Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


En venn av meg kom til meg i går og han tok med seg Left 4 Dead spillet sitt. Vi spilte og runnet alle kampanjene. Så tjente meg 250 GS og kom opp til 8080 GS på gamertagen min.
  • 0
om noen har lyst til å kjøre igjennom mesteparten av Fable 2, MW2 spec ops, eller Tom clancy's rainbow six vegas 1 achievementene.
Kontakt meg på xbox live med en mld hvilket spill du vil ta


GT:se til venstre


Jeg har oppimot 15595 G Noen spill er fra Games for windows LIVE så meh
  • 0
Noen som vil ta online achievments på Pure?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Fikk akkuart 200/200G i Dead Rising 2: Case 0 + 20G i Saint's Row.

Skulle gjlerne ha hjulpet en av dere som spør etter hjelp ovenfor, men jeg har ingen av de nevnte spillene med untak av MW2.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har prøvd lenge å få de siste achievmentene på Pure, men det er nesten ingen folk online!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Har holdt på med BFBC:2 og gikk fra 7800 noe til rundt 8700
Per aspera ad astra
  • 0
Serr moro å runde storyen i Mass Effect, fikk 215 G
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hvis du spiller ME2 får du nærmere 800G på første gjennomspilling xD
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Sorry skrev det litt dårlig, får å runde spillet fikk jeg 215 G, men fikk 760 tilsammen på første gjennomspilling
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Okey, trodde med det første at du var sarkastisk, som i at "Å det er så gøy å spille Mass Effect! Får hele 215G på en gjennomspilling..."
Selv har jeg vel bare 445G i Mass Effect(1), men det snakker vi ikke noe mer om...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nei det er nok best det.
Per aspera ad astra
  • 0
Har 925G på Mass Effect 2. Orker ikke å ta Insanity. Dritvanskelig med Adept -.-'
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Har 925G på Mass Effect 2. Orker ikke å ta Insanity. Dritvanskelig med Adept -.-'


Normal var vanskelig nok for meg, men tar det igjen fordi jeg vil spille som en annen class
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Spreeky:
Har 925G på Mass Effect 2


1055/1055<3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Den vanskligste achievementen eg har fått e vell å runne Left 4 Dead 2 på Veteran. Husker ikkje ka an het men eg brukte sykt lang tid på an. Den jævligste achievementen eg har sett er på The Simpsons Game. ''Press START to Play''
  • 0
Siterer Polen Shot:
Den jævligste achievementen eg har sett er på The Simpsons Game. ''Press START to Play''


Haha!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Spreeky:
Har 925G på Mass Effect 2. Orker ikke å ta Insanity. Dritvanskelig med Adept -.-'


Jeg gav opp på slutten. Insanity var litt for hard for meg og adebt funker ikke når det er insanity
Les en bok, pok en snok!
  • 0
"YAY", har oppnådd 80K. waaaaaaaaaaaay!
  • 0
Siterer killzone2owner:
"YAY", har oppnådd 80K. waaaaaaaaaaaay!


Det kan da ikke være sunt det
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer killzone2owner:
"YAY", har oppnådd 80K. waaaaaaaaaaaay!


Ey! Gratulerer!
Er snart halvveis til 80K xD
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Yeyyyy har 6710 G.......... I'll just shut up
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Ligger foreløbig på 37530, med en Completion Ratio på 82%, og full gamerscore i 22 spill (Medtelt Arcade spill).
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Og vennene mine kaller meg achievment hore hunter!

Ikke for å være slem da

Hvor lenge har du hatt 360?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
To og ett halvt år. Men jeg har bare fått spilt halvparten av den tiden fordi jeg ikke har fått spilt Live hos faren min, og det første året brydde jeg meg knapt om Achievements

Achievement hore er forresten en helt riktig betegnelse
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har sånn 5000G..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!