Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Left 4 Dead 2 ~ Offisiell tråd ~


to dager er for lenge! hehe. de hadde fått d i butikken idag men fikk faen ikke kjøpe d før release... Svin!!!
  • 0
Jeg og en kompis trenger to stykker å game Left 2 med på Xbox 360!
Vi har ikke giddet å begynt på spillet ennå, for vi vil ha den ''komplette'' opplevelsen med 4 ''ekte'' spillere.
Anyone out there?
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Noen som vil gjøre en gutt glad ved å kjøpe/dele L4D1 (ja 1, som i EN) så jeg kan spille gjennom den før jeg begynner på 2 ?

Lagt til 2009-11-22 19:56:
På Steam
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Tror du virkelig noen her gidder det? Kjøp det selv.
  • 0
Orker ikke xD Skal kjøpe L4D2 uansett
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Fikk L4D-bundle til PC på bursdagen min i forrige uke, og nå er jeg endelig ferdig med eneren. Så nå har jeg akkurat begynt på L4D2, og syns det er knallgøy. Det samme gjelder vel for L4D også, men med melee-weapon og litt bedre oppdrag syns jeg toeren er hakket bedrer.

Men anyways - hvis det er noen som vil spille med meg er det bare å sende en PM, så skal jeg adde dere på Steam
  • 0
Spittern er så stygg <3
Real friends stab you in the front
  • 0
Spitters er jo noen av de snilleste da... Men er enig med deg, den ser fæl ut.
Smokers er verst Er forferdelig å bli dradd så langt vekk fra gruppen at ingen rekker bort, og så bli kvelt sakte uten å kunne gjøre noen ting...
  • 0
Jockey'en er deilig <3

Lagt til 2009-12-15 22:41:
Noen som har lyst til å joine en runde i morgen eller til helgen ?
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Blackwell:
Jockey'en er deilig <3



Lagt til 2009-12-15 22:41:

Noen som har lyst til å joine en runde i morgen eller til helgen ?


Jeg kan bli med i helgen hvis jeg får mulighet til det! Tank er vidunderlig! Lett å score points på det! Hvor er dt man kan tjene poenger for å gå opp i rank?

Har greid å komme inn på en sånn server men husker det ikke nå
  • 0
Fikk dette spillet til jul, men har ikke fått Gamer-Pc'en ennå. Er det noe jeg burde glede meg til?
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Siterer sicktrick:
Fikk dette spillet til jul, men har ikke fått Gamer-Pc'en ennå. Er det noe jeg burde glede meg til?


Mhm... Minner meg om DLC men fortjener en 8/10 fra meg Dumt at det ikke er så mange forskjellige våpner.
  • 0
Kult, kanskje vi kan spille sammen en gang?
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Siterer sicktrick:
Kult, kanskje vi kan spille sammen en gang?


Vi kan godt spille sammen. Men da må du ha tålmodig for internetten min disconetter ( ?) hele tiden
  • 0
Tålmodighet er min største ferdighet
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Hmm, er dere alle på steam, eller er dere xbox-gutter?
  • 0
Hvis det står ''Den ultimate Left 4 Dead 2-tråden!'' må det vel bli begge to delene Å spille offline suger litt da. Man kan spille hvilken som helst campaign uten å låse opp noen.
  • 0
noen (trenger 2-3) som er har mulighet til og hjelpe meg og en kompis med og vinne 1 runde med enten scavange eller versus, man får i så fall achievment Strenght In Numbers
xbox360 GT: aslakrg og GT:trippy gonzales
  • 0
Spitters e så søte Ser ut som fransklæreren på skolen
  • 0
Er det noen som aner noe dato på den nye tilleggspakken som skal komme?
Real friends stab you in the front
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=M1uVi41I1oc

Hehe, jeg lo meg ihjel av Chargeren.... Dere har sikkert sett den da, men for alle som ikke har: Watch!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Trenger noen å spille L4D2 på PC med. Dere må ha mic.

Min Steam ID: Blacknack
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Hah, mic ja... Du veit jeg ikke har, men kansje, bare kansje jeg plugger den (sa jeg at jeg ikke hadde, opps! ) inn, og prøver å snakke med deg, C(ute)boy J-kins <3
  • 0
Neeineineineinei, du kan ikke ha L4D2 og IKKE ha mic! Det er jo strengt tatt umulig.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Neeineineineinei, du kan ikke ha L4D2 og IKKE ha mic! Det er jo strengt tatt umulig.


Det er umulig på vanskelighetsgrader over Normal. Selvopplevd.

Og L4D2 er umulig på vanskelighetsgrader over Normal med bots.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!