Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Tekken


Litt usikker på hvor jeg skulle smette denne inn, så jeg la den bare i spill

Men så til poenget! Jeg er 100% sikker på at alle her inne vet om spillene eller serien som man kan kalle det. MEN hvor mange vet egentlig om filmen som kommer?

Her er link til trailern http://www.youtube.com/watch?v=st6dHmDSkhY&feature=player_
embedded


Og jeg vil nå si den ser ut til å bli en bra porsjon kampsport som blir servert i den ja, og tror det kan bli en veldig spennende film å se når den kommer ut
  • 0
Gud, hva er dette? Tekken-film? Jeg melder pass.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Gud, hva er dette? Tekken-film? Jeg melder pass.


Jepp faktisk en Tekken film. Og trailern ser faktisk ut til å by på rimelig gode kampsport scener, noe som gjør filmen til hva spillet er. Nemlig fighting
  • 0
Jeg tror det blir en tragisk (som i : dårlig) film, men jeg kommer til å se den allikevel - tekken fan som jeg er.
  • 0
Siterer Losten79:
Citerer F0xHunter:Gud, hva er dette? Tekken-film? Jeg melder pass.

Jepp faktisk en Tekken film. Og trailern ser faktisk ut til å by på rimelig gode kampsport scener, noe som gjør filmen til hva spillet er. Nemlig fighting


Nå må det vites at det eneste slosse-spillet jeg spiller er Zeno Clash
  • 0
Siterer F0xHunter:
Citerer Losten79:
Citerer F0xHunter:Gud, hva er dette? Tekken-film? Jeg melder pass.

Jepp faktisk en Tekken film. Og trailern ser faktisk ut til å by på rimelig gode kampsport scener, noe som gjør filmen til hva spillet er. Nemlig fighting


Nå må det vites at det eneste slosse-spillet jeg spiller er Zeno Clash


Da fikk pipen en annen sak ja
  • 0
Har faktisk sett den tilbake i 2010 eller 2011! Husker jeg ble veldig skuffet.. haha!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!