Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

NAVI!


det går jo an å unngå å trykke feil, så vanskelig er det ikke.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nei, men om du gjør det så bla bla bla bla---argh... Dessuten er ugla helt uten funksjon. Nevn en ting du må ha ugla til.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Ugla har faktisk et navn - Kaepora Gaebora, bruk det! :p
Jeg syns Tatl (fra Majora's Mask) er mye verre enn Navi, vet ikke helt hvorfor...
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Nei, men om du gjør det så bla bla bla bla---argh... Dessuten er ugla helt uten funksjon. Nevn en ting du må ha ugla til.


kaepora gaebora er jo ganske artig å snakke med, selv om han ikke sier noe nyttig, men det er ikke han vi skal diskutere i denne tråden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer hansibanzi:
Jeg syns Tatl (fra Majora's Mask) er mye verre enn Navi, vet ikke helt hvorfor...


Det skal jeg være enig med deg i. Hun er egenrådig og sær..og faktisk veldig masete.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Citerer hansibanzi:Jeg syns Tatl (fra Majora's Mask) er mye verre enn Navi, vet ikke helt hvorfor...

Det skal jeg være enig med deg i. Hun er egenrådig og sær..og faktisk veldig masete.


Mhm! Også er hun gul, det irriterte meg faktisk veldig mye.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
--
Siterer hansibanzi:
Citerer Lykkedragen:
Citerer hansibanzi:Jeg syns Tatl (fra Majora's Mask) er mye verre enn Navi, vet ikke helt hvorfor...

Det skal jeg være enig med deg i. Hun er egenrådig og sær..og faktisk veldig masete.


Mhm! Også er hun gul, det irriterte meg faktisk veldig mye.


Nja...fargen er ikke så mye bry---jeg liker ikke å bli kalt idiot hele tiden. Navi sa aldri sånt i det minste.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Jeg har ikke noe i mot ugla.
Håper han kommer i det nye Zelda spillet ! (Kødd)
Men jeg har ikke noe i mot han.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Jeg har ikke noe i mot ugla.
Håper han kommer i det nye Zelda spillet ! (Kødd)
Men jeg har ikke noe i mot han.


Hvem misliker du da?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
En kompis av meg satte, Navi opp på ei 100 grunner til å ta livet av deg selv liste he he iriterende er hun men ikke så ille som det da
  • 0
Siterer Kero79:
En kompis av meg satte, Navi opp på ei 100 grunner til å ta livet av deg selv liste he he iriterende er hun men ikke så ille som det da


Tar ikke det så ille opp nei. Tatl derimot...blir heller forbanna enn suicidal.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Citerer Royality-indeed:
Jeg har ikke noe i mot ugla.
Håper han kommer i det nye Zelda spillet ! (Kødd)
Men jeg har ikke noe i mot han.


Hvem misliker du da?


I OoT, hm...
Egentlig ingen, men det er ett irritasjons moment, og det er når zora kongen er så sykt treg med å flytte på rumpa, når man skal inn i Lord Jabu Jabu!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Nei, men om du gjør det så bla bla bla bla---argh... Dessuten er ugla helt uten funksjon. Nevn en ting du må ha ugla til.


Du kan fly til Hyrule Castle. Dessuten er jeg litt enig med begge parter når man trykker feil(det har jeg gjort en del ganger) mister jeg bare all lyst til å spille Zelda, men ugla i seg selv er ikke så ille når du ikke trykker feil. Pluss at jeg kan sangen på gitar!
  • 0
Citerer Zonyy:
Pluss at jeg kan sangen på gitar!</quote>

Hei! da er han jo ikke så ille
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
jaaaa det gjør han myyyyye bedre zonyy!!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Personlig synes jeg Ocarina of Time (OOT) er at av de beste spillene _eVARRR_ , men man må synke seg selv inn i historien litt for å skjønne hvorfor Navi faktisk er viktig for Link og ikke minst spilleren:

Husker du da du brukte massevis av tid på fiskingen? Hæ? HVEM var der med deg og lyste om nettene, samtidig som hun/han/det viste deg hvor de støøørste fiskene var?

Om Link hadde gått alene, hadde det vært en ensom historie om en liten gutt uten familie som løp / ridde alene i natten.

Og det er det som gjør Navi til en engel.
<<33<3<3<3<3 den blå feen.


*LISTEN!!*
*LINK!!!*

<3

Punktum -----> .
http://spillhjornet.blogspot.com/ ; http://twitter.com/PaDzo06
  • 0
Er det et zelda spill hvor det ikke finnes en plagsom følgesvenn. i Twilight Princess er Midna sinnsykt irriterenda når hun hele tiden skal si Ehehe, og så har vi jo Navi argh!!
Per aspera ad astra
  • 0
På Wind Waker har man ingen følgesvenn mens man er på land
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
ja det er sant
Per aspera ad astra
  • 0
Syns ikke Navi er særlig irriterende jeg. Heller ikke Tatl med sine sarkastiske kommentarer. Midna derimot! Hun, imotsetning til de førstnevnte, preiker HELE tiden! Hun gir deg heller ikke tips om fienders svakheter...

I bunn og grunn elsker jeg Navi. Ocarina of Time ville aldri blitt det samme uten henne. Alle som ikke liker henne kan umulig ha god spillsmak!

Btw så heter det Ocarina of Time ikke Oot. Man kan ikke forkorte verdens beste spill
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Syns ikke Navi er særlig irriterende jeg. Heller ikke Tatl med sine sarkastiske kommentarer. Midna derimot! Hun, imotsetning til de førstnevnte, preiker HELE tiden! Hun gir deg heller ikke tips om fienders svakheter...



I bunn og grunn elsker jeg Navi. Ocarina of Time ville aldri blitt det samme uten henne. Alle som ikke liker henne kan umulig ha god spillsmak!



Btw så heter det Ocarina of Time ikke Oot. Man kan ikke forkorte verdens beste spill


Zelda OOT, DER så du jeg gjorde det.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
fra mobilen

-.-' smartass...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Har ingenting imot Navi
Ocarina of Time blir rett og slett ikke helt det samme uten den lille feen
Hei.
  • 0
Bortsett fra at hun gir deg praktisk informasjon i kamper... Så er Navi en irriterende bitch.
She needs to be punched in her... Uhh... Light!
Haters gon' hate
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!