Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Crysis 2 ~ Offisiell tråd ~


Venter på at posten skal komme med Crysis 2 til PC nå. Blir sint om de ikke gjør det.
  • 0
Siterer fantomena:
Venter på at posten skal komme med Crysis 2 til PC nå. Blir sint om de ikke gjør det.


Ah... følelsen av å vente på et spill i posten. Det å sitte hjemme og bygge opp hypen sin til det maksimale, for så å bli helt i ekstase i det man kommer hjem med posten igjen, eller nesten begynne å grine i det man åpner en tom postkasse...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer fantomena:Venter på at posten skal komme med Crysis 2 til PC nå. Blir sint om de ikke gjør det.

Ah... følelsen av å vente på et spill i posten. Det å sitte hjemme og bygge opp hypen sin til det maksimale, for så å bli helt i ekstase i det man kommer hjem med posten igjen, eller nesten begynne å grine i det man åpner en tom postkasse...


Har skjedd med meg utallige ganger. Heldigvis fikk jeg spillet til PC i posten i dag.
  • 0
Siterer fantomena:
Heldigvis fikk jeg spillet til PC i posten i dag.

¨

add meg online


Online: Excrack
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer fantomena:
Har skjedd med meg utallige ganger. Heldigvis fikk jeg spillet til PC i posten i dag.


Add Warwigan1 og du ;) Vi må prøve å få et squad med GR spillere, det hadde vært litt kult
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Stemmer det at man ikke kan endre like mye på settingsene på grafikken på PC versjonen som i 1ern?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jepp. Noen som kommer seg inn på Mutliplayer? Ingen servere som dukker opp.
  • 0
Kjipt da, da er det jo ikke sikkert PCen min kan kjøre det like bra da?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Serverene er nede pga. fiksing. Gleder meg uansett utrolig jye til DX11 patchen kommer.

Da har ejg spilt litt av second chance på PC. Og må si at PC versjonen ser 10 ganger penere ut. Med bedre skygger, lyseffekter og flere detaljer. I tillegg synes jeg det er best å spille Crysis 2 med datamus og tastatur.
  • 0
Siterer fantomena:
Serverene er nede pga. fiksing. Gleder meg uansett utrolig jye til DX11 patchen kommer.



serverne er ikke nede? :o
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer CrEngarde:
Citerer fantomena erverene er nede pga. fiksing. Gleder meg uansett utrolig jye til DX11 patchen kommer.


serverne er ikke nede? :o


Noen iallfall.
  • 0
spilte jo nå netopp
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer CrEngarde:
spilte jo nå netopp


Hva bruker du for å finne match? Bruker du quick match eller join match?
  • 0
Join match :3
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer CrEngarde:
Join match :3


Da så. Prøvde bare quick match.
  • 0
hehe. men add meg :3
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Kjipt da, da er det jo ikke sikkert PCen min kan kjøre det like bra da?


Det er kanskje fortsatt mulig å endre ting i CFG filen(e) hvis du vil "tweake" innstillingene til å kjøre bedre på PC, men ja det er sant at ingame innstillingene er få. Jeg har riktignok ikke PC versjonen, men tror det bare er delt opp i low/medium/high osv. uten egne innstilinger for teksturer osv.
This is great banter, it really is.
  • 0
Damn, multiplayeren funker helt uten problemer på PS3, og den er rå! Hadde dog vært fett med en Power Struggle modus med store baner.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer blyantkvesser:
Damn, multiplayeren funker helt uten problemer på PS3, og den er rå! Hadde dog vært fett med en Power Struggle modus med store baner.


Syntes FPS'en virker ganske så lav på online :/
  • 0
Siterer Play:
Syntes FPS'en virker ganske så lav på online :/


Har ikke jeg lagt merke til, men er sikkert fordi jeg er mer opptatt av å spille :p
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
FPSen er merkbar bedre på PC enn på konsoll.

Ble forresten ferdig med spilelt på normal nå. En virkelig bra slutt som gir håp om en oppfølger.
  • 0
Må si at spillet tapte seg utover..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Må si at spillet tapte seg utover..


Det kan ikke jeg si. Men fikk vite veldig lite av hva som skjedde mellom Crysis og Crysis 2.
  • 0
Hmm, Crysis 2 online eller Killzone 3 online?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Fffffuuuuuu, bugs...bugs...bugs

Unlocker et våpen og jobber meg opp til å få 200 kills med det. Når jeg er på rundt 170 så forsvinner våpenet og jeg får unlock pointet tilbake, men da mister jeg også alle killsa med våpenet Senere så mistet jeg rund 10 000 xp etter at jeg ble kastet ut av MP pga at serverne bugga seg......
Les en bok, pok en snok!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!