Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Noen her med peil på XBOX360?


Jeg vet dette blir veldig kort, men jeg skal slette denne bloggen med en gang jeg får svar.

Jeg lånte bort Skate 2 til en kompis for en stund siden. Nå er spillet blitt ødelagt av XBOX'en(Don't act surprised) og Expert(som er en helt RØVA butikk btw) vil ikke erstatte det. Nå sier han kompisen at faren hans kan kjøpe et nytt et i Sverige. Spørsmållet er altså.. funker spill fra sverige på norske Xboxer? For jeg har hørt at utenlandske spill ikke funker på norske xboxer..

Såå... hadde et Skate 2 fra sverige funka på min norske Xbox?
Bah!!?
  • 0
Det skal funke, så lenge ikke spillet er fra et annet kontinent. Fikk et spill av fetteren min da han var i USA, men det funka ikke på min XBOX. Men om det skal bli kjøpt i Sverige så skal det funke tror jeg
  • 0
Det virker, broren min kjøpte Turok i Sverige og det virket helt fint på hans norske Xbox.
I was frozen, today!
  • 0
Spillene er regionslåste. Det vil si at de er begrenset til PAL og NTSC. Hele Europa bruker PAL, så du kan fint kjøpe spill i Sverige og bruke det på en norsk Xbox 360.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Alle PAL spill fungerer som de skal på norske xboxer. Mange NTSC spill fungerer også på norske xboxer...(trust me: jeg har bodd i USA og vet av erfaring at d går, dog ikke alle spill da d er utviklerne som setter disse regionslåsene).
  • 0
Takk for hjelpen!
Bah!!?
  • 0
Alle spill i europa er i samme region. Det burde ikke være noe problem. Jeg har opplevd det samme! Første gangen klarte jeg å ødelegge spillet mitt, andre gangen klarte jeg å ødelegge spillet til kameraten min
Jaja.
Siterer The Heretic:
Spillene er regionslåste. Det vil si at de er begrenset til PAL og NTSC. Hele Europa bruker PAL, så du kan fint kjøpe spill i Sverige og bruke det på en norsk Xbox 360.
Det finnes måter å lase opp regionslåsene ;)
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Siterer Track Death:
Det finnes måter å lase opp regionslåsene ;)


Det er en grunn til at jeg ikke nevnte det, da diskusjon om modding av konsoller ikke er tillatt her på GR.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg kjøpte fable 2 i england, det funker helt fint ;)
Fem-stjerners medlem
  • 0
lol !
Selfølgelig virker ett svensk Xbox360 spill på Xboxen din ;)
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Track Death:
Det finnes måter å lase opp regionslåsene ;)


Det er en grunn til at jeg ikke nevnte det, da diskusjon om modding av konsoller ikke er tillatt her på GR.
Oooops!! Sorry! Nobody tells noone!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!