Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 4 ~ Offisiell tråd ~


What is Fallout 4?
Fallout 4 will be a futuristic post-apocalyptic action-RPG set in an alternate universe based on 50s pulp sci-fi, as if the world had stopped in the optimistic 50s and found itself on a dystopian post-apocalyptic reality. It is a sequel to the games Fallout, Fallout 2 and Fallout 3.

Is it in production?
Fallout 4 is probably not in production yet, given that Fallout 3 has only recently been released.

But will there be one?
Yes, Bethesda definitely intends to make more than one Fallout. Bethesda's Pete Hines said: "The whole reason we went out and acquired the license and that we now own Fallout is that we clearly intended to make more than one." He also added: "This is not something we're going to do once and then go away and never do it again. When that will be or how long that will be god only knows, but we acquired it specifically because we wanted to own it and develop it and work on it like we do with The Elder Scrolls".

Will it be a MMORPG?
No, it will be a single-player game, like previous Fallouts. However, Interplay licensed the rights to a Fallout MMORPG from Bethesda in 2007 and is currently developing it under the codename Project V13. Bethesda recently moved to rescind the Fallout MMORPG license, claiming that Interplay is in breach of the licensing agreement. Interplay disputes these claims.

Is it the same as Fallout: New Vegas?
No, Fallout: New Vegas is a separate project developed by Obsidian Entertainment.

Who will be making and publishing Fallout 4?
Fallout 4 will be developed by Bethesda Game Studios and published by Bethesda Softworks.

Will it be developed right after Fallout 3?
Unknown, although Bethesda is more likely to create The Elder Scrolls V after the release of Fallout 3. It is also possible that the development team will be split into two - one for TES V, and one for Fallout 4.

What will Fallout 4 be rated?
Fallout 4 has not been announced yet and is likely not even in pre-production, but the developers will likely aim at the M rating, as with previous Fallout games.

When is it going to be released?
No development has been announced yet. Therefore, there is no release date yet.

Is it made by people who made previous Fallouts?
It will be developed by the same team who made Fallout 3, from Bethesda Game Studios. Interplay and Black Isle, the Fallout and Fallout 2 developers, are not involved in the making of Fallout 3 and they're not likely to be involved in the creation of Fallout 4 either.

Who is developing Fallout 4?
The exact list of developers is unknown, although they'll likely be mostly the same as the Fallout 3 developers. There will be multiple producers indeed.

Fant dette på The Fallout Wiki

Hva syntes dere om dette? Blir dette bedre enn Fallout: New Vegas eller vil dette bare bli en gigantisk flopp?

Her kan dere diskutere og legge fram ideer for hva DERE vill ha med i spillet.

Jeg for min del håper de først fullfører The Elder Scrolls V før de begynner med Fallout 4. Liker ikke ideen med og splitte opp Bethesda teamet

Den største svakheten i 3'a for min del må være mangelen på variasjon i omgivelsene. F.eks: Alle huler, Vaults, rekvisitta og liknende er mistenkelig like...
Sånn som "Desks" i spillet finnes det jo bare èn type av. Den gråe kjedelige metall benken Håper dette blir kraftig forbedret i 4'a
Ellers håper jeg på eksplosive missons og en episk og dyp storyline med fargerike og underholdende personer

Er det bare og vente noen år
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
Gleder meg. Har forhåndsbestilt det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
Gleder meg ekstremt mye her også. Blir forhåpentligvis årets høydepunkt!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
I stedet for å forhåndsbestille, vurderer jeg heller
å gå i min lokale spillsjappe å kjøpe et eksemplar av Fallout 4 over disk på release-dagen.. Er dette å anbefale?? Noen som har erfaringer på slike anskaffelsemetoder?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Bestiller du fra gamezone.no så får du i verste fall spillet på release, helst en dag før. De er helt rå på levering!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer bent_a:
Noen som har erfaringer på slike anskaffelsemetoder?


Har blitt den tingen jeg har gjort selv de siste store releasene, men da bare fordi de største spilla blir sluppet på den lokale elektronikkbutikken, og det fungerer bra må jeg si. Ellers om du har muligheter til noen "rene" spillbutikker, så skal det nok fort gå enda mer knirkefritt og de har jo også gjerne natt-release om det hadde fristet.

