Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


Siterer TommyK:
Herlig! endelig passert 30.000

Ikke så veldig imponerende kanskje,
med tanke på at det er 30.606 av ca 85.000 mulige.
Men jeg har samlet opp den summen på et år og to måneder så litt bra er det jo

Kjøper spill hele tiden (126 stk nå) så maksgrensa beveger seg fort ut av syne,
men hvis jeg klarer å få mer enn halvparten er jeg fornøyd.
Så neste mål er 40.000


Hadde det ikke vært for online achievements hadde dette gått mye bedre...


ojsann...

Jeg visste ikke at det fantes så mye gamerscore engang! Godt jobba med tanke på den korte tia du har brukt. Du har sikkert et bra liv.
you wanna come back to my place and play my station?
  • 0
Hahaha! Jeg har et bra liv ja, bare pittelitt for mye fritid.
Har egentlig ganske lav score hvis man ser på resten av verden, mange som har godt over 100.000 gs

Men jeg kjøper ikke bevisst enkle spill bare for å høyne poengsummen,
slik som sportspillene til EA, Avatar og denslags.
  • 0
Siterer The Heretic:
Irriterer meg forresten at jeg har en mengde spill jeg lånte på listen min som har under 100 i GS, typ Call of Duty 2, GRAW, Perfect Dark Zero og flere. Har en tendens til å gi en god faen i spill jeg låner, da jeg kjøper de fleste spillene jeg har lyst på selv, og låner heller spillene jeg ikke har så stor interesse i.


Samme her. Lånte blant annet Saints Row (Som i min mening suger hardt) og fikk 20 Gamerscore i det. Irriterer meg nesten i hjel hver gang jeg ser på listen min over spilte spill over de 20 Gamerscorene jeg har der!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Samme her. Lånte blant annet Saints Row (Som i min mening suger hardt) og fikk 20 Gamerscore i det. Irriterer meg nesten i hjel hver gang jeg ser på listen min over spilte spill over de 20 Gamerscorene jeg har der!
'

Lånte PGR 3 av en venn. Verste bilspillet jeg har spilt! (35 GS)

Min Gamerscore:
11.155 of 19.500 Gamerscore
Ikke så verst. Skal ihvertfall få 1000GS på Indiana Jones Lego, 1000 GS på Oblivion når jeg låner spillet igjen og 1000 GS på Halo 3: ODST

From 11.155 GS too 12.405

Jeg har fikk Xboxen min for 8 måneder siden og bare hatt 6 måneder med live tilsammen
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Lånte PGR 3 av en venn. Verste bilspillet jeg har spilt! (35 GS)


PGR3 er da ikke dårlig. Det er et spill med en fast kontroller og stabilt gameplay, samt en super onlinemodus. Har 725 GS i det. Synd jeg spilte gjennom det på Medium vanskelighetsgrad første gang, er litt flaut å ha så lite i et spill som er så enkelt. Enspilleren er lang, så det tar en liten stund å gjøre det ferdig på Hardcore.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
QFT Clawdad, har selv 15GS i SR2. Det suger hardt indeed. Forøvrig har jeg rundt 16,8k GS av 42k eller noe.
Bla bla bla...
  • 0
Siterer Icecold:
QFT Clawdad


Hæ?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
33331 poeng nå

Overraskende enkle, men tidkrevende achievements i Dragon Age: Origins.
Samme med Wolverine, masse enkle og noen som tar en evighet.

Men nå kan jeg jo få nesten 90.000, så jeg har en laaang vei å gå.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer The Heretic:Irriterer meg forresten at jeg har en mengde spill jeg lånte på listen min som har under 100 i GS, typ Call of Duty 2, GRAW, Perfect Dark Zero og flere. Har en tendens til å gi en god faen i spill jeg låner, da jeg kjøper de fleste spillene jeg har lyst på selv, og låner heller spillene jeg ikke har så stor interesse i.

Samme her. Lånte blant annet Saints Row (Som i min mening suger hardt) og fikk 20 Gamerscore i det. Irriterer meg nesten i hjel hver gang jeg ser på listen min over spilte spill over de 20 Gamerscorene jeg har der!


