Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


Jeg har en idè!

Hvis du føler du har lite å finne på noen kvelder så kan du dra fram et spill du ikke har gjort mange achievements på. Så "jevner du ut" G'sene med spillene.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Avatar the burning earth mine enkleste 1000G ever Trykka B i to min og whoops 1000G
  • 0
jeg har over 24.000 Gamescore nå O.o
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Brothers in arms: HH har 1 jævla teit achievement. Jeg må spille spillet på en dag i september, da spillet ikke var ute i butikkene en gang. Så nå må jeg vente i nesten ett helt år.
  • 0
lol
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Har 750 eller 850 på CoD4, har prøvd de gjenværende mange ganger, har klart det også, men av en eller annen grunn registrerer ikke 360'en min det
Kan godt være fordi CoD4 disken er littegranne fucka da
I suck.
  • 0
Grah, jeg orker ikke å gjøre alle achievementsene på BiA:HH.. Spille en dag i uka på Live. Ellers takk, gidder ikke spille bare for å få achievements.. Er ikke i humør for det for tida.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Den største og enkleste achievementen jeg har tatt er i Half-Life 2: Episode One.
Du skal gå gjennom hele spillet men du kan bare avfyre et skudd!
Gikk greit siden det bare tok meg to og en halv time å runde det.
Haters gon' hate
  • 0
De meste jeg har er Viva Piñata. Runt 900GS. Mange online spill er jeg dårlig på. Har bare spilles av noen få år.
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
har 1050gs på halo 3
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Det jeg har mest på er Halo 3.
1250/1750.

Nå fant jeg også ut at Splinter Cell double agent er kjempe morsomt igjen også fordi jeg har igjen to single-player achivements...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
har snart 40 000 gs
Men det er da mye kulere å ha 1000 i spillene, enn noen spill med 200 og 300 i da.
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
Til alle som jakter 1000GP på skate

Er du en av de som sliter med å få den vanskligste achievement'en på Skate?
20 reviews on a single photo

Jeg tror jeg har funnet en løsning på problemet.
Hvis vi finner 20 personer som har skate, bør det funke...
alt vi trenger å gjøre er å oppgi xbox brukernavnene her i denne tråden, så stemmer du(med 5 stjerner helst ) på alle photos og video'er(for å være sikker!) til hver og en bruker som har skate og oppgir brukernavnet sitt.

Alle som oppgir brukeren sin må også stemme på de andre, eller så går det ikke.

mitt brukernavn er: FiBriX
  • 0
Det eneste spillet jeg har 1000/1000 på er Just Cause. Tok meg ikke særlig lang tid heller.
For øyeblikket mangler jeg kun ett av achievmentsa på Assassins Creed... Skal finne alle flaggene som er gjemt i Kingdom. Tror du ikke jeg mangler ETT FLAGG! Det er altså 100 mulige steder flagget kan være på. Det blir ikke mye bedre av at Kingdom er enormt, og fyllt til randen med fiender...

Jeg er også veldig nære 1000 poeng i Call of Duty 4. Må bare fullføre No Figthing in the War Room og Mile High Club på Veteran. Problemet er bare at begge banene har tidsgrense... Det er ingeting jeg hater mer enn å måtte fullføre ting innen en bestemt tid.
Jeg regner med å få 1000/1000 i Fallout 3 i løpet av uka. Trenger båre nå level 14 med god og dårlig karma, i tillegg til at jeg må hacke 50 terminaler. Kakestykke.
  • 0
har du funnet alle flaggene uten guide?

Her har du et jævlig bra interaktivt map! mangla et jeg også da jeg hadde gått gjennom alt! tok møkklang tid, men bare gå systematisk gjennom det, så fikser du det;) og gjør deg sikker på at det er akkurat DER du ser at flagget skal være! ;)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg hadde aldri klart å finne alle flaggene uten guide.
Brukte kartet du linka til, og fant alle flaggene i de andre sonene. Problemet er at jeg ikke har noen anelse om hvor i Kingdom det siste flagget ligger. Det er nok bare å gjøre en numerisk gjennomgang, men det tar jo så skremmende lang tid... Det blir ikke bedre av at jeg blir angrepet av fiender hele tiden.
  • 0
ikke sloss med de, med mindre det er uunngåelig! bare løp! og gå systematisk gjennom de, så finner du det nok! tok meg lang tid å finne alle flagga og, spilte meg ganske lei spillet etterhvert for å si det sånn måtte spille gjennom en gang til for å få alle samtalene med hu dama også jævlig kjedelig!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg har prøvd å løpe for livet, men det er ikke alltid like lett. Blir enda vanskeligere dersom jeg har bueskytere på nakken...
Jeg har lenge tenkt på å sette meg ned for å gå gjennom alle de mulige plasseringene, men jeg har bare utsatt det gang på gang. Men jeg burde kanskje merke av de plassene jeg tror flagget kan være, for så å sjekke ut dem. Er som sagt utrolig irriterende å være så nærme 1000/1000...

Historien i Assassins Creed var jo helt grei, men mot slutten ble det rett og slett helt latterlig dårlig. Hver gang jeg hadde drept 20 fiender poppet det opp 30 til... Daua så mange ganger at jeg ikke var sikker på om jeg skulle le eller gråte...
  • 0
haha ja, siste timen eller så, var bare slossing! men du får til slutt frept alle, når du er ute og free roamer da;) så det er ikke noe stress, bare du tar deg tid til det!;)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Den achievementen du får i Mirrors edge når du hopper oppå fienden og legger han i bakken var morsom på grunn av tittelen: Hey-its-a-me!
Haters gon' hate
  • 0
Siterer Pepperoniman:
Den achievementen du får i Mirrors edge når du hopper oppå fienden og legger han i bakken var morsom på grunn av tittelen: Hey-its-a-me!


Haha, den har ikke jeg fått enda
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Hva er det værste sillet å få 1000/1000 i? DMC 4? Holder på med det nå, skal man klare det er man hardcore! Ninja Gaiden 2 er også sykt vanskelig(650GS).
"get poor die tryin"
  • 0
Guitar Hero 3 må være det vanskeligste spillet jeg har kommet borti. For å få 1000/1000 må du vel nærmest klare alle sangene 100% på Expert, noe som ikke er særlig enkelt...
  • 0
Siterer Warwigan1:
Citerer Pepperoniman en achievementen du får i Mirrors edge når du hopper oppå fienden og legger han i bakken var morsom på grunn av tittelen: Hey-its-a-me!

Haha, den har ikke jeg fått enda


Den achievmenten er en secret! Det var litt uventet da jeg fikk den
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Nå har jeg nesten kommet oppi 10.00 Gamerscore!

Driver og gjør ferdig CoD WaW på veteran og resten av achivementsene er jo egentlig veldig lette.
(Eller... "Sum of all zeroes" og "Gunslinger" kan bli ganske vanskelige)

Ellers så har jeg jo også litt igjen på Fallout 3.
Men jeg trenger enten et nytt spill eller så må jeg plukke opp et av de gamle spillene jeg er møkklei av

Jeg kan jo gså vente på mythic map pack til H3 for 500 gamerscore til da.
Men hele den kommer ikke før H3: ODST til høsten.

Nei
Jeg får nokk 10.000 Gamerscore da jeg får meg Halo Wars
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!