Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill?


Jeg hadde tenkt å bestille splinter cell convcition, men det ble utsatt. Så da tenkte jeg å kjøpe et billig spill eller to. Tenkte dere som leser dette kunne hjelpe meg med å velge et eller to av disse:
Battlefield Bad Company(360)
Har hørt det har ganske bra multiplayer og en god singleplayer. Kult med ødeleggelse

Red Faction Guerrilla(360)
Enda et spill som har mye ødeleggelse.Kule våpen også.Multiplayeren var rå i demoen.

Assassins Creed 2(360)
Har hørt mye bra om dette.Stor åpen verden og mye slossing.

Gears of war 2 All Fronts Collection(360)
Desverre har jeg aldri prøvd GoW.Men alle anmelderne sier at dett er drittkult.Men fullpris da.

The Lord of the rings online:?hadows of angmar
Har prøvd trialen i noen dager å må si at jeg er imponert. Jeg spilte WoW for mange år siden, men detter er mye bedre synes jeg da.Desverre koster det i månden
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
  • AC2
  • AC2
AC2 har over 15 timer story (!) og har mange forskjellige sideoppdrag. Har selv fått platinum på det, og jammen var det gøy! Ikke no dritt med å måtte spille gjennom flere ganger. dyp story og mye skjult å finne.
Nothing is impossible, it only takes a bit more time
  • 0
Red Faction er genialt! Utrolig bra fysikkmotor og stooor verden, + fete våpen og morosame bilar!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Red faction vil jeg sterk ambefale, men ikke kjøp det på PC. Vildig masse bugs, har supert nett men kommer meg ikke online, spillet kræsjer. Det har ingenting med PC'en å gjøre for den kan dra Crysis Warhead på det beste (uten AA) med en oppløsning på 1920x1200.
  • 0
tror jeg hadde gått for GOW 2 all fronts collection
Per aspera ad astra
  • 0
AC 2 eller GoW 2 uten tvil!
kjetil
  • 0
Som en god og trofast Battlefield fan jeg er, så vil jeg selvsagt anbefale Bad Company og Bad Company 2 når den tid kommer selv om de andre spillene også er knallgode
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
BF Bad Company og Red Faction Guerilla er de eneste spille jeg har prøvd av de du nevner og jeg kan med en gang si at jeg anbefaler de begge to. Veldig gode spill på hver sin måte.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
BF BC er å anbefale.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har ikke testa LOTR og GOW men ellers er Assasins Creed 2 og Badcompany anbefalt av de nevnte. Selv mener jeg du burde gå for Bad Company, for det har en ganske underholdene multiplayer med bl.a. unlocks og deilige ødeleggelser!

Kjekt å spille mens du venter på Conviction, og billigere enn AC2
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
burde jeg kjøpe bad company for 169 eller vente på Bad company 2 limited edition?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Bad Companym, uten tvil.
I was frozen, today!
  • 0
Jeg ville ventet på Bad Company 2 limited Edition, er ikke så lenge til det kommer ut, vettu!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Ville ha gått for Lotro, men siden du var ute etter et billig spill så må det bli Bad Company siden det er det eneste jeg har prøvd av de spillene(utenom Lotro da)
  • 0
Det Gears Of War-spillet er bare en DLC, ikke selve spillet. Du kan faktisk ikke spille det uten GoW2-discen heller
En Fuego!
  • 0
Av de der burde du kjøpe GoW
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
GOW 2 og AC2
...
  • 0
Spørsmål og spillanbefalinger postes i forumet, ikke ved bruk av bloggseksjonen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Red Faction. Super fysikk, mye å utforske, og veldig bra og velfungerende multiplayer
Knurr...
  • 0
LOTRO Shadows of Angmar trenger du ikke kjøpe lenger
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!