Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


Jeg har 0
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
La ikke merke til det før nå, men jeg har visst passert 120K

Jakter nesten ikke lenger, med mindre det er et spill jeg virkelig liker, så summen øker ikke like fort som den gjorde tidligere.
  • 0
455 poeng til så har jeg 123456gs
Må nok litt planlegging til med de siste poengene hvis jeg skal treffe akkurat den summen.
  • 0
Kult, ikke dårlig Tommy.

Har selv prøvd å skaffe Achievementene fra den siste Spec Ops-pakken til MW3, men på grunn av at antall fiender (og hvor disse spawner) er helt horibelt i alle tre oppdragene. Legg så på at de ikke finnes interessante, og du har en del timer med ren irritasjon.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
455 poeng til så har jeg 123456gs
Må nok litt planlegging til med de siste poengene hvis jeg skal treffe akkurat den summen.
Fikk du det til Tommy?
Du burde iallefall laget en blogg utav forsøket.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Nei, jeg hadde allerede passert summen litt senere, uten å legge merke til det, på grunn av noen achievements verdt 70-100 poeng.
Så nå er jeg på 125K snart og det er ikke verdt å skrive om.

Kanskje om jeg når 150K
  • 0
2 år og noen måneder senere. Tydelig at achievement hunter ånden gikk i dvale.
Den har dog kommet litt tilbake igjen nå som Xbox One er i hus.
Ca 500 poeng unna 160.000gs for øyeblikket, og jeg har satt et mål om å nå 200K innen 2016. Har samlet 40K på tre-fire måneder en gang tidligere, så å klare det på 11 måneder burde være mulig. Går jeg tom for XO spill, så har jeg fremdeles masse 360 spill jeg ikke er ferdig med.
  • 0
Ahahaha, glemte min egen utfordring gitt. Får skylde på at jeg solgte både 360 og XO, for ikke å snakke om at jeg hoppet over til pc et år. Kjøpte dog en ny XO i sommer, og de siste månedene har jeg hatt sans for å samle poeng igjen.
Enormt mye jeg har kjøpt på salg, men aldri spilt, så det er plenty med achievements å hente.
Prøvde å treffe 200K før nyttår, men mangler ca 1800 poeng, etter å ha skrapet sammen godt og vel 30.000 i år.
Vet ikke hvor mye jeg kan få i 2017, men har nå mer fokus på å fullføre så mange spill som mulig enn å få en høyere sum. Spiller ikke noen rolle med 200K når det er mindre enn 50% av den mulige summen
  • 0
Samlet totalt 13.210 poeng i januar, så ligger nå på 211.497gs.
Nå som pcen er oppe å går igjen, blir det nok ikke like mye hunting fremover.
Setter 225.000 som mål for i år, ettersom jeg er ferdig med de fleste enkle spill og må vie langt mer tid til de jeg har igjen.
  • 0
Samler litt nå og da, og har snart nådd målet for året allerede. Foreløpig på 223.345 av 225K. Avhengig av hvordan høsten blir seende ut, kan det hende jeg hever målet til 235.
Har hvertfall samlet omlag 50.000 poeng det siste året.

Game pass og stadig flere bakoverkompatible spill vil gjøre det lettere å øke summen betydelig fremover.
Vurderer å kjøpe en 360 igjen, for å kunne gå tilbake til spill som antakelig ikke kommer på BC lista.
  • 0
Passert 230.500gs nå, så tror jeg bare setter 250K som mål for resten av året med en gang.
4000gs i måneden burde være mulig å få til.

Har hvertfall 4 Telltale spill jeg ikke har fullført. Og diverse andre spill jeg bare har små summer i.

Total completion % i forhold til antall spill er helt nede i 39% nå, så det blir mer fokus på å gjennomføre det jeg har enn å kjøpe nytt fremover. Må øke tallet til hvertfall 50%.
Flere hundre spill jeg ikke har lenger, men det skal fremdeles være mulig.
  • 0
Ligger nå på 248.062gs, så knappe 2000 poeng til målet er nådd. Har fremdeles en drøss med Telltale spill jeg kan gjennomføre i en fart, men bruker heller tid på mer krevende spill om dagen, så det går litt tregt.

Tipper det blir trappet ned på spilling når jeg når 250K, og da mest når det kommer spill jeg virkelig har sett frem til. 250K er en fin sum å stoppe på når det gjelder achievement hunting. Så kan jeg som sagt i forrige post, heller fokusere på total completion %.
  • 0
Da sier jeg meg ferdig med achievement hunting for i år. Havnet på 256.000gs. Så om jeg setter 300.000 som mål for 2018, er jeg allerede på god vei.
Etter en lang vinter og operasjon av foten, som har gitt mye innetid, er jeg nå knapt 10K unna 300.000gs. Så jeg har bestemt meg for å nå det målet innen kort tid, og så sette spilling litt til side, fordi det ikke kommer så mye interessant fremover.
Har fremdeles en del Telltale spill å pløye gjennom, så burde være gjort på kort tid.
Har sagt at jeg skal slutte med achievement hunting hver gang jeg har nådd et stort mål, men fortsetter like herlig hver gang, så jeg vet ikke om det stopper på 300K, men nedtrapping blir det. Har blitt for mye fokus på achievements lenge nå.
  • 0
Å der var nøyaktig 300.000gs i boks. Føler det er passende, ettersom jeg er 30 om et par måneder

Nå kan jeg si meg forsynt med achievement hunting for denne gang, og fokusere på litt viktigere ting.
  • 0
Siterer TK Art:
Å der var nøyaktig 300.000gs i boks. Føler det er passende, ettersom jeg er 30 om et par måneder

Nå kan jeg si meg forsynt med achievement hunting for denne gang, og fokusere på litt viktigere ting.


Haha, imponerende. Hvilke spill følte du ga god balanse mellom det å jakte achivements og samtidig få med deg spillopplevelsen?
  • 0
Achievements er visst min type dop, ettersom jeg har sagt gang på gang at jeg skal slutte, men stadig passerer enda 50K poeng. Nå ligger jeg på 353.740gs, uten at jeg helt skjønner hvordan jeg har fått så mye det siste året. Kjøpte tross alt Ps4 i juni, men den har kanskje ikke blitt brukt så mye som jeg hadde planlagt
Må bare slutte å si at jeg skal stoppe med hunting, for da ender jeg bare opp med å samle mer enn noen gang. Så jeg får heller sette 400K som mål for året, og satse på at jeg finner på bedre ting å gjøre.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!