LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Tiårets Beste spill


      Hva er de 10 beste spillene de siste ti årene? Jeg har min mening, men vil gjerne høre deres først!

      Kjør på folkens!
      "Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
      • 0
      Ville nok sagt i hvert fall No More Heroes, Twilight Princess, Super Mario Galaxy, Wind Waker, Super Smash Bros. Melee/ Brawl og James Bond: Everything or Nothing. Kommer sikkert tilbake med resten senere.
      Rett meg om jeg ikke tar feil...
      • 0
      • Los
      • Los
      Mass Effect, Oblivion, BioShock, Half Life 2 er spill som med ett dukker opp. Spill som jeg tror også fortjener en plass på listen, men som jeg ikke har prøvd er: Dragon Age og Batman: AA.

      Usikker på om jeg klarer å sette opp en rekkefølge..

      1: Mass Effect
      2: Half Life 2
      3: Morrowind
      4: BioShock
      5: Oblivion

      Kanskje? Men det er nå...i morgen tidelig kan jeg være helt uenig med meg selv hehe.

      **EDIT**

      Kom akkuratt på at Morrowind også var laget i dette tiåret! Tenk å glemme noe slikt!
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      1. Paper Mario: The Thousand Year Door
      2. Uncharted 2
      3. Little Big Planet

      [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
      • 0
      • Missing Avatar
      • ISAF
      1. Dawn of War 2
      2. Gears Of War
      3. F.E.A.R 2 project Origin
      Tungur Knivur
      • 0
      Av de jeg kommer på, og har spilt

      1. Star Wars: Knights of the Old republic, aka KOTOR (2003)
      2. Battlefield 2 (2005)
      3. Half Life 2 (2004)
      4. The Elder Scrolls: Oblivion (2006)
      5. Star Wars: Knights of the Old republic II, aka KOTOR II (2005)
      6. Mass Effect (2008 )
      7. Dragon Age: Origins (2009)
      8. BioShock (2007)
      9. Mafia (2002)
      10. FarCry (2004)
      Fabelaktig!
      • 0
      Siterer nintendodude:
      Ville nok sagt i hvert fall No More Heroes, Twilight Princess, Super Mario Galaxy, Wind Waker, Super Smash Bros. Melee/ Brawl og James Bond: Everything or Nothing. Kommer sikkert tilbake med resten senere.


      Har du bare spilt nintendo-spill i løpet av tiåret?
      When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
      • 0
      De beste spillene jeg har spilt/brukt absurd mye tid på? Lett. Hvem som er best? Øh.
      I ingen spesiell rekkefølge (og bare spill jeg selv har spilt):

      Half Life 2
      The Elder Scrolls 4: Oblivion
      Halo Combat Evolved
      Uncharted 2
      Mass Effect
      Bioshock
      Crysis
      Pokemon Silver
      Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
      • 0
      er litt vanskelig å nevne 10, men noen kan jeg da nevne: chrono trigger DS, warcraft 3, sonic adventure 2 battle, super smash bros melee, super smash bros brawl og tales of vesperia.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!