Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


Eller han kunne bare fortsette å spille gjennom Mass Effect 2 og få de 5 Gamerscorene ved å spille vanlig
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Eller han kunne bare fortsette å spille gjennom Mass Effect 2 og få de 5 Gamerscorene ved å spille vanlig

Det var jo det jeg gjorde da
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Det var jo det jeg gjorde da


Nettopp det som var poenget mitt
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Egentlig helt sykt hva folk kan gjøre for å skaffe seg achievements!
  • 0
Som å sitte inne en hel sommer mens man jakter på Collectibles i diverse spill som GTA IV og Red Faction Guerilla mens man bare sitter igjen med ca 400 ekstra Gamerscore etterpå?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
18k nå
Per aspera ad astra
  • 0
Tydelig at jeg mistet interessen for achievements en periode.
Gått fra 16 til 30 plass i Norge på TrueAchievements i løpet av et par måneder -.-

Det kan vi ikke ha noe av, så med Skyrim, Saints Row: The Third og Assassin's Creed Revelations, skal jeg nok få klatret om enn bar et par steg opp på listen igjen.
  • 0
Mistet selv interessen for achievements når skolen startet igjen. Det gnistret litt inni meg når de begynte å poppe opp som bare det når jeg spilte gjennom Gears of War 3, Arkham City og Battlefield 3, men ikke nok til å vekke horen fullstendig opp fra dvalen. Noen lette 1000/1000 i MW3 derimot burde nok få henne til å åpne øynene igjen i hvertfall.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Egentlig kunne achivements-tråden og trophies-tråden på GR vært en og samme tråd.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Vurderer å kjøre en intens achievementhunter måned i desember.
Siden jakten har gått temmelig sakte siden jeg rundet 100.000, har jeg falt 15 plasser ned på topplisten i norge og ligger for øyeblikket på 28 plass.
Det er for dårlig.

Problemet er at jeg har kvittet meg med de fleste spillene som hadde noenlunde enkle achievements, så jeg har bare de gode spillene igjen i hyllene og i dem er det enten slik at jeg har masse poeng, eller at de har en haug med teite multiplayer achievements.

Anyways, kommer til å gjøre et forsøk.
Målet blir 10.000 nye poeng som vanlig, i løpet av den ene måneden.
Har bare klart det en gang før og da forlot jeg knapt xbox'en, så med tanke på at jeg ikke har denslags tid lenger, blir det en prøvelse.
Mulig jeg setter 7000 som mål istede.
---------------

Hvis du ønsker 200 kjappe poeng, er "Who want's to be a millionaire" å anbefalle.
Spilte 5-6 runder og hadde plutselig alle poengene.
Har ingen tid på hvert spørsmål, så det er sikkert mulig å bruke google på svarene.
Men de er ærlig talt ikke så vanskelige, så du burde lett klare å svare på alle uten hjelp.
  • 0
Melder meg som vanlig frivillig til å hjelpe til med MP/Co-Op achievements om du skulle trenge noen å booste eller bare å spille med, Tommy
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Å der var 1000 i boks i Lego Harry Potter Years 5-7.
Lillebroren min hadde spilt det på min bruker, så jeg tenkte at jeg kunne like gjerne løpe igjennom og plukke opp alle poengene, siden vi har gjort det i alle tidligere lego spill.
Det var dog ikke så kort som forventet.
Snarere tvert imot.
Lengste legospillet så langt hvis en ser på tid som må til for å finne den syke mengden collectibles.
Selv med alle koder på, tok det brorparten av tre dager.

Neste ut et 1000 i Saints Row The Third.
Mangler 380 poeng, men det er stort sett bare tidkrevende og ikke spesielt utfordrende achievements igjen.
Så hvis spillet lar vær å fryse hele tiden, har jeg kanskje 1000 der også iløpet av morgendagen.

Kan hvertfall stryke 1000 fra desember målet og mangler nå 6000gs innen 25 dager.
  • 0
Klarte ikke utfordringen
For å være ærlig glemte jeg hele greia like etter jeg skrev forrige kommentar.

Nå har også profilen min blitt så og si ubrukelig.
Nesten ingen spill som starter ordentlig uten å fryse hvertfall en gang.
Om jeg går inn på vennelista fryser maskinen ofte, hvis jeg skal starte et party fryser maskinen ofte, hvis jeg skal se på achievements fryser maskinen ofte, hvis jeg skal på marketplace fryser maskinen ofte.

Trodde det var noe galt med selve maskinen, men det er bare med den profilen.
På alle de andre fungerer alt som det skal.

Har prøvd å laste den ned igjen, slette overflødige saver, dlc og spill fra maskinen, samt å bruke "clear cache" funksjonen for at den skal jobbe litt bedre.
Men ingenting hjelper.

