Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Medal of Honor - Tråden


Siterer fantomena:
BTW: Får i en eller annen grunn aldri koblet meg på Tier 1 modusen eller multiplayeren. Vet kke hvorfor. Det kommer ingen feilmelding opp eller noen ting.


Tror det er EA sin teite "1 registrering per konsoll/pc bruker"
Husket å oppdatert til den siste utgaven, det ligger en "MoHmppatcher" og en "MoHsppatcher" i installeringsmappa.
  • 0
Har vel forsåvidt kun 2 ting å utsette på MP og det første er sniperene. Gud så mange det er av de. Akkurat som i BC2 egentlig.

Og det andre er Prone. Ærlig talt, hva er greia med DICE? Misliker de å kunne gå i prone? Det irriterer meg noe så grønnjævlig.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Synest det er bra at man ikke kan legge seg ned, er så "CoD" aktig og ender bare med folk som løper, hopper og legger seg ned.
  • 0
Som er litt av poenget? Og kunne komme seg langt nok ned bak noe for eksempel. Ofte jeg går i "cover", men så ser de toppen av hode mitt å bang. Der var jeg død. Så kan for min del være så "CoD" aktig det bare vil.
Å ikke kunne legge seg ned er utrolig urealistisk og rett og slett lite gjennomtenkt.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer fantomena:BTW: Får i en eller annen grunn aldri koblet meg på Tier 1 modusen eller multiplayeren. Vet kke hvorfor. Det kommer ingen feilmelding opp eller noen ting.

Tror det er EA sin teite "1 registrering per konsoll/pc bruker"
Husket å oppdatert til den siste utgaven, det ligger en "MoHmppatcher" og en "MoHsppatcher" i installeringsmappa.


Har gjort det i tillegg til å reinstallere spillet. Ingenting går. Det eneste jeg kan gjøre er å spille singelplayeren som ikke var noe nevneverdig bra.
  • 0
Siterer DizoriaN:
Som er litt av poenget? Og kunne komme seg langt nok ned bak noe for eksempel. Ofte jeg går i "cover", men så ser de toppen av hode mitt å bang. Der var jeg død. Så kan for min del være så "CoD" aktig det bare vil.
Å ikke kunne legge seg ned er utrolig urealistisk og rett og slett lite gjennomtenkt.


Det faktum at man kan legge seg ned er et irritasjonsmonument i MW2, om de faktisk lagde dette realistisk slik man bruke rundt 2 sek på å kommer seg fint på bena igjen hadde det vært ok, men å legge seg ned bak cover er noe av det som dreper gleden. Er intet verre enn å skyte på noen så legger de seg ned bak noe og tar fram noobtuben, det er slike ting som gjør at jeg ikke liker CoD.
  • 0
spillet er bra men litt skuffende på noen detaljer
  • 0
Rundet Singleplayer delen igår og var ganske fornyød må jeg si.
...But our princess is in another castle!
  • 0
ossen får men MP7A1??,,, ser mange som løper rundt med den og lurer ossen man får den
  • 0
Siterer toffen98:
ossen får men MP7A1??,,, ser mange som løper rundt med den og lurer ossen man får den


Limited/Tier 1 Edition eksklusiv tror jeg.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Hele SP delen er skuffende. Ser ut som en dårlig ripoff av CoD.
  • 0
Tror nok at jeg venter til black ops kommer
The cake is a lie
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hele SP delen er skuffende. Ser ut som en dårlig ripoff av CoD.


Gameplayet kan ikke sammenlignes med CoD fordi det er annerledes. Historien og konseptet er ikke som CoD. Skjerp dere fanboys.
  • 0
Ok. Jeg skal tilstå noe. Jeg trodde dette var et middelmådig spill med en skuffende multiplayer. Men idag gikk jeg til innkjøp og kunne ikke ta mer feil.