Begynner å merke at det bare er en uke igjen å vente! Så må enten forhåndsbestille det, eller så blir det å plukke det opp med en gang Elkjøp åpner når det slippes.
  • 0
Selv pleier jeg å forhåndsbestille spillene mine på Gamezone. Andre ganger går jeg i butikken. Alt avhenger av når jeg får penger egentlig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Men er sånn serr helt latterlig deilig og spille Fallout: New Vegas for tiden. Er bare rein moro. Så kravene er rimelig høye for å imponere med Fallout 4. Blir nok det som kan ruinere spillet for min del. For høye forventninger er no good...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Men er sånn serr helt latterlig deilig og spille Fallout: New Vegas for tiden. Er bare rein moro. Så kravene er rimelig høye for å imponere med Fallout 4. Blir nok det som kan ruinere spillet for min del. For høye forventninger er no good...


Gamer New Vegas selv, og det så utrolig bra. Og enig i at for høye forventninger kan ødelegge, men så er det Bethesda. I have faith!
Har forresten sett at de heldigvis ikke fokuserer ekstremt på kamper. Det skal være mulig og snike seg forbi mange plasser. Merker jeg er spent på hvor mye dette vil forekomme. Mest sannsynlig ikke mye...!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Så Fallout 4 ble sendt i dag.. Det kommer hvertfall før tirsdag, for å si det sånn. Er jeg heldig får jeg det i morgen, visst ikke så vet jeg at det kommer til lørdag. HYYYYYYYYYYYYYPE!

På tide å slå på New Vegas selv, vil kalle meg selv veteran der når jeg har over 700t i spillet. + jeg har rundet spillet på alle 4 forskjellige måter på en dag, en gang i tiden! Så dette blir bare knall! Bursdag har jeg til lørdag og, kan man få bedre gave?!
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
På tide å slå på New Vegas selv, vil kalle meg selv veteran der når jeg har over 700t i spillet. + jeg har rundet spillet på alle 4 forskjellige måter på en dag, en gang i tiden!


Dæven, thats impressive.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Sjekket nettopp Elkjøp sin nettside og der står det at de har fått spillet på lager i flere av de fysiske butikkene,noen som har vært innom og kikket om de har det ståendes ute i hyllene for salg?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
Sjekket nettopp Elkjøp sin nettside og der står det at de har fått spillet på lager i flere av de fysiske butikkene,noen som har vært innom og kikket om de har det ståendes ute i hyllene for salg?


Sjekket på Gjøvik, og der var det bare muligheter for forhåndsbestilling.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ble sendt fra Gamezone i dag, så satser på at jeg får det til Mandag. Gleder meg så drøyt mye nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ble sendt fra Gamezone i dag, så satser på at jeg får det til Mandag. Gleder meg så drøyt mye nå.


Gleder meg rimelig mye sjæl. Oh my god!!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ble sendt fra Gamezone i dag, så satser på at jeg får det til Mandag. Gleder meg så drøyt mye nå.


Samme. Blir awesome.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ble sendt fra Gamezone i dag, så satser på at jeg får det til Mandag. Gleder meg så drøyt mye nå.


Bare fordi jeg ikke får det før tirsdag, så håper jeg ikke dere får det før tirsdag heller
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer dark samus nemesis:Ble sendt fra Gamezone i dag, så satser på at jeg får det til Mandag. Gleder meg så drøyt mye nå.

Bare fordi jeg ikke får det før tirsdag, så håper jeg ikke dere får det før tirsdag heller


Hehehe ;)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hehehe ;)


Får håpe dere får det i god tid. Blir vel å sette av både hele tirsdag, onsdag og torsdag til gaming for min del. Siden jeg reiser bort hele helga.
  • 0
Fikk spillet i dag! Imponerende, med tanke på at det ble sendt fra Elkjøp torsdag morgen. Blir en fin helg )
  • 0
Siterer Battle Born:
Fikk spillet i dag! Imponerende, med tanke på at det ble sendt fra Elkjøp torsdag morgen. Blir en fin helg )


Ikke misunnelig i det hele tatt!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Fikk spillet i dag jeg også. Så akkurat i posten. Blir en god helg.

Håper dere andre også får det så fort som mulig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Fikk det i dag jeg også. Skal prøve å få gjort meg ferdig med Assassin's Creed Syndicate før jeg starter på det, tho. For det er en stor fare for at ACS går i glemmeboka om jeg starter på Fallout 4 nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!