Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gears of War 3-tråden


Siterer AcH Clawed:
Fant ut at Spaceworld kjørte en kampanje for de som forhåndsbestiller Gears 3, så jeg fikk det til omtrent samme pris som hvis jeg hadde bestilt fra Biit.no (etter toll). Gleder meg til å stikke og plukke det opp senere denne måneden, merker virkelig at jeg trenger et nytt spill på Xboxen nå...


Veldig rart å tenke på at det kommer denne måneden! Følte på en måte at det var så lenge til, men det er det jo ikke! Gears 3 må jeg nesten ha, selv om økonomien ikke er helt stabil nå. Vurderer å utsette det litt da, nå som jeg nettopp har kjøpt Deus Ex: HR.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
brukar man tannhjul fer å slås folk i detta spelet?
  • 0
Siterer kulmanen:
brukar man tannhjul fer å slås folk i detta spelet?


Troll.
  • 0
Siterer kulmanen:
brukar man tannhjul fer å slås folk i detta spelet?


Jeg håper da virkelig ikke at det var en seriøs kommentar?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har ungått å se videoen fordi jeg enkelt og greit ikke vil vite hvordan Act 2 Chapter 1 utspiller seg, men kan anbefale de fleste her å lese teksten:

http://www.gamesradar.com/video-play-gears-war-3-hardcore-nor
mal-it-virtually-plays-itself/
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Yup. Matchmakinga på GoW3 er like rævva som matchmakinga på Gears of war 2.
Det samme gjelder med Amerikanske hosts.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Runda det akkurat... Fantastisk spill-opplevelse! Slutten var satisfactory og! : )
Heihei
  • 0
Siterer zelda7:
Yup. Matchmakinga på GoW3 er like rævva som matchmakinga på Gears of war 2.
Det samme gjelder med Amerikanske hosts.


Det er dedikerte servere. Bare din connection som suger.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Derp. Det som er så ekstra sugent med dette er at jeg har bra nett. F.eks når jeg gamer på PC går det som en drøm. Lurer på om problemet ligger i trådløs-adapteren?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer zelda7:
Derp. Det som er så ekstra sugent med dette er at jeg har bra nett. F.eks når jeg gamer på PC går det som en drøm. Lurer på om problemet ligger i trådløs-adapteren?


Kan ha noe med saken å gjøre det. Trådløs tilkobling er aldri brukbart til gaming, i hvertfall ikke om du ønsker optimale resultater. Jeg for min del har ikke noe problem med Matchmakingen.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Er kommet et lite stykke inn i act 2. Bra spill, men ikke særlig mye nytt. Likte retro lanceren.
  • 0
Så slutten på youtube, fordi jeg ikke kunne brydd meg mindre om spoilere.
Skal ikke spoile noe her, men WTF!? om resten av spillet er like klisje og fjollete, kan jeg ikke si jeg har noe ønske om å spille det i det hele tatt lenger.

Meget skuffende Epic.
Ikke det at de to første var superfantastiske, men denne slutten tok kaka.
Som hentet fra tusen andre spill og filmer var den.
  • 0
Singleplayeren suger. Multiplayeren som er awesome!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Så slutten på youtube, fordi jeg ikke kunne brydd meg mindre om spoilere.
Skal ikke spoile noe her, men WTF!? om resten av spillet er like klisje og fjollete, kan jeg ikke si jeg har noe ønske om å spille det i det hele tatt lenger.

Meget skuffende Epic.
Ikke det at de to første var superfantastiske, men denne slutten tok kaka.
Som hentet fra tusen andre spill og filmer var den.


Stiller meg 100% Enig. Ingenting nytt. Bare en resirkulering av 1 og 2 med en elendig hollywood-touch. Spillet går jo faen meg ut på å finne bensin! For ikke å nevne at 2, om ikke flere gimmicker døde.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer Taxta:
Singleplayeren suger. Multiplayeren som er awesome!


Motsatt for min del. Slutten av Act 3 var forferdelig trist. Forstår virkelig "Brothers to the End" greia nå.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Taxta:
Singleplayeren suger. Multiplayeren som er awesome!


Motsatt for min del. Slutten av Act 3 var forferdelig trist. Forstår virkelig "Brothers to the End" greia nå.

