Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dine favorittvåpen fra spillverdenen!


Mine favoritter er M4 carbine og AK 47 fra Grand Theft Auto IV
Shitting dick nipples
  • 0
MP5 på Call of Duty 4. Det er et drømmevåpen. Jeg dominerer så inni granskauen med det våpenet at alle motstanderene leaver gamet
  • 0
synes sniper riflen i sin helhet er så ufattelig deilig, skyte en fra over hele banen rett mellom øya uten at han aner hva som skjedde
  • 0
BAZOOKA! - Vilkert som helt spill, men spesielt Star Wars Battlefront.

Og skyte en misil i fienden, for at den skal senere fly febrilsk i luften og lande i en smertefull død er en FANTASTISK følelse! Burde bli mindre realisme og mer eksplosjoner i spill


selvførgelig, vist ikke Bazooka er tiljenglig må jeg ha en Ak-47.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Siterer pidipjokk:
MP5 på Call of Duty 4. Det er et drømmevåpen. Jeg dominerer så inni granskauen med det våpenet at alle motstanderene leaver gamet



Du har jo god selv tillit.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Lanceren fra Gears of war 1-2. Mer saging enn det, blir det ikke!
  • 0
Siterer pidipjokk:
MP5 på Call of Duty 4. Det er et drømmevåpen. Jeg dominerer så inni granskauen med det våpenet at alle motstanderene leaver gamet


Hvis du liker mp5 så bør du sjekke denne. http://www.youtube.com/watch?v=zYIf8yw1Aog
  • 0
Keyblade fra Kingdom Hearts ^^
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer snappa:
Citerer pidipjokk:
MP5 på Call of Duty 4. Det er et drømmevåpen. Jeg dominerer så inni granskauen med det våpenet at alle motstanderene leaver gamet


Hvis du liker mp5 så bør du sjekke denne. http://www.youtube.com/watch?v=zYIf8yw1Aog


mp7'en er dritkul. Eit av favoritt våpena mine i Battlefield 2 .
G36-C er også ganske tøfft etter mi meining;P
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
mp7'en er dritkul. Eit av favoritt våpena mine i Battlefield 2 .
G36-C er også ganske tøfft etter mi meining;P</quote>

litt usikker på hva slags ammo g36c bruker, men det er uten tvil et heftig våpen. det som er rått med mp7 er rekylmottaket
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Keyblade fra Kingdom Hearts ^^


Der sa du det.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Sniper rifla i GTA4<3 Elsker å sitte oppå et tak og "jakte" på helikopterpiloter Eller kanskje colten på CounterStrike

Hunting rifel i fallout 3. Hovedsaklig pga. lyden (orgasmisk)--
Spotify<3
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Keyblade fra Kingdom Hearts ^^

Quoteable!
Just kill him with your awesome
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Våpen fra "den ekte verdenen" som har blitt tatt med til spillverdenen: Slik som i GTA, Call of Duty eller CS må være M4. Elsker M4-rifla i MGS og GTA.

Et fiksjonelt våpen må være Gravity Gun fra Half-Life 2. MIRV fra Fallout 3 er også en sterk deltager med sin atomeksplosive moro
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
MK 23, Famas og MP7 fra RBS Vegas 2
You can't see me!
  • 0
Har fått en ny favoritt ved å spille MGS2, Tranqualizer gun, fungerer faktisk mye bedre enn AK-47^^

Vet ikke om det regnes som et våpen, men om det gjør det så scorer HADOUKEN veldig høyt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Longshoten i Gears of War 1. Et våpen som kan være veldig horete i feil hender, men utrolig profesjonell i de riktige hender.
Jeg sparker rompe
  • 0
gunblade!
I did want to help you! ...but i was outvoted 5 to 0...
  • 0
dragon blade fra ninja gaiden 2
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Siterer true ace:
gunblade!


Fra FF 8
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
det må vere master sword fra zelda spillene. det er bare best og en klassiker
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Nok en gang vil jeg si Halo briljerer med sitt brede arsenal. For å nevne favorittene: Gravity hammer, Energy sword, Spartan laser, Rocket launcher, Sticky grenade og Plasma grenade. Molotovene fra CoD: WaW, M4 Carbine og Barrett 50 .kcal fra CoD 4: MW er også lovlig digge
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Km nettopp på at kniven til den kvinnlige assassins i killzone 1 var uffatelig digg.. tror jeg må si den.
Siterer pidipjokk:
MP5 på Call of Duty 4. Det er et drømmevåpen. Jeg dominerer så inni granskauen med det våpenet at alle motstanderene leaver gamet


Er jo et av større n00b våpen på spillet da, da den har mobilitet som en sub og rekkeviden er mer til en assult rifle. pluss høy fire-rate
og damage. ")

mest skilla våpen på cod4 er scorpion,
eller kanskje g36c da den ikke har noen sider som ermer pluss en de andre.

jeg likte ak-47 på cod4 husker jeg ")
  • 0
Hammer of Dawn - Gears of War
Master Sword - The Legend of Zelda (klassiker!)
Golden Gun - James Bond 007: Nightfire (ja, litt ut, men har hatt gode stunder med den gyldne pistolen)

Maneg fler, men orker ikke å skrive opp
En Fuego!
  • 0
Tja. Mine favoritt våpen må nok bli:
PPSH-41 fra COD 5
M4 fra COD 4
M1A1 Garand fra Brother in Arms Hells highway
MP 5 fra COD 4
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!