Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Batman: Arkham Asylum-tråden!


Vel, dette er en tråd hvor dere kna snakke om Rocksteadys nyeste spill; Batman: Arkham Asylum.

Jeg har selv bare spillt demoen til PC, men dette blir nok et kjøp!
  • 0
Kjeksboks versjonen har allerede lekket ut på nett
  • 0
Den er kjiip.
  • 0
Kjeksboks?
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Kjeksboks?


hostxbox360host
  • 0
Kjeksboks er fengende og Xbox'en lager samme lyd som når du spiser ett kjeks xD
  • 0
Spørs hvordan du spiser kjekset det xD
  • 0
"Den ultimate kjekstråden"
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
"Den ultimate kjekstråden"


Den hadde eid xD
  • 0
spilte demoen på ps3, overasket over hvor bra det virket og ble enda mer overasket når jeg så anmeldelsen. et batman spill lizzmmm.
blir nok et "kjøp" ja
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Batman: Arkham Asylum var et av årets beste spill! Så langt!!!

Kjeksboks! Selv kjeksbokser har penere design! *springer å gjemmer seg i et bombesikkert skur!* Må høre etter den kjeks lyden neste gang! xD
Decyfered!
  • 0
Skal kjøpe dette til helga tenkte jeg, blir bra. )
  • 0
  • Zook
  • Zook
Holder på med Arkham Asylum nå, og det er én ting jeg ikke får til, nemlig å kaste fiender. Har valgt en oppgradering som gjør at jeg kan kaste fiender ved å trykke på X + firkant. Jeg har prøvd ulike varianter av X og firkant (begge samtidig, X først, firkant først...), men ingenting fungerer. Noen som kan hjelpe?

Bortsett fra dette er spillet vanvittig bra. Elsker virkelig Batman-universet og alle skurkene, og gjennom dette spillet får man vite masse kul informasjon om alle karakterene. Det er herlig struktur på bossene, historien er spennende og uforutsigbar, kampsystemet er gromt og alle gameplay-elementene (som oppgraderingene, karaktergalleriet eller riddles) er herlig gjennomført. Løp og kjøp, alle sammen!
You're sleeping over, right?
  • 0
Zook, for å kunne utføre kaste-angrepet må du først bygge opp en combo på 7 eller 5 angrep, avhengig av oppgraderingene dine.
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Du må også trykke ned knappene samtidig.
  • 0
Ser kult ut, gleder meg til det kommer til PC ;)
i don't need to "get a life" i'm a GAMER i have lots of lives - l0mpen<3
  • 0
Siterer l0mpen:
Ser kult ut, gleder meg til det kommer til PC ;)


Merkelig at det ikke har kommet ennå med tanke på at pirater allerede har fått tak i det.
  • 0
Er ikke det bare 360-versjonen?
  • 0
Jo. PC-versjonen må vente på physx støtte

Men, men, den som venter på noe godt...
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Meh, Physx er noe forbanna tull.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Det er det vel ikke! Bidrar jo til spennende miljøer og kule effekter!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Bruker unødvendig mye systemressurser og krefter fra PC'en sier nå jeg.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Sier ikke jeg! Vet du i det hele tatt hva PhysX er?
Uten det ville spillet krevd mye mer av PC'en, og alt hadde lagga MYE mer!
  • 0
I beg the differ. Skal ikke bli for cocky i denne diskusjonen, går etter det jeg har lest.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Et knallbra spill!
Håper jeg klarer å fikse combat challenges for det er alt jeg mangler for platinum

Ellers har jeg skrevet en anmeldelse av spillet her: http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/3095
Ta en titt!
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!