Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii


  • KiDD
  • KiDD
Spilte det på GBA i ca. en halv time, men skjønte ikke så mye siden det var midt i spillet. Kan ikke hjelpe deg
Er det bra? Vurderer å laste det ned når jeg har fått Wiien online.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Det er jo ikke cutscenes en gang
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
har noen peiling på hvor mye en wii koster brukt hos game eller gamestop?
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Siterer xbox360-player:
har noen peiling på hvor mye en wii koster brukt hos game eller gamestop?


En wii koster normalt fra 2000,- kr til 2500,- kr. Jeg kjøpte min for 2500,- kr. Men når den er brukt så er det mest sansynlig en annen pris. Jeg vil tippe mellom 1250,- kr til 1750,- kr. Det er sikkert forskjell på hvor mye den er slitt og da.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg begynner å få alvorlig plassproblemer på Wii nå. Vurderer å få meg et SD-kort. Hvordan fungerer dette i praksis? Blir det mer som en ekstra minneområde jeg kan flytte over ting til, eller blir det bare som en utvidelse av den totale lagringskapasitet? Kan jeg f,eks lagre Wiiware-spill på minnekortet og spille direkte fra kortet eller må jeg flytte over til det interne minnet hver gang jeg vil spille det?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Har et SD kort, men har ikke hatt noe behov for å bruke det enda. Er uansett ganske sikker på at du kan legge over ting på kortet og så spille det så lenge du har kortet i. (Men er dessverre ikke 100% sikker)
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
du kan spille virtual console og wiiware rett fra kort med de nyeste oppdateringene, støtter også SDHC så man kan bruke et kort på 32 Gig! Det tror jeg er nok for de fleste
  • 0
Siterer heljar:
Hvordan fungerer dette i praksis?


Det fungerer helt greit. Du kan enkelt flytte spillene over til minnekortet og omvendt. Du kan også velge om du vil lagre det nedlastede spillet på minnekortet eller direkte i Wii-en. Selv har jeg benyttet WiiWare og VC mye oftere nå som jeg tilsynelatende har uendelig med lagringsplass. Det finnes en mengde gullkorn der som må bli nedlastet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har selv et 2 GB SD-kort. Når jeg da får 15`000 blocks kan jeg ikke lenger klage på lagringsplassen til Wii. Det eneste problemet jeg har opplevd med det, er at Majoras Mask-fila mi blei sletta når jeg flyttet det fra Wiien til SD-kortet.

Har forresten forhåndsbestilt Red Steel 2 nå. Noen andre som har gjort det? Gleder meg sykt til The Grinder med tanke på Co-Op, online Co-Op, Online VS og selvfølgelig singleplayer.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Fikk Wii igår !
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Nice! Hvilke spill har du til nå?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Må nok skaffe meg et SD kort jeg og. Jeg vet om et på GAME til 220,- kr.. Litt dyrt, men mye plass. Desutten er det både til Gamecube og Wii. Så da skal jeg skaffe noen GC spill
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer nintendodude:
Har forresten forhåndsbestilt Red Steel 2 nå. Noen andre som har gjort det? Gleder meg sykt til The Grinder med tanke på Co-Op, online Co-Op, Online VS og selvfølgelig singleplayer.


Nei, har ikke forhåndsbestilt Red Steel 2 og kommer nok heller ikke til å gjøre det. Får bare moren min til å plukke det opp på Spaceworld når hun er ferdig på jobb, det funker fett.

Gleder meg også selvfølgelig til The Grinder og har stor tro på at det kan bli en suksess. Konseptet er tross alt ganske så inntresangt og det blir utviklet av de som laget The Conduit, High Voltage, så det blir sikkert bra.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Citerer nintendodude:Har forresten forhåndsbestilt Red Steel 2 nå. Noen andre som har gjort det? Gleder meg sykt til The Grinder med tanke på Co-Op, online Co-Op, Online VS og selvfølgelig singleplayer.

Nei, har ikke forhåndsbestilt Red Steel 2 og kommer nok heller ikke til å gjøre det. Får bare moren min til å plukke det opp på Spaceworld når hun er ferdig på jobb, det funker fett.