Greit, de første oppdragene i singleplayeren er kjedelig, men ellers er den topp selvom jeg ikke har rundet spillet! Og multiplayeren er kjempebra! Mye bedre enn begge betaene. Men det er utrolig hvor ulik MP'en og SP'en, man skulle nesten trodd at det var to forskjellige spill. Men uansett, det er et awesome spill! Så langt jeg har spilt av både MP'en og SP'en er dette en 8/10 fra meg!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
hvordan får man MP7A1?????
  • 0
Har du Tier 1 edition, så skal det følge med en kode i coveret som man må slå inn på MP delen av MoH.

Og seriøst.. Alle som sier at SP'en suger og er en rip off av CoD er idioter. MoH historien har ikke noe likt til CoD spilla.
  • 0
I den lukkede betaen kunne man unlocke MP7'en, kan man ikke det nå? Er den bare for de med Tier 1 edition?

Og btw, elsker overgangene fra mission til misson! "Shit, there is an anti-airgun there!" *BOOM, headshot* "Nice kill, on that guy on the AA-gun, Rabbit!"
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Sniper class synes jeg var ganske lett å spille som i MOH.
Mye lettere enn i Modern Warfare 2 eller Bad Company 2.
...But our princess is in another castle!
  • 0
mhm helt enig det ble kanskje litt for lett

Lagt til 2010-10-16 22:30:
har noen sett den ps3 kontrollen eller??http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=596877
  • 0
Uff, jeg tar tilbake alt det positive jeg har sagt om dette spillet. Det lagger kraftig, man blir spawn-killet hele tiden, spillet oppfordrer deg til å campe, noe som fører til at det er fullt av campere og snipere. Hvis det ikke kommer en stor patch snart, så blir dette spillet, sammen med Armored Core 4, byttet inn mot Black Ops på Gamestop.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer DizoriaN:
Og det andre er Prone. Ærlig talt, hva er greia med DICE? Misliker de å kunne gå i prone? Det irriterer meg noe så grønnjævlig.


Har ikke tenkt på hvor lett snipere kunne fått det?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Uff, jeg tar tilbake alt det positive jeg har sagt om dette spillet. Det lagger kraftig, man blir spawn-killet hele tiden, spillet oppfordrer deg til å campe, noe som fører til at det er fullt av campere og snipere. Hvis det ikke kommer en stor patch snart, så blir dette spillet, sammen med Armored Core 4, byttet inn mot Black Ops på Gamestop.


Lag ? Lager aldri med meg.. Må være nettverket ditt.
  • 0
Siterer ROJ123:
Citerer blyantkvesser:
Uff, jeg tar tilbake alt det positive jeg har sagt om dette spillet. Det lagger kraftig, man blir spawn-killet hele tiden, spillet oppfordrer deg til å campe, noe som fører til at det er fullt av campere og snipere. Hvis det ikke kommer en stor patch snart, så blir dette spillet, sammen med Armored Core 4, byttet inn mot Black Ops på Gamestop.


Lag ? Lager aldri med meg.. Må være nettverket ditt.


Tro meg, det er ikke nettverket mitt. Vi har fiber, og dette er det eneste spillet jeg har som lagger online. Jeg har prøvd både MW2, BC2 og Reach for å sjekke om de også lagget i dag, men nei.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Spiller på PC, merker delay når jeg kommer inn på servere hvor jeg har høy latency, men er lett mulig å finne en hvor jeg har lav i browseren.

Jeg spiller fint med en kill/death ratio mellom 1-2 uansett om jeg spiller en smule camper med sniper eller "run and gun" med SMG som spec ops. Den SMG man får i Tier 1 er desidert mitt favoritt våpen i et online skytespill noen gang xD
  • 0
Siterer Zyrocz:
Den SMG man får i Tier 1 er desidert mitt favoritt våpen i et online skytespill noen gang xD


Den er altfor digg. De fleste våpnene i spillet er egentlig det.

Lagt til 2010-10-17 23:16:
Siterer blyantkvesser:
Tro meg, det er ikke nettverket mitt. Vi har fiber, og dette er det eneste spillet jeg har som lagger online. Jeg har prøvd både MW2, BC2 og Reach for å sjekke om de også lagget i dag, men nei.


Husk at det er snakk om EA og DICE her. De føkker opp alt den første uka. Vil ikke minnes de første dagene med Bad Company 2...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!