Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Er det sånn at de dør sakte men sikkert, eller dør alle på en gang?
  • 0
De dør en og en. Du får beskjede når en innbygger dør.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
De dør en og en. Du får beskjede når en innbygger dør.


Jepp, har selv mistet Blackwater, av alle steder, Men har egentlig vært ganske lite i West Elizabeth i Undead Nightmare, mest for å oppsøke Zombears egentlig
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har ikke mistet noen enda Jobber med å få trophiet der du skal ha alle byene trygge samtidig

Ellers så er jeg på jakt etter famine, så jeg kan få «blood pact» og så skal jeg skaffe meg Unicorn
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Får vel stikke å redde de stakkars folka da.. Kan være litt kjekt å ha litt folk der når jeg er der. Blir vel über creepy hvis ikke
  • 0
Siterer Kronoz:
Jobber med å få trophiet der du skal ha alle byene trygge samtidig


Det har jeg, overaskende lett å få tak i egentlig. Er bare å gå en by til unsettning straks den blir angrepet av Zombier

Siterer Kronoz:
og så skal jeg skaffe meg Unicorn


Unicorn er awesome, elsker at det kommer regnbuer fra bakenden, dessuten tror jeg den er bortimot udødelig. Den tåler ivertfall tre dynamittkubber, så det tyder ikke på stort annet
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det har jeg, overaskende lett å få tak i egentlig. Er bare å gå en by til unsettning straks den blir angrepet av Zombier

Joa. Har bare veldig begrenset med spilletid, så jeg har kanskje spilt 5-7 timer tilsammen så langt
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Folk som har Undead Nightmare; Spinner DVDen nå dere spiller det, eller spilles det rett fra HDD? Trenger man red dead redemption-discen for å spille det?
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer kris2ffer:
Folk som har Undead Nightmare; Spinner DVDen nå dere spiller det, eller spilles det rett fra HDD? Trenger man red dead redemption-discen for å spille det?


Man må starte RDR fra disken også velge enten Red dead redemption eller Undead Nightmare, så du må ha Discen for å spille det hvis du kjøper det.
  • 0
Siterer kris2ffer:
Folk som har Undead Nightmare; Spinner DVDen nå dere spiller det, eller spilles det rett fra HDD? Trenger man red dead redemption-discen for å spille det?


Det kommer jo ut på disc i butikken 26 November tror jeg.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Det kommer jo ut på disc i butikken 26 November tror jeg.

Stemmer det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Noral:
Det kommer jo ut på disc i butikken 26 November tror jeg.


Håh. På bursdagen min gitt. Hadde jeg visst det hadde jeg satt den på ønskelisten.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Syns ikke undead nightmare var så bra. Jeg syns de kunne ha adda en huuuge free roam update istedenfor
Carpe Noctem
  • 0
Jeg er uenig. Synes at de endringene som er gjort i Free Roam (sp) er relativt massive. Jeg mener, alt fra værsyklus, random events, dyr, farger og byer til kjente karakterer er endret på eller skrevet inn. Det er en godt gjennomført utvidelse som gir nytt liv i et ellers så perfekt spill.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg syns oppdragene var ensformige og langt i fra like gode som de i orginal SP. Zombiene er ikke morsome å sloss mot heller. Bare headshots og liten ammo? Dårlig kombinasjon. Dumt at dette er den siste DLC'en, men jeg kan innrømme at man får mye for pengene.
Carpe Noctem
  • 0
Det er ikke den siste såvidt jeg vet. Skal komme en free roam oppdatering også.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Det er ikke den siste såvidt jeg vet. Skal komme en free roam oppdatering også.


Er du sikker? De nevte ikke flere etter det jeg kan huske, men hva handler den om??
Carpe Noctem
  • 0
Free Roam -- Launch date TBD (Price TBD)

* Additional Free Roam challenges
* New action areas and defensive placements
* Posse scoring and leaderboards
* New anti-griefing measures in Free Roam


http://www.joystiq.com/2010/07/08/red-dead-redemption-to-get-fo
ur-new-dlc-packs-first-due-in-augu/
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Free Roam -- Launch date TBD (Price TBD)

* Additional Free Roam challenges
* New action areas and defensive placements
* Posse scoring and leaderboards
* New anti-griefing measures in Free Roam


http://www.joystiq.com/2010/07/08/red-dead-redemption-to-get-fo
ur-new-dlc-packs-first-due-in-augu/


Den har kommet tror jeg. Den ble puttet i Liars and cteats pakc. Den skulle være alene og være gratis, men microsoft godtok det ikke så da ble den med i Liars and cheats.
Carpe Noctem
  • 0
Sikker? Kan ikke huske å ha lest noe om det, men for alt jeg vet så stemmer det.
Uansett, noen som vet hvor jeg kan finne alle de fire typene zombier så jeg kan ta de med en runde dead eye?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
De enste jeg vet om er den gratise co-op-et-eller-annet-pakken, UnDead Nightmare og Liars and Cheat.
  • 0
Siterer fantomena:
De enste jeg vet om er den gratise co-op-et-eller-annet-pakken, UnDead Nightmare og Liars and Cheat.

Og legends and killers.
  • 0
Jeg kan forklare enda nærmere hvis det var uklart.

R* lagde Liars and cheats og en pakke til som skulle være free roam basert. Begge var gratis, men Microsoft sa at det var for mye content i de eller noe til at de kunne være gratis. Da putta R* de to gratispakkene sammen og da ble det "Liars and Cheats 800MS"
Carpe Noctem
  • 0
Virker litt lite trolig på meg altså. Microsoft har strengt tatt ikke noe de skulle ha sagt når det kommer til hva Rockstar putter i pakkene sine. Så var jo Liars and Cheats annonsert samtidig som Free Roam pakken.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Sikker? Kan ikke huske å ha lest noe om det, men for alt jeg vet så stemmer det.
Uansett, noen som vet hvor jeg kan finne alle de fire typene zombier så jeg kan ta de med en runde dead eye?


Alle fire står lina opp utenfor porten til El Presidio. Bare å markere så mange som mulig, håpe på det beste og loade en save hvis du ikke får alle.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!