Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~


Siterer Arawos:
Du har ikke RDR?...GÅ VEKK!! LØP OG KJØP, GODDAMNIT!!!!!!


Siterer BlueDaf:
Buhu! MEN HVA MED HAN SOM IKKE HAR GEARS OF WAR?!!?


Gå og legg dere begge to
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noen som blir med nå??
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer BlueDaf:
Citerer Arawos u har ikke RDR?...GÅ VEKK!! LØP OG KJØP, GODDAMNIT!!!!!!

Buhu MEN HVA MED HAN SOM IKKE HAR GEARS OF WAR?!!?


Gears of War er en av de mest oppskrytte spill-seriene noensinne.
Historien er middelmådig, det har null sjarm og kontrollen er klunkete.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Citerer BlueDaf:
Citerer Arawos u har ikke RDR?...GÅ VEKK!! LØP OG KJØP, GODDAMNIT!!!!!!

Buhu MEN HVA MED HAN SOM IKKE HAR GEARS OF WAR?!!?


Gears of War er en av de mest oppskrytte spill-seriene noensinne.
Historien er middelmådig, det har null sjarm og kontrollen er klunkete.


Disagreed
The D' is silent.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Gears of War er en av de mest oppskrytte spill-seriene noensinne.
Historien er middelmådig, det har null sjarm og kontrollen er klunkete.


Uenig.

Jeg likte enspilleren veldig godt faktisk

Flerspilleren klarte jeg aldri å sette meg inn i... (Jeg ble eid!)
Så jeg har ikke noen formening om den.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Da får jeg takke for all hjelp til å ta spillet på Hard. Nå har jeg sagt meg ferdig med dette spillet og det kan endelig selges.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Da er 1000/1000G i boks, og jeg får se om jeg gidder å spille det noe mer før jeg selger det i neste uke. Om det skulle komme en patch i mellomtiden, så si ifra her i tråden!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Da er 1000/1000G i boks, og jeg får se om jeg gidder å spille det noe mer før jeg selger det i neste uke. Om det skulle komme en patch i mellomtiden, så si ifra her i tråden!


Vel, nå som du har 1000/1000 og jeg har 900/1000 så trenger jeg ikke spille det for egen del eller for å booste andre lenger. Så uansett om det kommer en patch så kommer jeg til å selge det. Det er begrenset hva en patch kan fikse og Brink er rett og slett ikke spillet for meg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har ikke noen tro på at det kommer til å fikse spillet noe veldig for min del eller, men jeg hadde bare håpet på å få prøve Versus delen litt mer før jeg solgte det. Men jeg gidder ikke å vente på at spillet skal tappe seg for mye i verdi før det skjer...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Brink er så og si lagt på hylla nå. Kommer bare til å prøve meg på et par achievements til så er jeg ferdig med det.
  • 0
Så jævla morosamt!! Han tar jo helt av!!

Er endelig level 20!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Its official, Be More Objective 3 Stjerner er omogleg alene!!!!


Tenkte bare gi et lite tips hvis folk fortsatt har problemer med challengene. Jeg hadde store problemer med Be more objective nr 2 samt tower defence nr 3 selv. Men så så jeg et eller annet sted på nett at når man ranker opp så scaler bot'ene også. Derfor startet jeg en ny karakter og tok challengene først, og klarte absolutt alle sammen på første forsøk

Hvis man får nok xp til å nå lvl 5 (rank 2) mens man tar challengene så kan man bare respec'e sånn at man havner på lvl fire (rank 1) igjen ;)

Forskjellen var helt utrolig stor fra da jeg prøvde dem når jeg var lvl 15-16 og når jeg var lvl 1. Bot'ene bare surra rundt så var ikke noe stress i det hele tatt
I rather die on feet than live on my knees.
  • 0
Da prøver jeg det
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Det fine er at man på dne nye karakteren kan bruke alt av våpen attachments man har åpnet på den forrige karakteren, så for meg hjalp det veldig å ha drummagazine på begge våpnene mine. Hadde 60 skudd på primaryen og 70 på secondery. Trengte nesten ikke lade

Det kjipe med denne måten er at man må ta alle challengene på nytt, men de første er jo ikkenoe stress i det hele tatt
I rather die on feet than live on my knees.
  • 0
Får vel prøve dette jeg og. Lagde en karakter, men orka ikke engang å prøve for jeg syns ikke det hørtes troverdig ut (der jeg leste det), men siden du klarte det så fort så må det prøves
Carpe Noctem
  • 0
Hehe. Jeg merket iallefall stor forskjell. For da jeg prøvde å ta Be more objective 2 med den gamle karakteren min var det totalt umulig for meg å få hacket den tingen for jeg klarte ikke rydde opp i de folka som skjøt på meg. Med den nye karakteren min så bare drepte jeg alle fiendene og fikk så og si stå i ro alene og hacke.

Og det å gå fra å prøve 20+ ganger til å klare absolutt alle på første forsøk, er bevis nok for meg ;)

Håper dere klarer det også da
I rather die on feet than live on my knees.
  • 0
Har 1000 G på Brink nå!! Takk for at du blåste litt liv i metoden for den funka!
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Har 1000 G på Brink nå!! Takk for at du blåste litt liv i metoden for den funka!


Gratulerer!
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Arawos:Har 1000 G på Brink nå!! Takk for at du blåste litt liv i metoden for den funka!

Gratulerer!


Jeg håper den nye DLC'en bringer flere achievements egentlig, for om de ha samme vanskelighetsnivå så vil jeg nok få tak i de også
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Har 1000 G på Brink nå!! Takk for at du blåste litt liv i metoden for den funka!


Så bra Gratulerer
I rather die on feet than live on my knees.
  • 0
Var det i Juni den første utvidelsen skulle komme?
  • 0
Er Brink et godt kjøp? Er det verdt 273kr?

Jeg vurderer sterkt å kjøpe det til PC nemlig
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer fantomena:
Var det i Juni den første utvidelsen skulle komme?


Yup fantomena

Siterer RockFuzzEleven:
Er Brink et godt kjøp? Er det verdt 273kr?

Jeg vurderer sterkt å kjøpe det til PC nemlig


Les noen anmeldelser du. Jeg anbefaler min
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg har lest en del anmeldelser, noen slakter spillet, andre forguder det.

Dessuten stoler jeg ikke særlig på anmeldelser rundt omkring, jeg vil heller høre meningene til et par her på forumet
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!