Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Tekken 6 elskbart eller Rene F@£nskapet


Er tekken 6 noe å samle på ??
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Nei, nei, det suger! Gi det til meg så skal jeg... Ta meg av det for deg
Knurr...
  • 0
Kjøpte det for noen dager siden, og jeg må si jeg er dypt skuffet. Dritt spill!

Jeg skal bytte det

Det er dårlig grafikk, kjedelig historie, dårlige kampstiler osv.

(Ikke ta det ille opp Tekken fans )
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0
Jeg kjøpte det på nyttårsaften, det er elskbart, men så har ikke spilt et Tekken spill siden 3'ern da, så jeg aner ikke om det er bedre eller dårligere enn de andre i serien. Men hvis du ikke vil kjøpe det så anbefaler jeg Soul Calibur 4, kjempe artig fighting spill.
I was frozen, today!
  • 0
Jeg synes det er ganske kult.
Grafikken er ikke rævva... når man sloss vanlig. Men i storymoden er den ganske middelmådig, ja.
Ikke det at det er noe stort irritasjonselement.

Siterer Alekplay:
dårlige kampstiler

Nei, det er bare du som suger.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer The Alexander:
Er tekken 6 noe å samle på ??


Samle? Næh. Kanskje kjøpe ett eksemplar, men samle på det? Pff...
  • 0
Siterer K_R_I_S:
en hvis du ikke vil kjøpe det så anbefaler jeg Soul Calibur 4, kjempe artig fighting spill.


Skal ærlig si at Soul Calibur 4 skuffet meg dypt. Og klarte ikke å vippe ned Dead or Alive fra min favoritt liste over fighting spill. Det klarte heller ikk Virtua fighter som jeg mener føltes stivt i forhold. Det lille jeg har sett av Tekken 6 har ikke imponert meg. Men for all del, prøv å overbevis meg.
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Siterer Kniggeth:
Skal ærlig si at Soul Calibur 4 skuffet meg dypt. Og klarte ikke å vippe ned Dead or Alive fra min favoritt liste over fighting spill. Det klarte heller ikk Virtua fighter som jeg mener føltes stivt i forhold. Det lille jeg har sett av Tekken 6 har ikke imponert meg. Men for all del, prøv å overbevis meg.


Okay, så hva har DoA som ikke Soul Calibur har?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Kanskje vi alle her burde skaffe seg tekken 6 og konkurere om hvem som slipper å spille det
"He does not just play games. He wins them."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!