Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Medal of Honor - Tråden


Har enda til gode å merke noe til lagg men. Aldri lagget hos meg enda.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Husk at det er snakk om EA og DICE her. De føkker opp alt den første uka. Vil ikke minnes de første dagene med Bad Company 2...


Yes, skulle trodd at de hadde lært, men den gang ei. Den første uken med BC2 var et helvete!

Og btw, hva er et Tier 1 kill?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Tier 1 kill?


Har ikke peil. Kanskje det er når du dreper en i høy rang.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Kanskje det er når du dreper en i høy rang.


Det, eller en som har Tier 1 stuffet som du fikk med i Tier 1 editionen?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Tror man blir Tier 1 om man kommer i det høyeste levelet i en klasse.
Tier 1 kill er ikke de som har tier 1 edition, man får vel Tier 1 utseendet når man har rank'a opp til Tier 1.
  • 0
Det er vel dem med skjegg da.


Anyways, ferdig med kampanjedelen nå. Ganske bra i forhold til andre spill i sjangeren. Ga meg litt Platoon-følelse også.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
kan noen gi meg plusser og minus med spillet?

litt usikker om jeg skal bruke penger på dette.

hørte leshop sa det var bra online. thats it. hva med SP?
  • 0
Hvor mye får jeg for dette på Gamestop tror dere?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer ROJ123:
Citerer blyantkvesser:Uff, jeg tar tilbake alt det positive jeg har sagt om dette spillet. Det lagger kraftig, man blir spawn-killet hele tiden, spillet oppfordrer deg til å campe, noe som fører til at det er fullt av campere og snipere. Hvis det ikke kommer en stor patch snart, så blir dette spillet, sammen med Armored Core 4, byttet inn mot Black Ops på Gamestop.



Lag ? Lager aldri med meg.. Må være nettverket ditt.


Lagt til 2010-10-19 19:04:
det skjer aldri med meg heller
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hele SP delen er skuffende. Ser ut som en dårlig ripoff av CoD.


MP delen var mye bedre. DICE burde ha lagd hele spillet.
  • 0
Personlig kjøper jeg ikke dette spillet fordi det er "nok et FPS". Dessuten syns jeg det er usmakelig å lage et dataspill (aka underholdning) om en ekte konflikt som foregår i dag.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Personlig kjøper jeg ikke dette spillet fordi det er "nok et FPS". Dessuten syns jeg det er usmakelig å lage et dataspill (aka underholdning) om en ekte konflikt som foregår i dag.


Det er bedre å lage dataspill om en ekte konflikt som foregikk for 70 år siden?
  • 0
Synes SP'en var underholdene og intense. MP'en er drit gøy og jeg eier alle
  • 0
Siterer Zyrocz:
Det er bedre å lage dataspill om en ekte konflikt som foregikk for 70 år siden?


Ja det syns jeg. Det er mer distansert når det er så mange år siden. Å velge en konflikt som foregår i dag er smakløst fordi man lager underholdning på en krig ekte mennesker deltar i. Spill skal være gøy og morro, men ekte krig er ikke det, ihvertfall ikke når krigen er så grå som den er i dag.

Det er en ting er å derpe romvesner i Halo å ha det morro med det, men det er en annen ting er å more seg over Medal of Honor...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Zyrocz et er bedre å lage dataspill om en ekte konflikt som foregikk for 70 år siden?

Ja det syns jeg. Det er mer distansert når det er så mange år siden. Å velge en konflikt som foregår i dag er smakløst fordi man lager underholdning på en krig ekte mennesker deltar i. Spill skal være gøy og morro, men ekte krig er ikke det, ihvertfall ikke når krigen er så grå som den er i dag.

Det er en ting er å derpe romvesner i Halo å ha det morro med det, men det er en annen ting er å more seg over Medal of Honor...


