anyways, gleder meg, er spent på hva Treyarch kan gjøre.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Den nyeste traileren var awesome, det virker som Treyarch endelig får vise hva de er god for!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Den nyeste traileren var awesome, det virker som Treyarch endelig får vise hva de er god for!


Likte faktisk SP på WaW bedre enn på MW, så tviler ikke på at det blir en god SP denne gangen heller håper de har lært av IW sine feil og lager en fantastisk MP
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
WaW var greit nok men stillehavskampanjen var bare kjedelig. Mens den russiske kampanjen var utrolig gøy. Multiplayeren var grei nok selv om jeg liker mw 1 og 2 sin bedre.
Per aspera ad astra
  • 0
Synes det skulle ha vært 10. November i stedet. Samme dato som MW2.

Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Spillet ser meget spennende ut og spesielt med at det også vil få dedikerte servere for oss som spiller på PC
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Når sa de at vi får dediservere? Så sinnsykt bra!, Håper PC'en min drar det da..Må oppgradere hvis den ikke gjør det, har sett begge rewind theater filmene til IGN nå og gleder meg sjukt! Ser dritfett ut, håper de gjør det litt vanskeligere online, litt som CoD4, men med destruction og noen nye game-modes
Fem-stjerners medlem
  • 0
Når jeg endret førposten håper dere er fornøyd
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Spillet ser meget spennende ut og spesielt med at det også vil få dedikerte servere for oss som spiller på PC


Det er nettopp derfor jeg har veldig lyst til å kjøpe dette på PC, selvom jeg foretrekker skytespill på konsoll!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Periso:
Synes det skulle ha vært 10. November i stedet. Samme dato som MW2.

Med tanke på alt styret rundt Infinity Ward så syns jeg det er rart at de kaster ut et nytt spill så kjapt. I alle fall med Call of Duty navnet. World at War var for min del et helt greit spill som jeg gjerne besøker igjen når jeg føler for et WWII spill.

En annen følelse jeg får er at de kanskje har bitt over litt for mye. De vil prøve på så mye, men jeg tror det kanskje blir halvt gjennomført. Men, nå skal det sies at vi ikke har sett så alt for mye av det enda. Det kan fremdeles imponere.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Litt enig der Kronoz, men virker sjukt nice hvis de klarer å holde det relativt realistisk
Fem-stjerners medlem
  • 0
NEI IKKE REALISTISK DET ER IKKE GØY SPILL ;_;
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
NEI IKKE REALISTISK DET ER IKKE GØY SPILL ;_;


Bare litt?...
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
det kan ikke være realistisk, du spiller ikke CoD hvis du vil ha realistiske spill.
War, war never changes
  • 0
Siterer jules94:
det kan ikke være realistisk, du spiller ikke CoD hvis du vil ha realistiske spill.


Åjoda, se på CoD4, det er litt realistisk..Ikke som på MW2 der du kan løpe rundt med to 200år gamle hagler og eie folk med state-of-the-art sniper rifler...
Fem-stjerners medlem
  • 0
*Fullfører setninga di*

... og springer rundt med to Avsagde Bondehagler å tror du er skikkelig pr0 når du dreper noen med de haglene som har den mest urealistiske range'en jeg noen gang har sett ...
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Helt enig. Haglene har alt for stor rang, fy fy
Per aspera ad astra
  • 0
Mhm, men de er funny å bruke da.

OT: Så ut som det blir en ganske gjennomført ødeleggelsesmode i spillet, får se om de klarer å gjøre noe ut av det.Håper de klarer det litt bedre enn BC2, jeg kjøpte nemlig Red Faction:Guerilla kun få dager før jeg kjøpte BC2, så blei rimelig skuffa over den lame ødeleggelsen i BC2.

Håper at de klarer å gjøre ødeleggelsen mer presis, altså at når du fester C4 på en vegg, så sprenger veggen akkuratt der du hadde C4'en. På BC2 sprenger den ut et forhåndsbestemt hull >.>
Fem-stjerners medlem
  • 0
Noen spill er litt realistiske, ingen er helt realistiske, det ville vært kjedelig.
War, war never changes
  • 0
Siterer sowns:
Helt enig. Haglene har alt for stor rang, fy fy


Haglene har urealistisk range men absolutt ikke for stor range, de har for stor range i forhold til at spillet blir ubalansert ja.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Våpen som er bekreftet er en slag armbrøst med eksplosive piller og en Steyr AUG.
Also! M16, AK-47 og en rekke andre våpen.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Så lenge AK47 er med i dette, skal jeg ha det !
Everyday I'm Hustlin'
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!