Enig der, meget episk slutt på acten, det var nesten så jeg felte en tåre, likte veldig godt musikken

Noen som er keen på litt online action? add: KaZperminator
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Tok likesågodt og kjøpte Gears of War 3 Season Pass i dag. I stedet for å slite med å skaffe MS Points når DLCene kommer kan jeg bare lene meg tilbake og starte nedlastningene, og i mellomtiden kan jeg også kose meg med "Liquid Metal" skinsene til alle startvåpnene. Deilig!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Er det sånn at man får rabatt på DLC eller får man de gratis?
  • 0
Jeg forstår det slik at du betaler 2400 MSP for Season Pass, og får da de fire første DLCene som kommer gratis. 2400 MSP er 33% mindre enn hva du ville betale for dem om du kjøper dem separat.

Om du derimot betaler 2400 MSP for å få 33% rabat på DLCene når de kommer, så har jeg ikke engang lyst til å regne på hvor dyre de blir om det skal lønne seg å kjøpe season pass

Det mest logiske er nok det første alternativet, og det er vel slik jeg har forstått det etter å ha lest en del på Epic sine egne sider og andre diverse spill forum, samt XBL Marketplace.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hadde vært fett om folk legger til Decyphe hvis man er keen på å spille. Har ikke så mange norske lenger på friendslisten min, så det er bare å kjøre på.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer kulmanen:
brukar man tannhjul fer å slås folk i detta spelet?

Per aspera ad astra
  • 0
Hvis noen vil spille så legg til: "Asbjorn" på Xbox live
  • 0
Kjøpte det igår, selvom jeg sa jeg ikke skulle.
Men det er jo ikke ulikt meg å gjøre motsatt av det jeg sier

Anyways.
Spilt igjennom Act 1
Virker litt lysere og mer fargerikt enn forgjengerne.
Var skeptisk til de nye fiendene, men jeg må si jeg liker dem.
Historiemessig er det ikke så mye å skryte av hittil, men det er ørlitegrann mer dybde denne gangen.
Hvertfall hvis en ser på personligheter (hvorenn cheesy de måtte være)
Har jo sett slutten alt da, så jeg vet hvilken massiv fail hele greia egentlig er.

Har også spilt litt multiplayer.
Ikke online, men mot bots.
Som jeg har sagt tidligere, eier jeg ikke konkurranse instinkt,
så det har ingen hensikt å spille mot andre.
Men jeg liker å sløve med split-screen, mens vi bare rører og prater tull

Uansett, virker som mp er litt mer gjennomført denne gangen.
Litt bedre flyt, om en kan si det sånn.
Nå har ikke jeg så mange timer mp i de to første, men jeg får hvertfall en smule underholdning utav dette.
Kan også være at jeg er i ferd med å skifte syn på multiplayer generelt, hva vet jeg.
  • 0
Fuck! Jeg hadde store planer om å legge meg tidlig i kveld, men havnet i en engasjerende Horde match. Vi startet med 5 stykk, meg, en kamerat og 3 tilfeldige spillere. Etterhvert leava én spiller, og pga systemet er litt bugga, ble vi resetta fra runde 17 til runde 7. Da var vi 4 igjen. Senere leava enda en, og deretter kameraten min.

Til slutt var det altså bare meg og en random dude igjen, og vi var på runde 28. Etter å ha prøvd og feilet mange ganger, kom vi til runde 38. Etter å ha nesten klart den runden et par ganger, leava han siste (som var Host) Da var klokka 04:05 på morgenen.

Jeg nekta å leave før han (ikke spør hvorfor), så jeg fortsatte og fortsatte, helt til han leava.

3-4 timer varte den matchen. Nå er jeg lei den banen for en stund

Lagt til 2011-10-09 04:44:
Siterer Tommy Kvaernerud:
Uansett, virker som mp er litt mer gjennomført denne gangen.
Litt bedre flyt, om en kan si det sånn.
Nå har ikke jeg så mange timer mp i de to første, men jeg får hvertfall en smule underholdning utav dette.


Gears 3 var det spillet som fikk meg i gang med multiplayer igjen.
Var nemlig litt lei for en stund siden.

Spill er den eneste fritidsaktiviteten jeg har konkurranseinstinkt i, btw
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Er det noen spesiel mp modus, hvor en går fortere opp i lvl enn i andre?
Er i lvl 16 så langt og merker allerede at det begynner å gå tregere.
Prøver å gå for litt medaljer og slikt for bonus, men til forskjell fra ribbons, får en jo ikke dem i hver match akkurat.

Så har det noe å si hvilken modus en spiller?
Har vanskelighetsgrad noe å si på xp når en spiller mot bots?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!