Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Drømmespill


Drømmespill:
Mitt drømmespill ville hvert en blanding av min top 3.

-Oblivion er stort, og har en bra atmosfære. Men ikke "så" god atmosfære...

-Bioshock har en fantastisk atmosfære. Men hadde det ikke hvert fint å bruke litt krativitet og...

-Little big planet er et veldig kreativt verktøy, men plattform spill er ikke helt min type spill...

Aha!
"Make your own Bioblivionshock"!

Perfekt!

Hva er ditt drømmespill?
They told me: Son, you're special, you were born to do great things. You know what? They were right.
  • 0
mitt drømmespill hadde vel vært et sonic spill likt sonic adventure 2 battle med forbedret grafikk og stemme skuespill. og enda heftigere baner.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
En blanding av Setmningen og noen av elementene fra Halo, valgfriheten og åpenheten i Oblivion og Ødelegelsene fra Battlefield Bad Company 2/ Battlefield 1943.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Assassins Creed i nåtiden.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Mitt drømmespill ville bestått av:

Ødeleggelsen i Red Faction: Guerilla
Friheten i Grand Theft Auto: San Andreas
Realismen til Grand Theft Auto: IV
Historiefortellingen til Uncharted 2
Skuespillet til Uncharted 2
Grafikken til Uncharted 2
Det skal være så morsomt å spille online som Battlefield: Bad Company (2?)
Mulighetene til endring som i Prototype
Storheten som i Assassins Creed 2
Klatringen som i Assassins Creed 2

osv.

Mye mer, men dette er en start
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0
en remake av ff VI men med grafikken til ff XIII O_O...<3
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
world of warcraft tilpasset til konsoll, og sist men ikke minst med en mazda i spillet xD
Go ahead, make my day
  • 0
Spillet skulle lignet på Indiana Jones og Uncharted serien, der man både bruker tredjepersons perspektiv og førsteperson (!), ha en utrolig fet onlinedel som revolusjonerer online i spill, det skulle hatt en lang campaign med co-op og en syk historie som ligner, som sagt, på Indiana Jones og Uncharted itillegg til å ha AC2 vibber, osv, gidder ikke å ramse opp mer
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
la oss ta utgangspunkt i God of War. Jeg er Kratos, Med sine massive våpen, brutale drap, og fryktinngytende figur.
Men det er visse ting som irriterer meg grenseløst.
1. Det er veldig lite man kan ødelegge.
2. Man er en diger bamse som kan løfte gedigne statuer og kaster dem til helvete, men en død mannekropp klarer han ikke å løfte uten å omtrent drite tarmene sidelengs ut av seg.
3. bevegelsesfrihet. Man skulle kunne slått inn vegg eter vegg for og komme seg videre, men må klare seg med å følge den godt opptrådte stien.
4. Kratos= Stiv som en pinne med ereksjon. Han skulle kunne hoppa rundt som en kanin på speed.
Så hvis vi hadde kokt sammen ei suppe med mine krav og slengt en MMO på toppen, og kalt spillet for The war of The Gods of War så tenker jeg att trygdekontoret hadde fått nok å gjøre, for jeg for min del hadde blitt trygdesnylter 4 life hvis et sånt spill hadde blitt released
  • 0
Valgene og områdene i Oblivion med bevegelsene til Splinter Cell i ødeleggbare omgivelser med både full action og Stealth. Karakterene fra GTA 4 må jo og inkluderes. Det hadde sikkert vært tidenes spill.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Mitt drømmespill har allerede kommet, for fire år siden. The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Drømespillet skal iallefall ha splitscreen!! En enorm mangel på det!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
En blanding av:

GTA SA (friheten og mulighetene)
WoW (størelsen)
MW2 (actionen)
Assassin's Creed II (avansert men god historie)
Uncharted 2 (skuespillet og manuset)

Og kommer ikke på noe mer akkurat nå

Navn: World of Grand Modern Oblivion's Creed 2
  • 0
Eternal Sonata + BioShock + GTA IV
(Eternal Grand Theft Shock?)

En Big Daddy som ruler gata med damer i en tanks i en slags Eternal Sonata verden?

Hvorfor ikke?!
  • 0
Rambo

-Spillet tar plass i Vietnamesiske jungler.
-Du spiller som John Rambo.
-Man spiller det som en blanding av Crysis og Far Cry 2, men mest som Crysis, med andre ord, man kan finne siden egen måte ta oppdrag på. Man kan f. eks gå inn og skyte alle med en gang, eller om man vil skyte dem fra en høyde med en sniper, eller om man vil gå inn stille utenom å bli sett.
-Mange kjøretøy, men for det meste biler og båter.
-Det vil være masser av blod og gore, nesten litt som i Rambo IV.
-Man kan bruke pil-og-bue som i filmene.
-Det vil være co-op for 4 spillere med en egen historie der man spiller som amerikanske spesial soldater bak fiendens linjer.
-Spillet vil bruke CryEngine 3.
-Sylvester Stallone skal gi stemmen til Rambo.
-Det vil komme til PS3, PC og Xbox 360.

Gøy!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!