Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

heve kjøpet på en ps3


Hei
Jeg har en ps3 60gb som nå for tredje gang slutter å fungere. Kjøpt hos MPX.no.
Alle gangene har jeg fått en ny konsoll. Men nå som dette skjer for tredje gang kan jeg heve kjøpet da? Det er under ett år siden jeg fikk den nyeste konsollen, så er godt innenfor garanti tiden.

Det jeg også lurer på er, hvis jeg får hevet kjøpet vil jeg få den summen jeg betalte for den eller får jeg igjen dagens verdi på en ps3. Kjøpte ps3 da den var helt ny på markedet til kr 6000, og idag koster de jo rundt 2500.

Håper på svar
  • 0
Det vil altså si at du kjøpte PS3-en for flere år siden? Og du har fått erstattet ødelagt konsoll vederlagsfritt flere ganger siden? Garanti-tiden er ikke fra da du sist fikk erstatning, men fra da du kjøpte konsollen originalt. Jeg tror ikke du har noen reklamasjonsrett heller nå. Iallefall har selger hjemmel til å reparere eller erstatte inntil tre ganger, slik at du har enda ikke krav på pengene igjen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg kjøpte den i 2007, ble ødelagt i 2008, fikk ny, ble ødelagt i 2009, fikk ny igjen, og nå er den ødelagt også. Har ikke betalt noe for noen av reparasjonene. Så betyr det da at de reparer den engang til, men hvis den nå blir ødelagt for fjerde gang har jeg rett til å reklamere?
  • 0
  • Fili
  • Fili
Det må uansett være samme feil tre ganger på samme konsoll. Hvis den ikke lenger kan repares har du rett på tilsvarende produkt, altså en ny playsttation 3.
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Om et produkt blir reparert 2 ganger og de kan konstantere at det er samme feil for 3 gang, kan men heve kjøpet. Har akkurat sendt inn tv'n min for 3 gang nå og når det blir konstantert samme feil vil jeg få tilbake det jeg betalte for den når den var ny.
Jeg veit at du tror du forstår hva du tror jeg sa, men jeg er ikke sikker på om du innser at det du hørte ikke er hva jeg mente.
  • 0
Siterer petj87:
Jeg kjøpte den i 2007, ble ødelagt i 2008, fikk ny, ble ødelagt i 2009, fikk ny igjen, og nå er den ødelagt også. Har ikke betalt noe for noen av reparasjonene. Så betyr det da at de reparer den engang til, men hvis den nå blir ødelagt for fjerde gang har jeg rett til å reklamere?


Har mpx reparert maskina di eller bare gitt deg en ny tre ganger? Det er jo veldig rart hvis tre forekjellige maskiner greier å bli ødelagt.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Mitt under en film, kom det opp en rød skjerm og det stod, det har skjedd et alvorlig feil, Senere oppdaga jeg at de dynamiske themene mine går ikke an å brukes og alt som står på de er "defekt data". Map packsene er slettet fra MW2 og jeg regner med alt annet nedlastbart materilale av DLC og slikt også er slettet, hva burde jeg gjøre, please? Sende den til reperasjon?

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Vær så snill og svar, eller kom med tips. Har Ps3
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!