Gleder meg også selvfølgelig til The Grinder og har stor tro på at det kan bli en suksess. Konseptet er tross alt ganske så inntresangt og det blir utviklet av de som laget The Conduit, High Voltage, så det blir sikkert bra.


Er desverre ikke så heldig. For det første kjøper jeg spillene mine selv, og for det andre så er det stor sjans for at de ikke får det inn på Stord de første ukene. Den risken gidder jeg ikke å ta når det er snakk om en stortittel.

The Grinder virker kult, men jeg er spent på onlinen. Gameplayet ser ut til å bygge på mange av grunnelementene i The Conduit, og det er bra. Skal bli intersangt å se hvordan sluttresultatet blir. Det jeg har sett av videoer og trailere til nå har bare vært av en bane (den de gikk gjennom på E3 demoen). De skal visst få med armbrøst (yay) og sverd. Får håpe de da benytter seg av Wii Motion Plus. Men jeg vil helst ikke at sverdet skal spille en så stor rolle der, som det kommer til å gjøre i Red Steel 2.

Lagt til 2009-12-17 17:21:
Siterer Crazy Kraken:
Wii owners watch out!

http://www.gametrailers.com/video/console-comparison-modern-w
arfare/59230


Får det til jul.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer nintendodude:
Nice! Hvilke spill har du til nå?

Wii Sports, Super Smash og GH4
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Kan jeg stille spørsmål om Error Codes osv her? I så fall. Fikk Wii til jul, og bestemte meg for å koble til internett. Vi har trådløst nett her hjemme, så kobla meg til det, men når det står Connecting to Internet, så får
jeg en error message der det står "Error Code: 220602". Har søkt etter koden på nettet, men det eneste som står er at jeg må ringe Nintendo Kunde Service eller noe. Er det noen her som vet hva som må gjøres?
  • 0
Er ikke sikker på hva som er problemet, men det kan være lurt å sjekke internett innstilingene på Wiien før man prøver å koble seg til internett med den. Hvis ikke det hjelper så har jeg dessverre ingen anelse.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hvis du sjekker innstillingene ved å trykke på et tegn nede i venstre hjørne på wii menyen (wii options) kommer du til en meny som lar deg velge mellom Wii Save Data og Wii Settings. Hvis du derfra velger settings vil du etter å bla litt finne WiiConnect24 og Internett. Disse to er noe som er verdt å ta en titt på.
På Internett kan det være lurt å gå innom Connection Settings.

Hvis du ikke har gjort dette før, er det uten tvil grunnen.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
MEN INN I H****** F*** DA!!!11 Wii'n ble herpa igår =( Noe inni ledningen sprang FFS =O Hva skal jeg gjøre?
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Siterer sicktrick:
MEN INN I H****** F*** DA!!!11 Wii'n ble herpa igår =( Noe inni ledningen sprang FFS =O Hva skal jeg gjøre?
'

Jeg vil foreslå å få den på reperasjon. Eller gjør det selv!(jeg påtar meg ingen ansvar hvis noe blir ødelagt)
  • 0
Is it a opportunity to buy another ledning and see if it works? Just a thought =)
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Siterer sicktrick:
Is it a opportunity to buy another ledning and see if it works? Just a thought =)


Lever den til reperasjon du.
  • 0
Siterer sicktrick:
Is it a opportunity to buy another ledning and see if it works? Just a thought =)


Nja, tror ikke det. Hvis det smalt så vil strømmen fremdeles ledes gjennom ledningen så lenge metallet ikke er frakoblet. Så den feilen kan ha forårsaket andre skader også. Så gjør som Zonny sier og lever den til reperasjon. Du fikk vell med garanti da du kjøpte den? Jeg fikk i så fall det

Har heldigvis ikke hatt noen skader på min Wii (innkludert spillene), men wiien har falt ned førti centimeter tre ganger før pga kort Gamecube ledning. Var litt uheldig og røsket til meg Wii'en en gang. De to andre var kameraten min sin feil. Men wii'en er like hel. Rakk å ta i mot den
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
fikk wii på release, og den funker pefekt fortsatt, selv om den har falt i bakken minst 10 ganger.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!