Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox Live - hjelp!


Hei og hå, lenge siden sist, GR!

Jeg har 2 problemer, og de lyder som følger:

1. - MSN/Windows Live kontoen som er assosiert med min XBL gamertag har jeg ikke tilgang til lenger. Hvordan kan jeg da få byttet den ut, slik at en annen MSN/WL konto blir assosiert med gamertagen min? Som sagt, jeg har ikke tilgang til den nåværende registrerte kontoen.

2. - Her om gjorde en venn "tilfeldigvis" slik at jeg fikk parental control, hvordan kan jeg deaktivere dette?
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
1. Usikker her, men jeg tror du må ringe til kundeservicen om dette siden MS er streng når det kommer til slike ting. Pga sikkerhet o.l.

2. Er litt usikker på hva du mener, men er du under 18 år så kan du ikke fjerne den helt (hvis ikke mailen din da er over 18 år). Skal du deaktivere ting så må du gå til "personal settings" eller "family settings" og velge. Dette skal være i grunn lett å finne ut av.
  • 0
Det jeg mener med 2. er at en venn satte på parental control på gamertagen min. Det gjør at jeg bl.a. ikke kan få Facebook updaten. Hvordan fjerner jeg det helt fra gamertagen?
Underneath the arcade, details collide.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!