Jeg synest det er fælt så morsmomt å skyte taliban soldater jeg da, men det er kanskje fordi jeg vet forskjellen mellom virkeligheten og fiksjon. Er så lei av at mennesker bare synest ting er morsomt, eller lignende, etter X antall år. Om noen har bekjente eller familiemedlemmer som er blitt drept av taliban soldater kan de se på dette som en mulighet til å hevne sine kjære
  • 0
W00t! Ny gamemode og to nye baner: http://ps3.ign.com/articles/112/1128881p1.html

Og Patrick Liu (Dude i DICE) sa via Twitter at de prøver å fikse blant annet delayen og spawnkillingen!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Og Patrick Liu (Dude i DICE) sa via Twitter at de prøver å fikse blant annet delayen og spawnkillingen!


Og månen er en gul ost!

Siterer Zyrocz:
Jeg synest det er fælt så morsmomt å skyte taliban soldater jeg da, men det er kanskje fordi jeg vet forskjellen mellom virkeligheten og fiksjon.


Det handler ikke om muligheten til å skille fiksjon fra virkelighet, men at det (som sagt) er respektløst osv å lage underholdning av en virkelig krig.

Siterer Zyrocz:
Er så lei av at mennesker bare synest ting er morsomt, eller lignende, etter X antall år. Om noen har bekjente eller familiemedlemmer som er blitt drept av taliban soldater kan de se på dette som en mulighet til å hevne sine kjære


Du er lei av det? Jeg er lei av at folk støtter hjernedøde FPS som ikke byr på noe nytt og bare prøver å provosere for å få pr (all pr er god pr?) og gjør spillet så realistisk som mulig sånn at usikre ungdommer kan leke store sterke menn med dødbringende våpen og skyte de "slemme" taliban soldatene. Men hey? Hva kan jeg gjøre?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Synes det er verre å lage spill om andre verdenskrig der en gal psyko erklærte jøder for det "vonde" og til sammen drepte de 6 millioner jøder... Er ikke det litt galere?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Og månen er en gul ost!


Jeje, skjønner at du er skeptisk, men det er jo lov å håpe!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Mitt under en film, kom det opp en rød skjerm og det stod, det har skjedd et alvorlig feil, Senere oppdaga jeg at de dynamiske themene mine går ikke an å brukes og alt som står på de er "defekt data". Map packsene er slettet fra MW2 og jeg regner med alt annet nedlastbart materilale av DLC og slikt også er slettet, hva burde jeg gjøre, please? Sende den til reperasjon?

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Vær så snill og svar, eller kom med tips. Har Ps3
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
har noen fått full killstreak?? jeg fikk det akuratt det var cruise missile som var den siste. den drepte nesten alle som var 50 meter unna så fikk tilsammen 430 poeng slå den aa? hvis dere klarer
  • 0
Er den siste 250 points?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Zyrocz:
Er så lei av at mennesker bare synest ting er morsomt, eller lignende, etter X antall år. Om noen har bekjente eller familiemedlemmer som er blitt drept av taliban soldater kan de se på dette som en mulighet til å hevne sine kjære


Du er lei av det? Jeg er lei av at folk støtter hjernedøde FPS som ikke byr på noe nytt og bare prøver å provosere for å få pr (all pr er god pr?) og gjør spillet så realistisk som mulig sånn at usikre ungdommer kan leke store sterke menn med dødbringende våpen og skyte de "slemme" taliban soldatene. Men hey? Hva kan jeg gjøre?


Kanskje folk spiller de spillene fordi det er morsomt, og ikke fordi de prøver å være kule?
  • 0
Siterer toffen98:
har noen fått full killstreak?? jeg fikk det akuratt det var cruise missile som var den siste. den drepte nesten alle som var 50 meter unna så fikk tilsammen 430 poeng slå den aa? hvis dere klarer


430 poeng er ikke mye... Har selv 1250 som highest Scorechain
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Blackwell:
Citerer toffen98:
har noen fått full killstreak?? jeg fikk det akuratt det var cruise missile som var den siste. den drepte nesten alle som var 50 meter unna så fikk tilsammen 430 poeng slå den aa? hvis dere klarer


430 poeng er ikke mye... Har selv 1250 som highest Scorechain


Eid toffen!!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!