Kan ha noe med at profilen nå tar nesten 100mb plass og det er mye som må lastes inn hele tiden (achievements, lister, osv).
Tar nesten fem minutter å bare logge inn på profilen når jeg starter maskinen.
Noe som vanligvis tar ca ti sekunder på andre profiler.

Har hvertfall latt gullmedlemskapet gå ut.
Mulig jeg lager en ny profil og starter fra scratch, men det er surt å ha 107.000 gs og så ikke få gjort stort lenger.
Må jo ta vare på profilen, så jeg kan bruke DLC og spill på de andre profilene, men det ser ut til at jeg ikke kan bruke denne stort lengre.

Kjedelig, men også en smule ålreit, for jeg har vurdert lenge å begynne fra null igjen.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Mulig jeg lager en ny profil og starter fra scratch, men det er surt å ha 107.000 gs og så ikke få gjort stort lenger.

Kan ta de jeg

Så på leaderboards for første gang og jeg er faktisk nr. 94 i Norge på Trueachievements. Artig overraskelse ^^

Nådde målet mitt med å få i 50k gs før nyttår og er snart oppe i 53k. Skal gjøre meg ferdig med Rage nå og mangler bare co-op cheevos, noen som er interesserte?
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Siterer Andrilza:
jeg er faktisk nr. 94 i Norge på Trueachievements. Artig overraskelse ^^


Var på 16 plass en stund, men nå er jeg helt nede på 30 plass i Norge...
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Var på 16 plass en stund, men nå er jeg helt nede på 30 plass i Norge...

Hmm... står at du er på 17. av det jeg ser
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Siterer Andrilza:
Hmm... står at du er på 17. av det jeg ser


Hvor ser du det?
Der jeg ser, er jeg på 30 plass for øyeblikket, med 141.313 i Trueachievement score.
Ser vi på forskjellige leaderboards?

Edit: Nei vent, nå ser jeg det også.
Men der står gamerscoren istede (noe som er bedre).
Når jeg trykker på flagget på profilen, får jeg opp leaderboardet over trueachievement score.
Der er jeg på 30 plass.

Så jeg henger ikke like langt etter likevel
  • 0
Hahaha, kikket på achievement lista mi på Trueachievements og valgte at de bare skulle vise achievements hvor online er påkrevd.
Av de 5,264 forskjellige achievementsa jeg har, så er det bare 33 online achievements.
Og av de igjen er det bare 15 som krever at en spiller med/mot andre online.
Snakker om å understreke at jeg missliker multiplayer

La forøvrig ikke merke til at jeg har oversteget 111,111gs allerede, som var målet mitt.
Ligger nå på 111,946 poeng.
Så da er det vel bare å gå løs på 123,456 målet.
Litt vanskeligere blir det jo når harddisken bestemte seg for å dø og slettet absolutt alt av saver, men jeg har alltid hatt så smått lyst å begynne på nytt igjen i alle spill, så ingen tårer felt her i gården.

Vurderer også å starte en ny profil.
Er ikke like festlig å hunte achievements nå som jeg har så mye og sjelden ser nye poeng bli låst opp.
Det var bedre når poengene dukket opp for hver eneste ting jeg gjorde.
  • 0
Siterer Andrilza:
Citerer Tommy Kvaernerud:Mulig jeg lager en ny profil og starter fra scratch, men det er surt å ha 107.000 gs og så ikke få gjort stort lenger.
Kan ta de jeg

Så på leaderboards for første gang og jeg er faktisk nr. 94 i Norge på Trueachievements. Artig overraskelse ^^

Nådde målet mitt med å få i 50k gs før nyttår og er snart oppe i 53k. Skal gjøre meg ferdig med Rage nå og mangler bare co-op cheevos, noen som er interesserte?


Jeg er 60. Når mygamercard.net var oppe så var jeg på top 40 i norge med achivements en liten stund, men ga liksom litt opp etter at jeg passerte 50.000. ligger snart på 80.000 nå og har som mål og få 100.000 en eller annen gang, men prøver mer å få fulført spill istede for å se på sammensatte scoren. Synes det ser bedre ut med 40 spill med 1000g og 40.000g istede for 80.000 og 200 spill.
Kan joine Rage engang jeg, kjøpte det for noen måneder siden og har ikke spilt det ennå
  • 0
Siterer Notyourproblem:
Kan joine Rage engang jeg, kjøpte det for noen måneder siden og har ikke spilt det ennå

Gjerne det, kan legge deg til jeg
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Jeg har en del achievements, cirka 52.000 poeng.

Men jeg er ikke av den typen som spiller spill for og få poeng.
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Jeg samler achievements, det gir meg motivasjon til å bare "GO ON". Er snart rundt opp til 20K. Hvis noen trenger hjelp så fell free til å adde: Bull Hunter
  • 0
Har 30K nå men ga egentlig opp hordingen for lenge siden. Men det er alltid gøy å se nye poeng poppe opp på skjermen
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg har 5500 G jeg ...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!