Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

ps3 - dårlig spilloppløsning


Helt siden jeg fikk playstationen min har bildet vært utrolig dårlig når jeg spiller spill. Blu ray filmer og menyen er i full 1080p, men den har problemer når jeg kjører spill! har prøvd alle mulige løsninger i settings, men spillet får fortsatt dårlig oppløsning!
  • 0
Rart...
Decyfered!
  • 0
Har du HD tv da?
  • 0
Kanskje du burde prøve å endre TVen sin oppløsning også.
  • 0
Siterer Ssetrom:
Helt siden jeg fikk playstationen min har bildet vært utrolig dårlig når jeg spiller spill. Blu ray filmer og menyen er i full 1080p, men den har problemer når jeg kjører spill! har prøvd alle mulige løsninger i settings, men spillet får fortsatt dårlig oppløsning!


veldig få spill kjører full 1080p, har du krysset av på instillinger på ps3 at du støtter også 720p og 1080i ved siden av 1080p?
  • 0
mhm, har prøvd allt..
  • 0
*Slettet*
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Ssetrom:
mhm, har prøvd allt..




da vet jeg ikke, da må du kontakte sony og si at du har en defekt konsoll.
da gir de deg en ny konsoll..

hvor gamel er maskinen?
  • 0
vel, snart et halvt år.., lurer på om jeg må det ja.

Det er så utrolig sært at menyen er i så god kvalitet, men når jeg starter opp spillet, så er det dårlig oppløsning allerede da den laster inn trophies

  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!