Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dine favorittvåpen fra spillverdenen!

Atombomba/Ione kanonen i Command & Conquer: Renegade
M16A4 i CoD4 (Sannsynligvis det feigeste våpenet i spillet!)
Mk-II og Mosin Nagant fra MGO.
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Portal gun og Gravity Gun er mine absolutte favoritter, ettersom man kan gjøre så mye nyttig/sprøtt med dem
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
tre røde skjell og rakketten i Mario Kart Wii!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Det siste ''lilla'' våpene i Jak 3, dreper alle fiendene på skjermen med 1 skudd
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Det må jo såklart være Megatanken på Advance Wars Dual Strike.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer gamer757:
Det siste ''lilla'' våpene i Jak 3, dreper alle fiendene på skjermen med 1 skudd

Peace maker heter det Det eier kraftig.
xO
  • 0
Gravity Gun (HL 2 + Ep 1 & Ep 2) - Ingen over, ingen ved siden av. Men mange under.
  • 0
av de jeg kommer på nå så er det vel mp40
The Simpsons!
  • 0
Master-Sword fra The Legend of Zelda...
Dies irae kyrie, libera me domine. Dies irae kyre, requiem da domine. Dies irae kyrie, sanctus, sanctus excultate.
  • 0
p222 fra Css, Bare digger lyden
  • 0
dusj-hode fra dead rising.
ta dusj-hodet i nakken på folk sånn at de blir dusjet i sitt eget blod.
gæærnt!
  • 0
Ståltråden fra Hitman-spillene.
Fnord
  • 0
Groovitron, Ratchet & clank tools of destruction. Der.
  • 0
Jeg har mange favorittvåpen! Gravity Gun fra Half Life, hagla, granatkastærn med en knivgreie, snipern, sverdet og plasma granatene fra Halo og maskingerværet med motorsag fra Gears of War.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer Gjetaren:
Groovitron, Ratchet & clank tools of destruction. Der.

Den er jo epic da

Men liker også Baur H-AR fra bf2142
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Det siste ''lilla' våpenet fra jak 3, det gjør hele skjermen hvit å dreper alle
  • 0
  • RDB
  • RDB
Hadde jeg møtt en dude som dual-wielda Portal-Gun og Gravity-Gun hadde jeg løpt som faen.
Begge våpnene er bevis på at sierra er de som står for innovasjon i FPS-universet. Ingen av våpnene er dødelige i seg selv. Men dersom brukt på rette måte kan du nok skape mye kaos med dem. Det er så mye rom for kreativitet med de to våpnene at bare fantasien setter grenser. Synd det er så få sånne våpen i spillverden; Våpen som ikke gjør direkte skade, men likevel er nyttige i kamp. De er bare så geniale at jeg ikke kan beskrive det.
  • 0
Du har rett i det
  • 0
motorsagbajonetten i Gears of war!
  • 0
Workhorse coalition fra Gears of War. Elsker og sage Locust i to!
  • 0
.50 Desert Eagle
menomg
  • 0
B.A.R (Browning Assualt Rifle) i BF1942. Har knerta uendlig mange med den..
S12K i bf2 er også en uslåelig klassiker i close combat
ALF GEIR?!!
  • 0
Har ett bra forhold til Hagla i MGS3. Huset med sokolov i, Jeg bare Argh! Er på toppen av trappa! En kule med mitt navn på er i geværet til han vakten bak meg! Han er tre trappetrinn unna, jeg åpner kassen som ligger for mine føtter.To skritt unna.En hagle? får duge.Ett trinn.
180 Graders vinkelomvending! Argh!
Boom! Woohoo! And the crowd goes wild! Utrolig tilfredsstillende!
(Kremt)
og så SAA'en da.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
pandora i dmc 4
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
R.Y.N.O i ratchet and clank er definitivt yndlingen
men samuraisverdet i dead riding som bare slizer zombiene i to er så deilig å bruke.
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!