Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Achievements på Xbox/Win10 ~ Offisiell tråd ~


achievments er digg
Skate fast, wreck shit
  • 0
Siterer Lymfe:
achievments er digg


Kan ikke være mer enig

På ninja gaiden 2 for du lett achivements. Har fått 7-10 achivements bare å ved å gjøre kaptiel 1 ferdig.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Ja, men resten av Achivementsene kan bli et problem på det spillet.
Etter at du har lært deg alle færdighetene er det nesten bare for å gjøre kapitlene, banke bosser og runne spillet.
Etter å ha tatt det på "Path of the warrior" var jeg helt utslått av dette spillet.
Har ikke engang giddet å prøve det på "Path of the Mentor"
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Ja, men resten av Achivementsene kan bli et problem på det spillet.
Etter at du har lært deg alle færdighetene er det nesten bare for å gjøre kapitlene, banke bosser og runne spillet.
Etter å ha tatt det på "Path of the warrior" var jeg helt utslått av dette spillet.
Har ikke engang giddet å prøve det på "Path of the Mentor"


skjønner hva du mener. Sitter fast på en boss som jeg ikke greier å slå. Og spiller på det leteste
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Hvilken boss er det? Kanskje jeg kan hjelpe deg!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
har 5000Gs tror jeg
Solberg!!
  • 0
Har 24 000GS

Driver på som bare det for å få alle i Resident Evil 5.
Mangler kun 2 nå

Fint med achivements. Gjør så jeg spiller ett spill lengre enn jeg vanligvis hadde gjort
  • 0
Jobber med Fallout 3, Gears of War 2 og Guitar hero world tour akkurat nå.

Jeg tranger bare å ta B.Y.O.B på Expert bass i GH 4 så har jeg ca 200 Gamerscore.
Det mest irriterende er at jeg ikke har sjans i det hele tatt...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har snart 18.000
Men det er fremdeles ikke så veldig imponerende...
Jeg har ca 40 - 50 spill og rundt 40 arcade så jeg mangler urimelig mye.
Men trekker man fra alle online achievementsa jeg aldri kommer til å gå for så er det nok ikke så ille.
(jeg hater fremdeles online achievements)
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg tranger bare å ta B.Y.O.B på Expert bass i GH 4 så har jeg ca 200 Gamerscore.
Det mest irriterende er at jeg ikke har sjans i det hele tatt...


Samma her.

Siterer TommyK:
(jeg hater fremdeles online achievements)


Helt Enig.. De bryr jeg meg ikke om! Håper fremtidlige spill gjør som CoD4, Ikke noe Achivements i Online biten.
  • 0
har nesten 10 000 points! Spiller sjeldent på xboxen for tiden.... Men på ps3 så har jeg masse trofeer! har bortimot 300 stykker, men det er jo ikke alle spill som har trofeer. så det er ikke så mye egentlig
Solberg'
  • 0
Online achivements er noe dritt ja.
Noen av dem er jo nesten umulige å få.
Det går bare på flaks...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Craz
  • Craz
I Elkjøp på et spill som heter N3 var det to achievements som var verdt 200G. det erden største jeg har sett
  • 0
Det er et spill som man kan får mest 300g og det kan du se på youtube. Husker ikke hva jeg søkte på men skriv achiements så dukker det sikkert vidoen opp.
Kun 5 achiements så får du 1000g tilsammen. Og det er sånn slåss spill.
Men spillet heter sikkert Naruto.
  • 0
Det heter "Avatar: The Last Airbender".

Foreløpig prøver jeg å kjøre gjennom Dead Rising og skaffe meg noen achievements samtidig, også spiller jeg gjennom alle karrierene på GH: WT for andre gang. Har to kontoer, så føler at det blir ukomplett når en har en achievement, og den andre ikke
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
er ikke så begeistret over achievements, men har likt om de har gitt oss muligheten til å gamble bort achievement poeng gjennom MP.
  • 0
Jeg elsker achivements.
Det er vel noe jeg har gjort for å få achivements og flere ting jeg gjorde uten achivements i bakhodet hvor jeg fikk masse achivements.
Som for eksempel i Oblivion hvor det er achivements for å være sjef i thives guild.
Men jeg er ikke like glad i ting som foreksempel i CoD5 hvor du skal skyte general Amsel med en pistol og sånn.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Anchivements... HVER gang jeg får en så tar jeg opp leaderbordet og går på det for å se hva jeg fikk . og ossen.. Digger DET bare DD

Har 12 spill og 10910 Poeng ;o
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Har 12 spill og 10910 Poeng ;o


Med andre ord har du lastet opp feil gamercard i profilen din.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ja , ikke mitt ekte x)
The D' is silent.
  • 0
har litt over 14000 atm! skal gå forbi en kompis, som har 14500 omtrent!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Ingenting slår følelsen av å sette tennene i et nytt spill med 1000G som bare venter på å bli dine. En genistrek av Microsoft
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Ingenting slår følelsen av å sette tennene i et nytt spill med 1000G som bare venter på å bli dine. En genistrek av Microsoft


Det er sant det.
Når får jeg snart GH: Metallica, og dt jeg nesten gleder meg mest til er å starte med å få flere achivements.
Men jeg begynner nesten bare å tenke på achivements.
Først var det bare bare gøy, så ble det viktig, og nå er det en besettelse.
Jeg kjøpte meg seriøst Gears of War (1) bare for noen achivements. (Og RAAM og A. Carmine i Gears 2 multiplayeren da)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har ca. 4500G og har fem spill. Det gir meg et snitt på ca. 900 pr. spill

Vet noen her hva verdensrekorden i gamescore er?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Ser at folk holder på med achivements, det er morsomt med achivemenst. Har aldri vært en achivements hunter, men på tide å ta opp kontrollen og skaffe noen poeng ektra, skader ikke det.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!