Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dine favorittvåpen fra spillverdenen!


  • ES
  • ES
Denne tråden lagde jeg på det forrige forumet også. Tenkte jeg like gjerne kunne lage den på nytt nå.

Skriv hva favoritt våpnene deres heter, hvilke spill de kommer fra og hva som gjør at de er blitt dine favoritt våpen! Kommer du på flere etter hvart er det ikke noe problem å føye til i senere poster!

Her er noen av de jeg kommer på nå:
- Plasmagranatene fra Timesplitters 3, kommer også fra Halo.
Jeg liker de fordi det er fett og kaste de på folk, siden de klistrer seg på personen du kaster de på.
- Remotemines fra Timesplitters 3, det er miner som kan aktiveres med en håndkontroll. De kan feste seg på vegger og folk. Du kaster f.eks. minen på en fiende som løper forbi deg, du skrifter til håndkontrollen og trykker på skyteknappen! Boom! De er fete.
- AK47 fra Black, lager veldig mye skade, og er deilig å bare holde inn skyteknappen og se fiendene falle.
- Gravity Gun fra Half Life 2, sett at en venn har brukt det og brukt den selv. Den er kul å bruke siden man kan løfte opp det meste med den og kaste de på fiender eller andre objekter. Veldig kul å bruke online i HL2: Deathmatch. Er også morsomt å ta imot ting man får mot seg.
- C4 fra Mercenaries, man kan sprenge hele bygninger. Nesten alt kan ødelegges med C4! Ja, sier vel alt.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Shotguns - Vilket spel som helst.

Jag bokstavligen älskar att få pumpa bly i mina fiender.
  • 0
  • Ole
  • Ole
Flytta fra off-topic til spill.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
black:g36c , sammen med m 16.
halo 1. pistol. halo 2. smg
god of war. det digre lille sverdet, husker ikke hva det heter
  • 0
Gitaren på DMC3! den er kul! Og mange av de ES nevner. Blant annet gravity gun og de remote granatene. (men jeg har brukt dem i F.E.A.R, men glemmer dem hele tiden )

Lagt til 2006-10-14 15:59:
også må ikke C4en på mercenaries glemmes!
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer Iqaros:
Shotguns - Vilket spel som helst.

Jag bokstavligen älskar att få pumpa bly i mina fiender.


Ja, glemte det, hagler/shotguns, de er også mine favoritter. De har så mye kraft.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Gravity Gun fra Half Life, kan kødde rundt med et våpenet i et kvarter uten å nødvevdigvis drepe noen.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Gravity Gun....Finnes ingen tvil hehe
  • 0
ELSKER GRANATER bare se kroppsdeler fly rundt i rommet(det hørtes veldig groteskt ut men ja,ja...) og den trofaste gatlinggun i bunkerser og bare skyte på venner som ser opp i vinduet etter meg mens jeg er bak dem... og selvfølgelig heav-machinegun/minigun å ligge i et rom/gang og plaftre ned fyr etter fyr... det var morsomt på battlefield det! fikk flest kills den gangenxD
Buuuuuuurn!
  • 0
  • ES
  • ES
Granatene på BF1942 er supre, men de er litt for kraftige.
Husker da jeg spilte Far Cry online, var en bane som het mp_radio. En del folk hadde samlet seg i den øverste etasjen i tårnet (går bare en stige til den øverste etasjen, dvs ingen trapp). Jeg kastet en granat opp der og fikk 4 kills, det var moro!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
har ikke prøvd de på battlefield2142 men på battlefield2 eide de men litt liten blas radius, men de var ikke så imba så jeg er ikke helt sikker
Buuuuuuurn!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Gravity gun er selvsagt en favoritt.

Ellers er snikskytteren i Red Orchestra super.
  • 0
  • ES
  • ES
Sakkosekken-

Hvis du misforstod, så skrev jeg 1942, ikke 2142.
Granatene er bra på Battlefield 2, men som du sier har de ikke så stor blast radius, imotsetning til granatene på 1942!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
ah sorryXD det har vært så mye snakk om 2142 så... men elsker også pistol med lyddemper komme bak en fyr og: BOOM! HEAD SHOOT!
Buuuuuuurn!
  • 0
Elsker jo hagle eller WP grenade på MGS3 da! Også patrioten med evig ammo Elsker også det våpenet i F.E.A.R som kun etterlater skjelletene!!!! Det er digg!
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
sånne våpen er drit råe!!! molekyl fjærnere
Buuuuuuurn!
  • 0
Shotguns, uansett spill er de geniale, bare elsker å se folk fly bakover !
Veni vidi vici
  • 0
ja.... hva er det som er så tilfredsstillende med å skyte folk? jeg kommer i en "lykke rus" når jeg dreper noen
Buuuuuuurn!
  • 0
MC Manus fra Saint's Row...
MC Manus says hallo
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Shotguns er generelt veldig kule, men i Mercenaries er det en veldig skuffende opplevelse, er noe klikk med lyden der så du mister helt følelsen av å bruke det. er ikke helt ikker på hvordan folk reagerer når du treffer dem heller.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
ja da er det bare kipt å bruke shotgun hvis man ikke har den råe lyden når man skyter og bod sprutinga eller at de fly bakover(litt)
Buuuuuuurn!
  • 0
Needle gønnern fra Halo er rå! Spessielt når du får satt i skikkelig mange nåler i motstandern, så blir det en real eksplosjon!

Også digger jeg generelt granater. Hvis jeg spiller COD 2 med noen kammerater over Xbox Live. Så blir vi kanskje enige om å ta "Melee only" (bare slåing med gønnern) og granater, så får jeg ofte mange granatkills.

Granaten over alle granater er plasmagranaten fra Halo. Er så jækla morsomt og kult at du kan pælme den så langt og bare se den fly og treffe en motstander laangt der borte og se han løpe i 2 sek med en lysende blå granat på seg

En gang jeg spilte Halo 1 kampanjen, så der hvor man er på covenant skipet for å hente Captain Keyes, så så jeg et par elites med plasmasverd på andre siden av rommet, sikta og kasta en plasmagranat og traff han ene. Da sa den ene marinen "good throw, Chief!"
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
jeg digger SVD dragunov på MGS3 så jævelig
eeehhhhh?
  • 0
masamune eller gunblade fra final fantasy VII og VIII
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Blades of Chaos i God of war
"det er bedre med system i rotet enn rot i systemet"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!