Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dragon Age: Origins ~ Offisiell tråd ~


Ok, nå skal jeg prøve å få støtte fra magikerne på The Circle eller hva faen det heter. Jeg har blitt fanget i en sånn verden av en demon, og jeg aner faen ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan bli mus og forvandle meg til demon, men aner ikke hva jeg skal gjøre. Vet at man kan gå i musehull og sånn, men jeg aner faktisk ikke hva jeg skal gjøre nå. Please, hjelp.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Du må drepe en demon på hver av sirklene og redde vennene dine
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Predator:
Ok, nå skal jeg prøve å få støtte fra magikerne på The Circle eller hva faen det heter. Jeg har blitt fanget i en sånn verden av en demon, og jeg aner faen ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kan bli mus og forvandle meg til demon, men aner ikke hva jeg skal gjøre. Vet at man kan gå i musehull og sånn, men jeg aner faktisk ikke hva jeg skal gjøre nå. Please, hjelp.


Du skal bekjempe en stor demon i flere forskjellige "verdener" innenfor "The fade" (verden du er i). Etter at du har lært å bli mus snakker du med trollmannen og drar deretter til en annen "verden" med den portalen (et slags fat, ser ut som en døpefonn). Herfra er det mange verdener, du lærer nye former i dem som du trenger for å løse de andre. Finner du den der du bare trenger mus og får enda en av de fire formene så må du dra et sted der du trenger de to osv. Brukte 6 timer på det første gangen og 45 minutter på det andre gangen! Lykke til

Send meg en pm om du trenger noe mer detaljer eller annen hjelp
  • 0
Serr, det er jo den kjedeligste delen av spillet.
  • 0
Fikk kjøpt spillet for et par dager siden for 10 kr på Rema 1000
  • 0
Siterer fantomena:
Fikk kjøpt spillet for et par dager siden for 10 kr på Rema 1000


Kødder du?
  • 0
Han mener nok 1000.
  • 0
Nei, kødder ikke Betalte 10 kr
  • 0
Slutt å lyv!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Jeg lyver ikke, dessverre
  • 0
Siterer fantomena:
Nei, kødder ikke Betalte 10 kr
Men så forklar da, hvordan/hvorfor fikk du det så billig?
EvilSoulEater
  • 0
Rema 1000 hadde et billigsalg hvor jeg bor (Fauske). De solgte en del nye spill og en del gamle spill for 10 kr. Dessverre så gikk det bare 2 dager før alle billigspillene var utsolgt.
  • 0
Hvor blir det av Awakening? Skulle ikke det komme idag?
  • 0
Nop. Kommer på fredag i Europa
  • 0
Gah... nedtur -.-

Jaja, får vel fortsette den evige reisen mot lvl 61 i Borderlands så lenge.
  • 0
no

jaja, er i 59 på borderlands no, men gledet meg til awakening i dag
Go ahead, make my day
  • 0
Den kommer torsdag faktisk, ikke fredag

Her er hva Chris Priestly sa:

As announced, Awakening is available today in retail outlets in North America. It is available digitally worldwide on the 18th.
  • 0
Foxhunter ikke skrem meg på den måten

xD
Go ahead, make my day
  • 0
Hvilke vansklighetsgrad bør man spille det på 1. gjennomgang?
Har nemlig prøvd å like spillet, men det er bare noe med det som gjør at jeg misliker det, kan være noe med at jeg muligens ikke helt forstår gameplayet ennå, men kan også være fordi normal er for vansklig for meg...
  • 0
Jeg tok første gjennomspilling på medium, da jeg fant ut at det ikke var trophies på vanskelighetsgradene skrudde jeg ned til easy på de neste savegamesene mine
  • 0
Fikk nå høre at grunnen til at utvidelsespakken kommer på torsdag istedenfor tirsdag er fordi PSN oppdateres bare på torsdag. Og for å unngå krig (eller hva som skal skje) så må XBL vente.
  • 0
3200 ms points for Awakening!?
Det er litt i meste laget eller...

Jeg er klar over at det så og si er et nytt spill, med 25+ spilletimer,
men det er fremdeles bare dlc. (med bare 8 nye achievements)
Jeg hadde forventet 2400 ms points, slik som shivering isles til oblivion kostet.
Men når det er 800 ekstra må jeg drøye litt med kjøpet.
  • 0
Det koster 250 kr på platekompaniet. Men det er vel nesten 3200 ms points eller hva?
  • 0
Må faktisk utsette kjøpet på Awakening jeg og
Go ahead, make my day
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!