Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Tekken sub-forum????


Greit dere lagde Halo sub-forum for den Halo nation greia deres men hva i helvette er vitsen med et Tekken sub-forum?
Dette går jo over alle støvleskaft, det blir jo bare rot her på forumet viss dere skal lage ett sub-forum til hvert spill som kommmer ut.
Hva er det som skjer med Gr?
  • 0
De blir sponset. End of story. Fatter ikke at dette skal være et så stort problem.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Enig. Det går ikke an å lage et sub-forum av alle spill. Spill kan vi diskutere sub-forumet "spill", hvis ikke blir alt veldig rotete.
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
De blir sponset. End of story. Fatter ikke at dette skal være et så stort problem.


Kansje ikke et stort problem men alikevell da, snart har vi et forum hver til NFS, Fifa, Forza, GT også videre.

Vell fikk svar så tråden kan stenges.
  • 0
Det er jo nok reklame på siden...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Gr må jo være pengelense når de byner å lage sub-forum for å få sponsorer og begyner å ta penger for att butikkene skal ta inn ett blad de skal gi ut gratis. De fleste butikkene som tokk in Gr før har jo sluttet med det fordi de ikke vil betale og det skjønner jeg godt. Nå for tiden er det jo nesten umulig å finne Gr noen plass.
  • 0
Jeg synes det er flotters med et Tekken sub-forum jeg. Tekken er jo en veldig stor spillserie, og har mange tilhengere, blant annet meg. Så, istedet for å bitche om hvor teit det er, kan vi ikke heller kose oss med litt Tekken-snakk? Jeg begynner gjerne. Jeg har spilt Tekken utrolig lenge og vil tørre å kalle meg selv veldig god. Har vert med på en del turneringer rundt omkring, og det er alltid like gøy. Det beste jeg har kommet på er andreplass i en Tekken 5 turnering. Jeg spiller som Law, en Bruce Lee kopi. De andre jeg spiller er Bruce og Lili. Noen andre som har vært med i turneringer eller har favorittchars eller noe som helst?
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Har nok ikke vært med på noen turneringer men har spillt en god del Tekken opp gjennom årene både 3 og 4, 5 ble det av en eller annen grunn aldri noe av så gleder meg stort til 6ern kommmer og skal garantet ha det.
  • 0
Gleder meg selv til Tekken 6, de nye modusene og karakterene ser kule ut. Om du er god i Tekken bør du prøve å delta i noen turneringer. Er ikke så sjelden Round1ko har turneringer i Tekken, og når Tekken 6 kommer ut forventer jeg meg en releaseturnering akkurat som med Street Fighter IV.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Liker svært lite denne trenden. Gamereactor begynner å bli et sponset rot uten sidestykke.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Jeg gir blaffen i sub-forumene. Selv bruker jeg "aktive tråder i dag"-funksjonen, der alle sub-forumene ligger i én, og den tråden som har blitt kommentert sist, ligger øverst. Veldig nyttig og har forresten brukt den helt siden jeg startet å kommentere på forumet.

At GR blir rikere betyr bare for oss at vi kan få flere artikler og et generelt bedre blad og nettside. Ser ikke den store ulempen med det. Et nytt sub-forum er ikke den verste haken.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Dere kan trøste dere med at sub forumene bare er midlertidige...
This is great banter, it really is.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er deler av en avtale. Ro deg ned, eller pådra deg en advarsel. -LuXe