Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

STØTT MW 2 PC SPILLERE!!!!!


  • Rev
  • Rev
CoD MW2 skal tydeligvis ikke ha dedikerte servere. Som betyr at det kommer til å ødelegges på pc. Det vil bli slutt på kompetitiv spilling, promod (promod har fikset alt som var galt med cod4). Dette vil ødelegge for de fleste pc spillere. Vær så snill og signer på denne http://www.petitiononline.com/dedis4mw/petition.html
Få flest mulig til å signere så kanskje IW tenker litt på pc gamere også
Sign plox <3
  • 0
Dette kunne ikke blitt sagt i MW2-tråden?
  • 0
Litt unøvendig tråd? Dere må bare slappe av, MW2 kommer sikkert til pc
  • 0
burdre vært dedikerte servere anyway[alle platformer/ alle spill] hater matchmaking..

suger balle.
  • 0
NEI!
Ikke på PC, det var derfor jeg kjøpte meg CoD 4 til Xbox 360 OG PC!
Matchmaking fungerer helt fint på konsoll, men på PC?
Kom igjen a'!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Rev
  • Rev
This is important, derfor lagde jeg ny tråd
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Litt unøvendig tråd? Dere må bare slappe av, MW2 kommer sikkert til pc

SKJERPINGS MED KOMMENTAREN.
-LuXe
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Jeg er jo tilhenger av matchmaking til konsoll, og jeg er jo hovedsakelig konsollgamer. Men jeg lurer litt på hvorfor IW har gjort dette?
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Nei det bør være dedikerte servere for PC! Vil ikke ha det forbanna matchmaking drittsystemet til PC. Skjønner ikke hvorfor de skal være så vanskelige? Konsollgaming er ikke alt i verden, eller er det virkelig slik for noen?

Siterer Rampage Jackson:
burdre vært dedikerte servere anyway[alle platformer/ alle spill] hater matchmaking..

suger balle.


Kunne ikke vært mer enig. Er så mye enklere når man sitter og blar gjennom en liste av servere, enn å sitte å glo på skjermen til spillet finner deg noen og spille med!

I mine øyne var dette en høyst nødvendig tråd, og godt med en link hvor man kan signere å håpe at IF gjør noe med dette!
  • 0
Denne tråden er nødvendig ja!
Jeg er en fan av Matchmaking på konsoll, men på PC blir det bare feil, og jeg klarer rett og slett ikke å forestille meg hvorfor IW skulle velge å gjøre det slik.
Håper de ombestemmer seg...!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nå er jeg unødvendig snill med deg Rev, men jeg vet hvor mye bedre du syntes PC er i forhold til konsoll...

Jeg syntes at det burde bli sidestilt, muligheten for dedikerte servere med matchmaking og egne privat servere som kan brukes til mods osv.

De har vel valgt og ha private servere på grunn av all pirat virksomheten. 60% av alle som har cod4 har lastet det ned ulovelig.

hmm, ja, les: http://www.modernwarfare247.com/news/no-dedicated-servers-ex
plaination
GT: GR Nemesis
  • 0
Neeei! jeg gråter..! sånn særiøst.. uff.
Er det noen som vet om det er online coop støtte på pc?
  • 0
Jeg er mer for matchmaking. Liker et matchmaking system hvor man møter på folk som er mer jevngode som deg. Med dedikerte server opplever jeg ofte at det blir et ubalansert spillernivå hos spillerne.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Nå støtter jeg nesten hele ideen bak IWNet!

Angrer på at jeg signa opp
GT: GR Nemesis
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg er mer for matchmaking. Liker et matchmaking system hvor man møter på folk som er mer jevngode som deg. Med dedikerte server opplever jeg ofte at det blir et ubalansert spillernivå hos spillerne.


det fungerer på konsoll, på pc er det bare tull og fjas.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Retter en advarsel mot bendik920. Slikt språk ønsker vi ikke her.
  • 0
heheee morsomt
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
  • Rev
  • Rev
Slik som jeg har opplevd det etter å ha spillt cod 4 på xbox i to år for så å bytte til pc. Så var pc utrolig mye bedre enn xbox. Dette var stort sett på grunn av dedikerte servere. Først å fremst så er det mods som er viktig med dedikerte servere. Pc communityet har bearbeidet og fikset alt som var galt med spillet og balansert det perfekt for klaner og lignende, via en mod som kalles promod, (man kan også bare spille vanlig hvis man ønsker det). Og på xbox så var det veldig plagsomt å komme inn i en match hvor man lagget, og dette skjer som regel ganske ofte på xbox. På pc så ser man hvor mye ping det er på serveren og da vet man om man vil lagge før man velger å joine eller ikke. Jeg har heller ikke opplevd noen som har cheata på promod etc så jeg ser ikke hvordan dette kan være et problem, derimot så har jeg opplevd folk som har brukt cheats på xbox sitt matchmaking system
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!