Hater det der selv... Hvis dere ikke har gjort det så anbefaler jeg dere å lage en side-profil som du prøver ut spill du er usikker på først. Da slipper du det problemet...
  • 0
Paserte 10 000 idag Er fornøyd med det siden jeg ikke her drevet med achievement hunting så veldig lenge
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg har 7915, ikke mye men nok. Et spill til og jeg runder 8
Muligens L4D2
  • 0
Skal prøve på å klare 21.000 G nå som MW 2 er ute. Må bare klare det på Veteran i både Spec Ops og Singleplayer i tilleg til at jeg har CoD 1 som et arcade spill. Legg til det at jeg kan få noen enkle achivements i BF: 1943 og GH 5 og eureka!
21.000 Gamerscore!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Perfect Dark Zero har noen av de verste achievementsene noensinne

Seriøst, man skal drepe 1000 spillere med ulike våpen i multiplayer. Gjøre rundt 3000 runder med forskjellige moduser og fullføre campaign rundt 3-5 ganger.

Hva tenkte de?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Skal prøve å nå 40k inne årskiftet.
Har masse spill med lav score så det burde bli en smal sak.
Og nå som jeg har begynt å få et annet syn på online spilling skal man ikke se bort ifra at jeg plukker frem spill jeg bare mangler online achievements i.
  • 0
Jeg mangler ikke mye igjen før jeg har 20.000
Har full pott på bare to spill da. Eragon(mitt første spill til 360, ganske ræva spill egentlig) og Peter Jackoson's King Kong(dritenkelt å få alle achievmentsa, det er bare 9 av dem. Runn spillet så har du alle)
  • 0
Ser ikke gleden med enkle achivement jeg ass... De beste er jo de du må slite skikkelig for. Det er da man får en skikkelig god følelse.

Noen spill jeg virkelig hater achivmentene til er blant annet fifa street 3 hvor jeg fikk litt under 500 på ca 1 time... det er jo ikke noe morsomt det
  • 0
Jo, det er det
Vurderer å skaffe meg King Kong billig bare for AcHievementsene.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer KussenX:
Ser ikke gleden med enkle achivement jeg ass... De beste er jo de du må slite skikkelig for. Det er da man får en skikkelig god følelse.

Noen spill jeg virkelig hater achivmentene til er blant annet fifa street 3 hvor jeg fikk litt under 500 på ca 1 time... det er jo ikke noe morsomt det

"Brass balls" Achievementen i bioshock.<3
Jeg liker å slite for achievements jeg og.^^ The payoff is so much greater!
Haters gon' hate
  • 0
Ja. Skjønner ikke hvordan sånne som AcH Clawed klarer å sove om kvelden
  • 0
Jeg sier ikke at BARE lette AcHievements er digg, liker slevsagt å slite for dem også. Har blant annet startet med å smale flag og drepe Templars i Assassin's Creed og runner CoD: Classic på Veteran. Har også brukt en god del tid på mange andre vanskelige AcHievements.

Har blant annet runnet CoD 4, CoD WaW og CoD MW 2 på veteran, tatt alle Stunt jumps i GTA IV, har 1750 G i Halo 3 og 1000 G Halo 3: ODST, Runda Gears of War 2 på Insane, samlet alle Bobbleheads i Fallout 3, Runda Halo Wars på Legendary og jeg jobbet med å ta [PROTOTYPE] på Hard. ++

Jeg har tatt en god del AcHievemts som de aller fleste på vennelista mi bare har gitt opp på fordi de ikke gidder. Jeg tror du også mistolket det jeg sa tidligere:
Lette AcHievements er digg, men jeg liker å slite for det også. Hva er vell mer digg enn når du endelig får den AcHievementen du har sittet i flere dager for å oppnå? Ingenting slår den! Men når du da har sittet i et par dager med en AcHievement, så er det ganske digg å bare se et par til rulle inn på en halvtime før du slenger deg løs på den neste vanskelige!


What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Bare et lite spørsmål angående "Enemy of the Poor" achievementen i Assassin's Creed(1).

Er det tiggere eller sånne gærne folk som går rundt og dytter på deg som du skal kaste?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
jeg kastet tiggere som kommer bort til deg og maser...
  • 0
Vanskelig å få onlineachievements på doom, siden det aldri er noen som spiller det...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer KussenX:
jeg kastet tiggere som kommer bort til deg og maser...


Takker!

Gav forresten opp 1000/1000 i AC...
Har fått en bug i spillet så en av templarene dukker ikke opp der han skal -_-
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer KussenX:
jeg kastet tiggere som kommer bort til deg og maser...


Takker!

Gav forresten opp 1000/1000 i AC...
Har fått en bug i spillet så en av templarene dukker ikke opp der han skal -_-


Haha. Har 1000/1000 på AC. Men har f**n meg bare 10GS på Tiger Woods PGR 10 som jeg vant fra GR.

Skal prøve å få 1000GS på Dragon Age
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!